O het is niet nodig dat jij dit keer op keer doet hoor. Dat maak jij jezelf wijs.
Het is ook niet keer op keer nodig dat mensen anderen afzeiken en janken over andermans leven in een log.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O het is niet nodig dat jij dit keer op keer doet hoor. Dat maak jij jezelf wijs.
Zo werkt het natuurlijk niet in de praktijk.Nee hij mag alleen zijn droombaan doen waarbij hij vanuit huis mag werken.
Omdat mensen balen dat ze moeten betalen voor andere mensen die niet willen maar wel kunnen werken.Waarom blijven mensen doorzeiken over andermans levens? Niet enkel in dit log, ook in andere logs. Als het niet volgens 'de norm' gaat, mag er lekker gezeken en getreiterd worden? Kap er eens mee joh.
En als je je aangesproken voelt en je bent een van de weinigen die niet zeikt over zijn leven of hem treitert; waarom voel je je dan aangesproken? Heb het dus niet tegen jou.
Omdat mensen balen dat ze moeten betalen voor andere mensen die niet willen maar wel kunnen werken.
Mijn stelling is dat 99 procent zoniet meer van de mensen die niet werkt wel kan werken maar het niet wil. Werk jij @Hell93 ?En dan beginnen we helemaal opnieuw met dat je niet weet wat iemand wel of niet kan. En daarbuiten geeft dat iemand geen recht om dan maar iemand af te zeiken.
Precies het gaat al jaren zo dat er andermans logs gezeurd wordt."oH MaAr HeT GaAt Al JaReN ZoOoO"
STOP DAN MET PROBEREN
Maat dat kan niet iedereen.Je moet niet janken en iets gaan doen. Desnoods productiewerk of schoffelen ofzo.
Je vind mijn ervaring ermee teleurstellend?Ik denk dat je zelf niet door hebt hoe groot je oogkleppen zijn. Is zonde. Hoe dan ook, jammer
Omdat ze teren op de zakken van de norm en wie betaalt die bepaalt.Waarom blijven mensen doorzeiken over andermans levens? Niet enkel in dit log, ook in andere logs. Als het niet volgens 'de norm' gaat, mag er lekker gezeken en getreiterd worden? Kap er eens mee joh.
En als je je aangesproken voelt en je bent een van de weinigen die niet zeikt over zijn leven of hem treitert; waarom voel je je dan aangesproken? Heb het dus niet tegen jou.
Nou ja, geloof dat ik meer overtuigd ben van jouw kwaliteiten, dan dat jij zelf bent.
Waarom gaan jullie niet eens datenNou ja, geloof dat ik meer overtuigd ben van jouw kwaliteiten, dan dat jij zelf bent.
Mijn stelling is dat 99 procent zoniet meer van de mensen die niet werkt wel kan werken maar het niet wil. Werk jij @Hell93 ?
Precies het gaat al jaren zo dat er andermans logs gezeurd wordt.
Stop dan met proberen dat tegen te houden!
Omdat ze teren op de zakken van de norm en wie betaalt die bepaalt.

Stoppen met klagen is productiever. Maar ja dan ben dus productief en dat wil je eigenlijk niet."oH MaAr HeT GaAt Al JaReN ZoOoO"
STOP DAN MET PROBEREN
Ik schat mijzelf zo hoog in dat ik mij afvraag of er passend uitdagend zingevend werk bestaat, ik daar tenminste met een jobcoach geen voorbeelden van vond. Hoe bedoel je dan dat van oogkleppen ophebben?Nou ja, geloof dat ik meer overtuigd ben van jouw kwaliteiten, dan dat jij zelf bent.
Nou jij mag hem ook wel daten als je wilt...
Dat ze teren op zakken van de norm? Ja.
Jongen loop niet te miepen ga schoffelen luie hond. Bij je ouders wonen en niet werken ik zou je persoonlijk de trap afschoppen.Ik schat mijzelf zo hoog in dat ik mij afvraag of er passend uitdagend zingevend werk bestaat, ik daar tenminste met een jobcoach geen voorbeelden van vond. Hoe bedoel je dan dat van oogkleppen ophebben?
Als je je tegoed voelt om te werken moet je je ogen uit je kop schamen dat niet je eigen broek kunt ophouden.Ik schat mijzelf zo hoog in dat ik mij afvraag of er passend uitdagend zingevend werk bestaat, ik daar tenminste met een jobcoach geen voorbeelden van vond. Hoe bedoel je dan dat van oogkleppen ophebben?