AndroidHealthClinic

log chrisk

Waarom blijven mensen doorzeiken over andermans levens? Niet enkel in dit log, ook in andere logs. Als het niet volgens 'de norm' gaat, mag er lekker gezeken en getreiterd worden? Kap er eens mee joh.

En als je je aangesproken voelt en je bent een van de weinigen die niet zeikt over zijn leven of hem treitert; waarom voel je je dan aangesproken? Heb het dus niet tegen jou.
Omdat mensen balen dat ze moeten betalen voor andere mensen die niet willen maar wel kunnen werken.

"oH MaAr HeT GaAt Al JaReN ZoOoO"

STOP DAN MET PROBEREN

En dan beginnen we helemaal opnieuw met dat je niet weet wat iemand wel of niet kan. En daarbuiten geeft dat iemand geen recht om dan maar iemand af te zeiken.
Mijn stelling is dat 99 procent zoniet meer van de mensen die niet werkt wel kan werken maar het niet wil. Werk jij @Hell93 ?

Waarom blijven mensen doorzeiken over andermans levens? Niet enkel in dit log, ook in andere logs. Als het niet volgens 'de norm' gaat, mag er lekker gezeken en getreiterd worden? Kap er eens mee joh.

En als je je aangesproken voelt en je bent een van de weinigen die niet zeikt over zijn leven of hem treitert; waarom voel je je dan aangesproken? Heb het dus niet tegen jou.
Omdat ze teren op de zakken van de norm en wie betaalt die bepaalt.

Mijn stelling is dat 99 procent zoniet meer van de mensen die niet werkt wel kan werken maar het niet wil. Werk jij @Hell93 ?

Ja. Leuke stelling, maar dat geeft je geen recht om zelf maar de beslissen wie het wel of niet kan en diegene af te zeiken.
Dat maakt je niet beter dan iemand die een bestuurder gaat uitschelden omdat diegene met invalide kaart op een invalide parkeerplaats staat "MaAr HiJ ZiEt Er NiEt GeHaNdiCaPt UiT".

Precies het gaat al jaren zo dat er andermans logs gezeurd wordt.
Stop dan met proberen dat tegen te houden!

Stoppen proberen asociaal gedrag tegen te houden? Nooit.

Omdat ze teren op de zakken van de norm en wie betaalt die bepaalt.

Hahahahahahahaha als je dat nog gelooft :roflol:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.416
Nou ja, geloof dat ik meer overtuigd ben van jouw kwaliteiten, dan dat jij zelf bent.
Ik schat mijzelf zo hoog in dat ik mij afvraag of er passend uitdagend zingevend werk bestaat, ik daar tenminste met een jobcoach geen voorbeelden van vond. Hoe bedoel je dan dat van oogkleppen ophebben?

Ik schat mijzelf zo hoog in dat ik mij afvraag of er passend uitdagend zingevend werk bestaat, ik daar tenminste met een jobcoach geen voorbeelden van vond. Hoe bedoel je dan dat van oogkleppen ophebben?
Jongen loop niet te miepen ga schoffelen luie hond. Bij je ouders wonen en niet werken ik zou je persoonlijk de trap afschoppen.

Als je je tegoed voelt om te werken moet je je ogen uit je kop schamen dat niet je eigen broek kunt ophouden.

Terug
Naar boven