MuscleMeat

log chrisk

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.781
Sterkste pullups op het forum? :flexbiceps:
Geïnspireerd door jouw deurkozijn pullups, had jij niet 22 of 23 gedaan? Wel iets lichter maarja ik weer met straps. Heb hier geloof ik eens x 30 in een log genoemd zien worden.

Ik moet zeggen dat met deadstop nu bijna makkelijker voelt, elke rep even pauze. Al rek ik dat echt niet uit.

• #3.783
inverted rows
95.1 x 43 pr

• #3.785
Dat zijn geen misselijke stats! :eek: Heb je nog specifieke doelen waar je naartoe wilt werken? Hoe zit je split er momenteel uit?
Nu vooral nog net 1 kg afvallen voor dat onderste streepje op de buik.

Heb verder wel van alles in gedachten als mogelijke doelen maar ik moet maar zien of gewoon die lifts trainen in die richting vooruit gaat.

Die inverted rows en pushups naar 50 reps werken zou wel leuk zijn, maar zie dat wel vanzelf gebeuren. Misschien kan het al als ik ze vers zou doen.

Pullups zonder straps naar 20 reps deadhang, wat met straps wel gelukt is. Heb 18 gedaan, ben nu bij 17 in m'n huidige cycle dus gaan het de komende weken zien.

Dips doe ik nu op bar(bel)s in het rek in plaats van in ringen. Op ringen was een paar jaar terug 100+50kg x 8-10 ofzo gelukt. Ik werk nu weer terug naar +50 x 8-10 maar dan op de bars. Voelen/gaat wel lekker.

En chinups wil ik nog wel +40 x 10, heb +37.5 x 10 gedaan. Of +50 x 8? Zou dezelfde e1rm van > 180 zijn.

Voor echt nooit bereikte doelen heb ik altijd nog ohp staan.

Ohp en 1h db ohp zijn wat achteruit gegaan, probeer dat nu eerst weer terug te winnen. Zou mooi zijn om daarop dan ooit verder te komen naar een bodyweight stricte barell ohp, of 100 of 110 kg. Heb wel eens 50 kg met 1 db gedaan.

Of een strict full rom/deficit handstand pushup heb ik ook nog wel als doel. Komt ongeveer op dezelfde stats/moeilijkheid als het ohp doel uit, maar vaak liggen die basic calisthenics mij beter dan barbell lifts dus wie weet.

En ik train het nu ook niet maar push press zou ik nog wel in verhouding met die ohp.. 3 plates willen? Mag je dat hopen? Ben ik nooit in de buurt van geweest hoor.

En ik probeer eigenlijk flexibeler te worden voor/richting splits, om netjes kicks op ooghoogte te kunnen. Maar het lijkt er ondanks dagelijks hamstrings/hips stretchen nog steeds niet op dat het mogelijk is om de flexibiliteit echt te verbeteren.

Huidige training is:

PPLR x 2

Push
dips
(1db) arnold press
decline pushups (parallettes)
side raises
upright row

Pull
db row
pullups
bb/1db curls
1db face pull

Legs
box squat
nordic/ham curl
calf raises + tib raises
hip abd

rest day

Push
1db arnold press
incline bench
pushups (parallettes)
side raises
upright row

Pull
weighted chinups
inverted rows
db twist curls
rear delt flys

Legs
rdl
jeff curl
weighted front elevated single leg split squat
weighted calf raises, tib raises

rest day

Laatst bewerkt:
  • #3.786
Meer met coachen en helpen doen zou ook een doel zijn, maar geen idee hoe of wat.

• #3.790
Field research / reverse engineeren wat succesvolle online coaches doen?
Met de bekendste/succesvolste lijkt het vooral anabolen nemen, veel bs posten, en een schematje copy pasten?

Volgens mij zijn er ook wel gewoon onbekende lokale coaches, zoals ik zou kunnen zijn. Maar ik vraag mij af of die ervan rond kunnen komen, denk het niet? Of dat ze bijvoorbeeld een minimaal doel qua bijverdienen halen. Geen idee hoe die het doen. Geen idee ook hoe daar achter te komen.

Grootste probleem is trainingslocatie, denk ik. Je moet al gauw een bedrag aan een sportschool betalen, terwijl je in het begin nog niet eens klanten hebt. Of heb je een home gym? Dan is dat geen probleem.

• #3.792
Grootste probleem is trainingslocatie, denk ik. Je moet al gauw een bedrag aan een sportschool betalen, terwijl je in het begin nog niet eens klanten hebt. Of heb je een home gym? Dan is dat geen probleem.
Voor online coaching? Personal trainer lijkt mij niets.

• Like
Waarderingen: Pren
  • #3.794
pullups met deadstop zonder straps
95.6 x 20 PR

Wel uitdagend voor de grip. Moest voor de laatste rep even opnieuw grippen, wat volledig deadhang niet kan. Dat wordt het volgende doel dan.

En ga kijken om de rug training bij push toe te voegen voor een extra rustdag. Wordt wel erg veel erg zwaar in die sessie dus weet niet of dat te doen is.

pullups met deadstop zonder straps
95.6 x 20 PR

Wel uitdagend voor de grip. Moest voor de laatste rep even opnieuw grippen, wat volledig deadhang niet kan. Dat wordt het volgende doel dan.

En ga kijken om de rug training bij push toe te voegen voor een extra rustdag. Wordt wel erg veel erg zwaar in die sessie dus weet niet of dat te doen is.
Is dat je lichaamsgewicht met kleding?

• #3.797
Is improved fitness following a 12-week exercise program associated with decreased symptom severity, better wellbeing, and fewer sleep complaints in patients with major depressive disorders? A secondary analysis of a randomized controlled trial
TLDR
Maar uberhaupt interessant hoe je patienten die zeggen: dit kan ik niet, geen zin in, wordt je moe van, is gevaarlijk, heb ik geen energie voor, zo ver te krijgen dat ze gaan trainen.

• #3.799
pushups, parallettes
95.8 x 40 PR

Dacht tot 30 dat 50 er misschien al wel in zat maar hield daarvoorbij snel op :o

• Like
Waarderingen: Loca
Terug
Naar boven