Dat zijn geen misselijke stats!

Heb je nog specifieke doelen waar je naartoe wilt werken? Hoe zit je split er momenteel uit?
Nu vooral nog net 1 kg afvallen voor dat onderste streepje op de buik.
Heb verder wel van alles in gedachten als mogelijke doelen maar ik moet maar zien of gewoon die lifts trainen in die richting vooruit gaat.
Die inverted rows en pushups naar 50 reps werken zou wel leuk zijn, maar zie dat wel vanzelf gebeuren. Misschien kan het al als ik ze vers zou doen.
Pullups zonder straps naar 20 reps deadhang, wat met straps wel gelukt is. Heb 18 gedaan, ben nu bij 17 in m'n huidige cycle dus gaan het de komende weken zien.
Dips doe ik nu op bar(bel)s in het rek in plaats van in ringen. Op ringen was een paar jaar terug 100+50kg x 8-10 ofzo gelukt. Ik werk nu weer terug naar +50 x 8-10 maar dan op de bars. Voelen/gaat wel lekker.
En chinups wil ik nog wel +40 x 10, heb +37.5 x 10 gedaan. Of +50 x 8? Zou dezelfde e1rm van > 180 zijn.
Voor echt nooit bereikte doelen heb ik altijd nog ohp staan.
Ohp en 1h db ohp zijn wat achteruit gegaan, probeer dat nu eerst weer terug te winnen. Zou mooi zijn om daarop dan ooit verder te komen naar een bodyweight stricte barell ohp, of 100 of 110 kg. Heb wel eens 50 kg met 1 db gedaan.
Of een strict full rom/deficit handstand pushup heb ik ook nog wel als doel. Komt ongeveer op dezelfde stats/moeilijkheid als het ohp doel uit, maar vaak liggen die basic calisthenics mij beter dan barbell lifts dus wie weet.
En ik train het nu ook niet maar push press zou ik nog wel in verhouding met die ohp.. 3 plates willen? Mag je dat hopen? Ben ik nooit in de buurt van geweest hoor.
En ik probeer eigenlijk flexibeler te worden voor/richting splits, om netjes kicks op ooghoogte te kunnen. Maar het lijkt er ondanks dagelijks hamstrings/hips stretchen nog steeds niet op dat het mogelijk is om de flexibiliteit echt te verbeteren.
Huidige training is:
PPLR x 2
Push
dips
(1db) arnold press
decline pushups (parallettes)
side raises
upright row
Pull
db row
pullups
bb/1db curls