MuscleMeat

log chrisk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Begrijp je uitleg.

Ik vroeg het me af, veel lifters noemen dat inderdaad smal. Zelf druk ik bij voorkeur extreem wijd (Arnold/Wesley Vissers stijl) voor de pecs. Maar omdat ik een tricepsdrukker ben doe ik de oefening soms ook heel smal, voor triceps dan.
Ja ik hanteer wat dat betreft meer een powerlifting nomenclatuur. Closer grip dan bij competitie zou mogen. Maar nog wel de polsen en ellebogen verticaal onder elkaar kunnen houden. Heel neutraal allemaal.

Het zou ook ongeveer dezelfde breedte moeten zijn als met m'n ring dips. Dip stangen zijn meestal nog wat breder en dan merk ik ook dat m'n schouders dat niet fijn vinden.

Incline (ongeveer 45 graden) gaat dan wel weer prima met iets bredere grip. Dan doe ik m'n pink op de ringen bij 80cm, zou misschien nog eens wat breder kunnen gaan proberen.
 
hip abduction, band
0.5b x 80

atg squat, paused, nylon belt
113.5 x 5

//vergeten
//good mornings
//61 x 13-12-12-

natty ham curl
25-20--

Squat volgende keer ramping sets doen of heel licht aan paused 20rm werken ofzo.
 
incline
93.5 x 10-11-8-8-- //pr //eerste set kwamen de laatste reps tegen de safeties aan fuuu, voelde wel dat er veel meer in zat dus lange rust genomen en nog een keer geprobeerd

lu raises
7.5 x 20-20-20---

wide pushups, parallettes
26-17-
 
pullups
8-8-8-8

inverted rows, trx, feet on floor @?
+0 x 12-12-12-12

curl, incline preacher, one hand
15 x 20
paused 12-12-
 
db ohp, one hand, seated, paused
35+ x 5-5-5-5--

pushdown
47.5 x 15-12-12-

upright rows, bands
r+ x 30,10,10,10,10 rest-paused
 
rdl
141 x 8-8-8---

Rug voelt gaar alsof ik in een slechte houding geslapen heb ofzo of het zal wel afsterven van het matige deadliften.
 
bench, bridged decline, close grip, paused
113.5 x 6-6-6-6--

incline, paused
76 x 10-10-10-10--


geen tijd voor
/*
side raises, seated​
12.5 x 25-20----​
face pulls, cable, lying​
32.5 x 20-20-​
upright row​
x --​
*/


Incline voelde echt veel zwaarder terwijl ik die sets al x12 heb gedaan.
 
pulldown, one hand
65 x 8-8-8?---

db seal row
52.5+ x 8-8-8---

//curls

pfff
 
Voortaan iets als

Week A
heavy pulldown
conditioning @ 50% row

pullups
inverted rows

Week B
heavy row
conditioning @ 50% pulldown

chinups
inverted rows
 
arnold press, standing, paused
30+ x 9-9-9-9--

triceps extensions, overhead, ez bar, paused
46 x 9-9-9-9--

upright rows, ez bar
26 x 20-20--
 
bw squat x 50
split stretch x 20 // volgende keer front foot elevated doen
hip abduction, band 0.5b x 90

atg squat, paused, nylon belt
116 x 5

good mornings
61 x 12---

//geen zin om op te stellen
//natty ham curl
//25-20--
 
incline
101 x 5 -5-5-5-5-

dips, rings, paused
+0 x 12-12--

Geen energie voor isolatie pff
 
side raises, seated, deadhang
15+ x 12-15-15-15--
 
heul goed, toch nog ff de training afgemaakt!
 
:o

Ik snap niet helemaal waarom het zo vermoeiend is. Voordat ik ga trainen heb ik een heel plan met 6 oefeningen in gedachten het liefst zou ik ook weer 6 sets elk aan volume doen. Maar zodra ik de eerste set gedaan heb, helemaal nergens meer fut voor of zin in.

Kan in principe wel doorgaan maar heb het idee dat ik dan 3+ uur bezig ben om mezelf vooruit te slepen en na een uur gaat het echt vervelen om tussen de sets door iets of juist niets (in beide gevallen vervelend) te doen te hebben.

Rustdagen hebben geen nut, veranderd er niks aan. Efficienter (lichter) trainen lijkt me ook nutteloos en kan ik me dan niet toebrengen, en ik weet ook dat het uiterlijke resultaat dan minder is maar dat wordt het nu ook ondanks dat ik wel op van alles steeds sterker word.

Weet ook niet meer hoe ik ooit elke dag 3+ uur fullbody deed met super hoog volume. Gaf wel een goed resultaat maar je moet echt iets verkeerds in je hoofd hebben om vol te houden.
 
chinups
8-8-8-8--

inverted rows, trx, feet elevated @?
+0 x 15-15-15-

curls, twist, seated
22+ x 20-15-12- // PR
 
Nog echte ambities? Of beetje bezigheidstherapie tegenwoordig?
 
Nog echte ambities? Of beetje bezigheidstherapie tegenwoordig?
Weet niet wat er natty nog te verwachten valt, over de jaren nog wat laatste restjes eruit proberen te grinden.

180 bench? bodyweight weighted dips? beetje deftige ohp? deficit handstand pushups voor reps?

Wil m'n schema beter maken zodat het fijner uit te houden is maar wel resultaat geeft en vrij optimaal is zodat er gecut kan worden zonder angst voor achteruitgang.

Voeding beter maken en moet 350gr van m'n carbs invullen op een gezondere manier die te vreten is en niet m'n allergie prikkelt.

Wil dan wel weer naar 8-10% cutten en dat weer maintainen. Als bovenstaande goed zit eigenlijk pas, en het wat warmer weer wordt.

Kom er allemaal even niet meer uit hoe en wat.

Proberen depri gedoe door te komen. Pro gamer worden ofzo, idk. Betere woning en plek voor m'n homegym regelen zodat deadliften makkelijker gaat.
 
Laatst bewerkt:
db ohp, one hand, paused
37.5+ x 5-5-5-5--

pushdown
47.5 x 16-13-12- //wel zwaar hoor

upright rows, bands
r+ x 30-30-
 
rdl
141 x 9-9-9---

Nog wat last van m'n rug. Misschien is m'n bureaustoel of bed verrot ofzo. Bureaustoelrugleuningkussentje zoeken...

Echt fucking gaar. Halve nacht wakker gelegen met brandende keel, oorpijn, niesbuien, hooikoorts is weer lekker bezig. En beroerd en moe van het pilletje ertegen.
 
Back
Naar boven