XXL Nutrition

log chrisk

Bezoekers in dit topic

Nog echte ambities? Of beetje bezigheidstherapie tegenwoordig?
Wat is het verschil?
Het leven is gewoon bezigheidstherapie doen tot je doodgaat.
Ambities zijn verzinsels die we maken om onze zelf gekozen bezigheidstherapie zin te geven.
 
Wat is het verschil?
Het leven is gewoon bezigheidstherapie doen tot je doodgaat.
Ambities zijn verzinsels die we maken om onze zelf gekozen bezigheidstherapie zin te geven.
Het leven is wat je ervan weet te maken met de beperkte invloed die je daarop hebt. Doelen en ambities kunnen helpen om een pad te kiezen en erop te blijven. Zorg voor anderen of je deel voelen van grotere verbanden kunnen daar ook bij helpen.
 
bench, bridged decline, close grip, paused
113.5 x 7-7-7-7--

incline, paused
76 x 11-11-10F---

side raises // superset bij bench
17.5+ x 12-12-12---

Incline gingen de eerste sets makkelijker dan vorige keer, maar bij de 3e hield het de 11e rep oppeens op. Geen zin om alles weer te reracken.

Misschien is delt isolatie supersetten met bench wel een uitkomst. Hoewel de vermoeiing dat dan toch in de weg kan zitten. Maar misschien was dat met het elke set tot failure trainen van voorheen meer een probleem en nu met paused werk wat minder. Of misschien moet de delt isolatie dan wat makkelijker naar mate de RIR van de main oefeningen omlaag gaat. Kan ook wel makkelijk, gewoon de RIR inverse doen, gezien er op die isolatie toch geen progressie meer gemaakt hoeft te worden. Als het maar op peil blijft in volume om de spiertjes in vorm te houden.
 
pulldown, one hand
67.5 x 5-5-5-5--

db row, one hand
32.5 x 20-20--

curls, leaning sideways, one arm
22.5 x 14-12-10--- // PR

pfff
 
Laatst bewerkt:
Hoera, na 200 uur diamond rank van zeg maar de stronglifts routine van aim training gehaald. Nu in die top paar procent nog veel beter worden.
 
arnold press, standing, paused
30+ x 10-10-10-10--

triceps extensions, overhead, ez bar, paused
46 x 10-10-10-10--

upright rows, ez bar
28.5 x 20-20-20-
 
bw squat x 60 //volgende keer ook weer 20x 20kg in warmup doen
elevated split stretch ankle mob x 30

atg squat, paused, nylon belt
31 x 3
51 x 3
71 x 3
91 x 3
106 x 3
118.5 x 3

natty ham curl
20---

// volgende keer weer erbij
/*
good mornings​
61 x 12---​
hip abduction, band 0.5b x 90​
*/
 
incline een setje gedaan maar log niks want echt helemaal niets lukt vandaag.
 
Er zijn zulke dagen en andere he.
 
Kan me even helemaal nergens toe zetten alsof ik een soort writers block heb, zelfs mailtjes beantwoorden niet. Geen moment bedenken om met mensen te bellen voor overleg/sollicitaties want ik ben altijd wel al wat anders aan het doen. Geen focus om mee te werken, super irritant.
 
Kan me even helemaal nergens toe zetten alsof ik een soort writers block heb, zelfs mailtjes beantwoorden niet. Geen moment bedenken om met mensen te bellen voor overleg/sollicitaties want ik ben altijd wel al wat anders aan het doen. Geen focus om mee te werken, super irritant.
Tijd voor vakantie. 👌
 
Tijd voor vakantie. 👌
Hard-knock life werkloos zijn :o:o:o

Wel zin om er even niet mee bezig te zijn. Maar voor mij is vakantie ook gewoon elke dag trainen en m'n tijd vullen met de dingen die ik zelf wil doen om te verbeteren. Niet echt tot rust komen. Kan ook niet echt, blijf er toch altijd bewust van wat een puinhoop het is.

Lang geleden ook dat er nog eens iets leuks werd gedaan met vrienden zeg. Een middag buiten uithangen, spontane dingen meemaken in plaats van ergens aan werken. Jaren voor lockdown al niet meer. Doen volwassenen dat eigenlijk wel?
 
Hard-knock life werkloos zijn :o:o:o

Wel zin om er even niet mee bezig te zijn. Maar voor mij is vakantie ook gewoon elke dag trainen en m'n tijd vullen met de dingen die ik zelf wil doen om te verbeteren. Niet echt tot rust komen. Kan ook niet echt, blijf er toch altijd bewust van wat een puinhoop het is.

Lang geleden ook dat er nog eens iets leuks werd gedaan met vrienden zeg. Een middag buiten uithangen, spontane dingen meemaken in plaats van ergens aan werken. Jaren voor lockdown al niet meer. Doen volwassenen dat eigenlijk wel?
Ik doe dat wel? Houd wel van avontuur. Vroeger ging ik wrakduiken, nu hardlopen in het bos of fietsen. Lockdown maakt het wat lastiger. En ik heb geluk met werk, erg leuk.

Kan me voorstellen dat het kut is werkloos te zijn. Veel trainen is lekker, maar snap je onrustige gevoel wel. Zeker als je single bent is er ineens weinig contact. Voor mij zit er veel avontuur en sociaal contact in hobby’s/sport en familie.
 
Hard-knock life werkloos zijn :o:o:o

Wel zin om er even niet mee bezig te zijn. Maar voor mij is vakantie ook gewoon elke dag trainen en m'n tijd vullen met de dingen die ik zelf wil doen om te verbeteren. Niet echt tot rust komen. Kan ook niet echt, blijf er toch altijd bewust van wat een puinhoop het is.

Lang geleden ook dat er nog eens iets leuks werd gedaan met vrienden zeg. Een middag buiten uithangen, spontane dingen meemaken in plaats van ergens aan werken. Jaren voor lockdown al niet meer. Doen volwassenen dat eigenlijk wel?
Is dit alles niet iets wat heel goed past bij je karakter en wil je het eigenlijk wel anders?
 
Is dit alles niet iets wat heel goed past bij je karakter en wil je het eigenlijk wel anders?
Alleen maar hobbies doen en vrij zijn om te chillen past wel ja, alleen niet heel handig om brood te verdienen. Wil ook zo'n beetje alles aan m'n leven anders hebben ja.
 
Hard-knock life werkloos zijn :o:o:o

Wel zin om er even niet mee bezig te zijn. Maar voor mij is vakantie ook gewoon elke dag trainen en m'n tijd vullen met de dingen die ik zelf wil doen om te verbeteren. Niet echt tot rust komen. Kan ook niet echt, blijf er toch altijd bewust van wat een puinhoop het is.

Lang geleden ook dat er nog eens iets leuks werd gedaan met vrienden zeg. Een middag buiten uithangen, spontane dingen meemaken in plaats van ergens aan werken. Jaren voor lockdown al niet meer. Doen volwassenen dat eigenlijk wel?
Ik ben dan waarschijnlijk wat minder volwassen dan jij, maar ik mis het ook wel hoor. Zat laatst met vrienden eens wat herinneringen op te halen en ik heb toch echt belachelijk veel mooie momenten meegemaakt met onzinnige dingen, stappen en dergelijk. Volgens mij onderneemt de gemiddelde volwassenen inderdaad niet zoveel, behalve als je skatermarvin heet misschien.
 
Zat laatst met vrienden eens wat herinneringen op te halen
Laatste keer dat ik vrienden sprak waarmee ik echt wel eens wat deed (anders dan thuis film kijken) was eentje kerst 2019 de rest kon niet en daarvoor ook een jaar niet. Sindsdien allemaal niet gezien. Met andere vrienden is het ook leuk maar meer iets te doen, poolen ofzo, dus dat is meer de lockdown duratie niet geweest.

Zomer 2013 was er een tijd dat we vrijwel elke dag afspraken om te bbqen, s'avonds uitgaan of thuis chillen met van alles. Soms gewoon ergens buiten aan het water zitten beetje ouwehoeren over wat we nou wilden doen met het leven. Mis dat wel hoor, zeker specifiek met die gozers om hoe we over dingen dachten en hoe ieder was. Sindsdien niet vaak meer geweest. In m'n eentje buiten lopen of fietsen doet 't 'm niet.

Nu weet ik niks meer te zeggen. Niks gaat goed dus heb geen leuke dingen te melden. Appen is ook allemaal maar awkward met halve of hele dagen wachten tot iemand kan reageren. Vroeger zaten we de hele dag op msn met tig mensen nonstop te ouwehoeren.

En waar moet men normaal gesproken tijd voor hebben met hele dagen werken? Komt thuis, misschien een uurtje sporten, eten, naar bed, repeat. Helemaal met relaties, kinderen, overwerkt, druk.
 
Laatst bewerkt:
Ik voel je maat. Ik zie m'n vrienden nog wel zo nu en dan en wat goede vrienden die ik hier op het forum heb gemaakt, maar dat leventje van vroeger zou ik ook wel terug willen. Als zou er niet over pijnzen om terug de tijd in te kunnen gaan.
 
Ik herken mezelf, maar vooral mijn twee beste (eigenlijk enige echte) vrienden hier wel in. Bij ons loopt het de laatste tijd ook wel stroef en vreemd, ik heb een gezin met jonge kinderen en zij zijn op dit moment beiden weer eens single en de momenten dat ze een relatie hebben gehad hebben ze nooit samengewoond. Hoewel ik ze nu ook al weer een ruim een jaar niet gezien heb spreek ik ze nog wel met enige regelmaat en ben ik er zeker ban dat het contact straks weer hechter wordt. Ik ken ze beiden al meer dan 20 jaar en er zijn wel vaker momenten geweest dat we elkaar langere tijd niet gezien hebben. Maar zo onbezonnen als het vroeger was zal nooit meer komen.
 
Back
Naar boven