Fitness Seller

log chrisk

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.601
Ik vat t niet verkeerd op. Werken voor je geld is geen simpele dagbesteding of nutteloos bezig zijn. Het is letterlijk werken brood op de plank. Geloof me... vakantie-supermarkt baantjes op 14/15 jaar om te kunnen helpen om eten op de plank te krijgen voor het iedereen in het gezin inclusief jezelf....
Als jij werken dan als nutteloze dagbesteding beschouwd had je aardig weinig te eten gehad. En nee... ik heb t niet slecht gehad. Wij waren gewoon gewend dat je meehelpen.

Op jezelf wonen heb je ook geld voor nodig. Dus wil je echt op jezelf wonen... dan ga je werken en is dat geen nutteloze dagbesteding. Dan is je doel gewoon niet belangrijk genoeg en vind je het wel prima om niet op jezelf te kunnen gaan.

Ik kon en kan me ook prima bezig houden zonder werk. Maar bij noodzaak en als je een doel hebt ga je er wel voor werken.

Doel is simpelweg te bereiken door een tijdje in loondienst te gaan of als zzp te werken waarvan 1 a 2 dagen op lokatie. En over slapen... sorry... man the f**k up. Ik heb mijn hele leven al slaapproblemen. Als ik 1 uur op een nacht haal is t veel. Heb ook gewoon 40 (eigenlijk eerder 50 uur) op lokatie gewerkt. T sloopt... maar het kan best.

Werkgevers zijn ook tegenwoordig bereid een verklaring te geven zodat je wel ern hypo kan krijgen.

Als ik zou verdienen wat ik hoor zou mijn leven ook anders zijn.
Accepteer eerst wat minder desnoods. Over groei kan je afspraken maken.
En met 5 k bruto kan je echt wel rondkomen.
Ben zelf veel slechter gewend... dubbeltjes keren... 1x per week stukkie vlees... telefoon cheap ass... prepaid... op is op.
Ben er nier slechter van geworden zuinig te moeten zijn. Maar zolang je bijvoorbeeld de super nog in kan lopen en kopen wat je wil mag je imo niet klagen.

Er zijn volledige eengezinswoningen met 3 slaapkamers etc.... huur wel 1200euro... maar verre van 1600 of 2000-2400
Dan heb je wss wel verdomd veel hoge eisen.

Ken zat mensen die verre van de 50 k zitten, prima kunnen huren.
En geloof me.... Ben geen haar minder, Kind zijnde van een bijstandsmoeder... maar gezien jouw maatstaven ben ik toch maar niets als ik t zo lees.
En als je aan kan tonen dat je werkt en op huizen inschrijft en alles ervoor doet hoef je teen 10 jaar te wachten. Maar ik vermoed dat je over 10 jaar nog zit waar je zit als je wacht op wat jij denkt dat je zou moeten verdienen en anders niets van werk aanpakt.

Marktconform.... als dat marktconform zou zijn had je al werk gehad.

Je hele leven voor geleerd/gestudeerd... je bent 35!! En hebt geen werk. Marktconform salaris heeft ook te maken met werkervaring opgebouwd hebben.... bouw dat eerst eens goed op. Al is t als vakkenvuller (bij wijze van spreken) ... ik zou liever iemand aannemen die wil werken als iemand die op een zolder zit te wachten tot hetgeen wat hem bevalt op zijn pad komt....

Zij hebben dus zo een gek gevonden die erin is getrapt voor een habbekrats te werken ipv op een wat stabielere manier onderbetaald (naar jouw maststaven) te doen. Mogelijk had je dan verder geweest dan nu. Vertrouwen op werk gebouwd,werkervaring opgedaan, op jezelf gezeten etc...
Je snapt mijn punt wss wel... al zal je het ontkennen.

Maar goed... onder de 5k bruto per maand mag je je hier eigenlijk niet over uitspreken ...
Mooie verhalen weer je bent echt een geweldig mens, vele malen beter dan dat ik ben. Nu alleen nog leren lezen en geen aanames doen over hoe iemand zich beter dan anderen zou voelen. Zelf doe je dat natuurlijk niet...

• #1.602
Echt jonge ... je wil zo iemand toch ook niet in dienst.
Je wil zo iemand toch niet als collega.
Je wil zo iemand toch niet in je omgeving, laat staan hier op het forum.
Volgens mij krijg jij ook regelmatig gezeik op je persoon over je heen van die figuren hier.

Maar IRL doen mensen nooit zo tegen je toch? Of zelden. Om dezelfde meningen.

Opmerkelijk.. :thinking:

Volgens mij krijg jij ook regelmatig gezeik op je persoon over je heen van die figuren hier.

Maar IRL doen mensen nooit zo tegen je toch? Of zelden. Om dezelfde meningen.

Opmerkelijk.. :thinking:
Ja.. maar jij maakt het wel heel bont. Ik word er helemaal naar van... ik snap niet dat je geen oplossing gaat bedenken, en wel zoveel tijd in dit forum steekt.
Misschien kun je in een klein boeren dorp gaan wonen, Oost Groningen loopt leeg, kun je vast betalen en dan alleen nog werk vinden.

• #1.606
Is dat als ZZP'er niet een van de belangrijkste kwaliteiten?
Ja.

Maar waar ligt het dan aan dat het jou niet lukt?
Aan dat ik thuis wil werken en zij dat niet toestaan?

Ja.. maar jij maakt het wel heel bont. Ik word er helemaal naar van... ik snap niet dat je geen oplossing gaat bedenken, en wel zoveel tijd in dit forum steekt.
Misschien kun je in een klein boeren dorp gaan wonen, Oost Groningen loopt leeg, kun je vast betalen en dan alleen nog werk vinden.
Denk dat ik sowieso buiten de randstad moet/wil zoeken inderdaad. Met de eis van huren nog steeds pittig, weet niet of dat gaat kunnen.

Maar eerst een inkomen.

Mooie verhalen weer je bent echt een geweldig mens, vele malen beter dan dat ik ben. Nu alleen nog leren lezen en geen aanames doen over hoe iemand zich beter dan anderen zou voelen. Zelf doe je dat natuurlijk niet...
Ik voel me echt geen haar beter dan een ander. Verre van dat .... Dat is wat jij ervan maakt. Jouw aanname ;) en daar gaat de hele discussie in dit log ook niet over.

Tot nu toe lees ik vooral hoe hier geprobeerd werd/wordt je te helpen en ideeën aan te dragen. Maar aan elk aangedragen idee is wel iets niet goed.

Ik vind t jammer. Je hebt veel in je mars.... maar tegelijkertijd zit je ook jezelf in de weg om dit in te kunnen/gaan zetten. :(

• #1.611
Ik voel me echt geen haar beter dan een ander. Verre van dat .... Dat is wat jij ervan maakt. Jouw aanname ;) en daar gaat de hele discussie in dit log ook niet over.

Tot nu toe lees ik vooral hoe hier geprobeerd werd/wordt je te helpen en ideeën aan te dragen. Maar aan elk aangedragen idee is wel iets niet goed.

Ik vind t jammer. Je hebt veel in je mars.... maar tegelijkertijd zit je ook jezelf in de weg om dit in te kunnen/gaan zetten. :(
Dan moet je er niet van maken dat mijn maatstaven zo zijn dat een bijstandsmoeder niets is. Dat is totaal niet zo.

Er zijn enkele uitzonderingen die wel lezen wat ik zeg en oprecht proberen te begrijpen hoe dingen zitten, hun blik op dingen geven. Dat waardeer ik zeer.

Maar er is ook nogal veel narcistisch gedoe van mensen die hun eigen stem erg graag horen en denken "advies" te geven, maar daarbij helemaal niet luisteren en nogal kromme aannames doen. Of alleen ronduit komen beledigen en trollen. Daar heeft niemand wat aan.

Ik vind het ook jammer.

Ohja dat is ook waar PTs vragen ook zoveel. Kunnen we ze dat wel gunnen jongens? Voelen zij zich te goed om minder te vragen? Hebben ze wel hard genoeg gezwoegd in hun leven om zo'n tarief te kunnen vragen?

Ohja dat is ook waar PTs vragen ook zoveel. Kunnen we ze dat wel gunnen jongens? Voelen zij zich te goed om minder te vragen? Hebben ze wel hard genoeg gezwoegd in hun leven om zo'n tarief te kunnen vragen?
Als ze met dat bedrag klanten krijgen is dat een prima tarief, zo niet, dan doen ze er goed aan om te bedenken waarom zij geen klanten weten aan te trekken voor een marktconform tarief en wellicht in een andere hoek werk te gaan zoeken.

• #1.613
Als ze met dat bedrag klanten krijgen is dat een prima tarief, zo niet, dan doen ze er goed aan om te bedenken waarom zij geen klanten weten aan te trekken voor een marktconform tarief en wellicht in een andere hoek werk te gaan zoeken.
Maar stelde je het ook voor als iets voor mij?

Dan moet je fitvak certificaten hebben en/of in dit geval een gepaste mbo opleiding gedaan hebben toch?

Denk jij dat ik de gemiddelde PT klant kan motiveren?

• #1.615
Ja.

Van wat ik hier lees van de personen die dat hebben afgerond is het vrij simpel te behalen.

Geen idee.
Online coaching lijkt me (inhoudelijk) beter bij mij passen maar dan kom je weer op het marketing/klanten vinden. Ik heb geen anabolenlijf voor instagram.

Vraag me wel af hoe die ervan kunnen leven. Of dat zullen alleen de bekendsten zijn met zoveel views waaruit zoveel klanten komen dat het maal een paar tientjes per maand een goed salaris oplevert.

?

Denk jij dat ik de gemiddelde PT klant kan motiveren?
"Waarom wil je trainen in de sportschool? Ik werk alleen remote, je komt maar naar hier in de arbeidersstraat tussen de bijstandsmoeders. En 's ochtends voor het werk trainen kun je vergeten: we trainen wanneer ik autonoom ben ontwaakt."

Laatst bewerkt:
Online coaching lijkt me (inhoudelijk) beter bij mij passen maar dan kom je weer op het marketing/klanten vinden. Ik heb geen anabolenlijf voor instagram.

Vraag me wel af hoe die ervan kunnen leven. Of dat zullen alleen de bekendsten zijn met zoveel views waaruit zoveel klanten komen dat het maal een paar tientjes per maand een goed salaris oplevert.

?

Wat zou je zanger Rinus adviseren als hij zijn geld wilt verdienen met zingen, maar niet meer buitenshuis wilt optreden?

• #1.618
Ik vind het eigenlijk al een zwaktebod als je een PT nodig hebt om te trainen.

"Waarom wil je trainen in de sportschool? Ik werk alleen remote, je komt maar naar hier in de arbeidersstraat tussen de bijstandsmoeders. En 's ochtends voor het werk trainen kun je vergeten: we trainen wanneer ik autonoom ben ontwaakt."
Kan ook in een parkje imho :eek:

Terug
Naar boven