MuscleMeat

log Christian, papa van Yasmine

Bezoekers in dit topic

Dus insinuer je dat een UPS chauffeur doelbewust het pakket gaat beschadigen om me te kloten... Dat is wel een heel domme claim.
Maar goed... Ik ben nu even te moe om naar je idiote opmerkingen te luisteren.
Dat insinueerde ik niet hoor. Jij hebt zoveel pech dat B100 in het niet wegvalt.
 
Sorry als ik wat kloterig overkom.... Ben moe en geïrriteerd. Heb verdomme 4 weken gewacht voor niks.
 
En er was ook niemand die je adviseerde eentje van ATX te kopen.
 
B100 ken ik niet.... Maar ik heb inderdaad vaak pech. Sucks balls.
B100 is een typetje van Bassie & Adriaan die vaak riep: "Ik heb ook altijd pech ze moeten altijd mij hebben!"

Goed flauw grapje. Balen van je barbell, hopelijk wordt het snel opgelost. Fijn weekend.

PS Mijn cynisch grapje was meer zo van als je zoveel pech hebt word je dan niet soms achterdochtig zo van overkomt mij dit nou weer of lopen ze te fucken.
 
B100 is een typetje van Bassie & Adriaan die vaak riep: "Ik heb ook altijd pech ze moeten altijd mij hebben!"

Goed flauw grapje. Balen van je barbell, hopelijk wordt het snel opgelost. Fijn weekend.

PS Mijn cynisch grapje was meer zo van als je zoveel pech hebt word je dan niet soms achterdochtig zo van overkomt mij dit nou weer of lopen ze te fucken.
Ja ik hou iedere keer mijn hart vast. Nieuwe job? Super leuke collega's....? Okay... Hier zal wel ergens iets fout lopen.
Mijn broer MS
.. MIJn zus... MS....
What's next.... Zo loop ik tegenwoordig te denken.
 
Ja ik hou iedere keer mijn hart vast. Nieuwe job? Super leuke collega's....? Okay... Hier zal wel ergens iets fout lopen.
Mijn broer MS
.. MIJn zus... MS....
What's next.... Zo loop ik tegenwoordig te denken.
Zo roep je het over je uit :o
 
Ik heb een claim ingediend bij UPS. Echt smeerlappen trouwens... De procedure om een claim in te dienen is zeer omslachtig en je loopt tegen duizend en één problemen aan.
Ook naar simple products een mail gestuurd.
 
Ik heb een claim ingediend bij UPS. Echt smeerlappen trouwens... De procedure om een claim in te dienen is zeer omslachtig en je loopt tegen duizend en één problemen aan.
Ook naar simple products een mail gestuurd.
Eis een nieuwe en dat je deze zolang gebruiken kan.
 
Na vele vele maanden terug gestart met sporten.

Een vetzak ben ik geworden met bijna geen spiermassa.

Opwarming : 10 min touwspringen en zo.

Ohp
4x10xbarbell

Powerclean
5x 40
5x45
5x47,5
5x47,5
Voelde heel zwaar aan en ik was enorm buiten adem..

Bb row
4x10x 47,5

Floor presses
2x10 x 47,5

Squat met Kettlebell 32 kilo
10 reps

Veel oef met résistance bands

Totaal 400 kcal op 52 min

Deze training was gewoon om het lichaam terug klaar te stomen.

Ben kapot....
 
Na vele vele maanden terug gestart met sporten.

Een vetzak ben ik geworden met bijna geen spiermassa.

Opwarming : 10 min touwspringen en zo.

Ohp
4x10xbarbell

Powerclean
5x 40
5x45
5x47,5
5x47,5
Voelde heel zwaar aan en ik was enorm buiten adem..

Bb row
4x10x 47,5

Floor presses
2x10 x 47,5

Squat met Kettlebell 32 kilo
10 reps

Veel oef met résistance bands

Totaal 400 kcal op 52 min

Deze training was gewoon om het lichaam terug klaar te stomen.

Ben kapot....
Maar je kunt terug trainen, dat telt,
 
Planning is woensdagnamiddag, vrijdagavond en zondagnamiddag trainen.
Ik ga me niet wegen, niet meten... gewoon iedere training keihard gaan. Geen suikers meer, minder zout.... veel vlees... vitaminen,... en we zien wel waar we staan binnen 50 trainingen.
In het verleden zag ik na 1 maand, of 12 trainingen reeds een enorme vooruitgang maar 23 januari word ik 43.... resultaten boeken zal niet meer zo snel gaan.
Waar ik me nu vooral op focus is eerst en vooral de schouders aansterken. Geen zware bench doen tot ik een paar maanden terug heb gebokst en traag opbouwen.
Erg benieuwd of ik nog mijn oud niveau kan halen (was het sterkst op mijn 37ste denk ik....man wat gaat de tijd snel).
 
Mijn vrouw is ook erg verdikt. 1m59 groot en 67 kilo... 20 jaar geleden woog ze 50 maar ze had nooit echt stevige spieren en zo... ze wil graag vermageren en denkt er aan minder te eten. Maar dat is onvoldoende. Ik raad haar aan te trainen met kettlebells. Ik ga haar kettlebell swings aanleren, goble squat, hexbar deadlift.... Ik heb maar 1 kettlebell en die is veel te zwaar. Ga er een paar moeten kopen van 8, 10, 12 kilo.
 
Mijn vrouw is ook erg verdikt. 1m59 groot en 67 kilo... 20 jaar geleden woog ze 50 maar ze had nooit echt stevige spieren en zo... ze wil graag vermageren en denkt er aan minder te eten. Maar dat is onvoldoende. Ik raad haar aan te trainen met kettlebells. Ik ga haar kettlebell swings aanleren, goble squat, hexbar deadlift.... Ik heb maar 1 kettlebell en die is veel te zwaar. Ga er een paar moeten kopen van 8, 10, 12 kilo.
Zeg je dat ook zo tegen je vrouw? :roflol:
 
Geen spierpijn van gisteren. Dat is al een goed teken.

Simple products laat me weten dat ze mij m'n geld gaan terugstorten en ups komt de barbell ophalen.

Wel een beetje jammer. Nu mag ik terug op zoek naar een barbell.
Eens kijken wat FS nog liggen heeft voor barbell met naaldlagers.
 
Back
Naar boven