AndroidHealthClinic

log Christian, papa van Yasmine

Bezoekers in dit topic

Het wordt deze denk ik:


Fitness Seller, hoeveel zijn er nog in voorraad.? Zodra simple products mijn geld terugstort koop ik deze.
Levertermijn?

Ziet er een top barbell uit.
 
Ohp, deadlift, bench, barbell row, squat.. En 1 keer per week hang of power cleans.... Niet echt zeker of ik echt een bearing barbell nodig heb. Misschien toch beter een bushing barbell?
 
Voor power clean al niet echt nodig imho.
 
Heb je niet al een barbell?

Kan trouwens 42 van die atx wl bar in m'n mandje doen dus wellicht blijft de voorraad nog even voorzien tot je je geld terug hebt. Kun je toch voorkeur behouden.
 
Het wordt deze denk ik:


Fitness Seller, hoeveel zijn er nog in voorraad.? Zodra simple products mijn geld terugstort koop ik deze.
Levertermijn?

Ziet er een top barbell uit.
Nog meer dan genoeg op voorraad. Levertijd is momenteel gemiddeld zo'n twee weken vanwege de drukte.
 
Nog meer dan genoeg op voorraad. Levertijd is momenteel gemiddeld zo'n twee weken vanwege de drukte.
Hoi Fitness seller...
Ik twijfel uiteindelijk tussen de bovenstaande bearings bar en de onderstaande bar met bushings
LH-50-ATX-CL

Voor mijn doeleinden lijkt een bar met bussen logischer maar het kind in mij vindt sneldraaiende sleeves superleuk.

Beiden hebben een centerknurl. Ik heb ook graag een scherpe agressieve knurling.
Heb trouwens liefst gewoon grijze Barbells. Die blijven er het langst nieuw uitzien.
Tips zijn welkom
 
Morgen opnieuw trainen...
Kijk er naar uit.
 
Hoi Fitness seller...
Ik twijfel uiteindelijk tussen de bovenstaande bearings bar en de onderstaande bar met bushings
LH-50-ATX-CL

Voor mijn doeleinden lijkt een bar met bussen logischer maar het kind in mij vindt sneldraaiende sleeves superleuk.

Beiden hebben een centerknurl. Ik heb ook graag een scherpe agressieve knurling.
Heb trouwens liefst gewoon grijze Barbells. Die blijven er het langst nieuw uitzien.
Tips zijn welkom
De dikte van de barbell verschilt ook. Aangezien je voornamelijk powerlifts uitvoert zou ik dan voor de Power Bar kiezen of wachten op de 29 mm Competition PL Bar (die heeft ook de diepste knurling). Maar dat kan nog wel eventjes duren...

De Training PL Bar (ook 29 mm) wordt wel weer verwacht deze week. Afwerking is iets minder hoogwaardig maar daarom wel een stuk goedkoper.
 
De dikte van de barbell verschilt ook. Aangezien je voornamelijk powerlifts uitvoert zou ik dan voor de Power Bar kiezen of wachten op de 29 mm Competition PL Bar (die heeft ook de diepste knurling). Maar dat kan nog wel eventjes duren...

De Training PL Bar (ook 29 mm) wordt wel weer verwacht deze week. Afwerking is iets minder hoogwaardig maar daarom wel een stuk goedkoper.
Het zal wellicht de

ATX Power Bar MK worden. It ticks all the boxes.​

Bedankt voor je advies. Hopelijk komen er snel nog 20 kilo " zachtere" bumper plates binnen.
 
Ups heeft zonet de barbell afgehaald. Benieuwd wanneer ik mijn geld terug zal zien.
Hebe de barbell meegegeven in dezelfde koker waar die mee geleverd werd, beschadigd en niet gesloten.
 
Het is officieel...i am an alien. Heb bijna een jaar niet meer ernstig getraind. Heel vaak en lang ziek geweest. Geen spiermassa meer, veel vet.... zonet de tweede training achter de rug...
Heb 80 minuten aan circuittraining gedaan. Dus van de ene spiergroep naar de andere, iedere keer 15 reps, soms iets minder soms iets meer....Hartslag bijna constant boven de 140. Was compleet leeg. Ik dacht maar 40 minuten getraind te hebben maar het bleek 80 minuten.
Had geen steken meer in de borststreek, longen deden geen pijn en kon heel lang heel diep gaan. Komt goed!
 
Geen enkele spierpijn. Deze ochtend voelde ik wel een zekere moeheid... ik voelde dat ik de dag voorheen misschien iets te diep was gegaan.
Ik denk dat ik te weinig had gedronken...iets met elektrolyten en zo.
 
Ik heb een mail gekregen van Simpleproducts. Ze hebben de barbell goed ontvangen en ze hebben de 244 euro teruggestort. Dus binnen een paar dagen zal ik de atx power bar MK kopen van 259 euro. Ik had vroeger al eens de Ram bar (zeer mooi) maar ik denk dat deze even goed is. En een grijze barbell is makkelijker te gebruiken in een wat donkere ruimte. Je ziet de markeringen beter.
En Fitness seller heeft gelijk; Je kan bij megafitnesshop inderdaad ook sommige atx barbells kopen die "in voorraad " zijn, maar ze spreken van een levertermijn van 76 dagen. en dat kan je niet "in voorraad" noemen he.
Als ik de barbell rond de 25 ste bestel heb ik ze hopelijk rond de 14 de februari. Ondertussen train in verder met mijn lat pulley, hex bar, resistance bands, en verstevig ik vooral de rotator cuff en zo. En train ik dat klotevet weg.
 
Ik heb zonet de Atx power bar MK gekocht. Nu fingers crossed dat de barbell onbeschadigd geleverd wordt. Iemand een idee waarom men geen piepschuim rond de sleeves doet en dan pas in de koker steekt? Dat zou alle betrokkenen heel veel koppijn besparen.
 
Klaar met derde training

Opwarming : 10 min... Touwtjespringen en die smeer.


Start
Hexbar squat deadlift of zoiets
10 x 56
10x 61
10x 66
10x 68,5

1 min rust tussen iedere set

Kettlebell row
5x 5x 32
1 min rust tussen iedere set

Triceps press down
10x 20
10 x 25
8x 27,5
6 x 30

1 min rust tussen iedere set


Lat pull down wide grip + close grip
4x15 x 37,5

Resistance bands standing
I'm een soort bench press na te bootsen
100 reps n'a elkaar, afwisselend na 25 reps met dunne groene

Daarna 20 x met dikke groene,
Twee armen simultaan.

Overhead press met dikke groene
10 keer rechts en 6 keer links

4 x 20 keer schijf van 10 kilo voor me uitdueen, zittend. Put de schouders goed uit

Anterior deltoid met resistance band dunne groene. 10 reps

Kettlebell shrugs alternating
2 x 10 x 32

3 min power punching on heavy bag... Om af te sluiten.

Duur: 65 min
450 kcal.
Mac heart rate 140.
Conclusie
Goeie training, voel me niet leeg.
 
Geen spierpijn maar wel opnieuw dat "leeg" gevoel, ik drink nog steeds te weinig, te weinig elektrolyten.... even kijken wat ik hier kan aan doen.
Ik probeer vet te verliezen maar ik merk dat ik veel honger heb en meer (wel gezond) eet. Dus ik moet opletten dat ik geen caloriesurplus verkrijg.
 
Morgen zelfde training als gisteren doen. Maar misschien iets meer schouders...
 
Zonet bij fitnesskoerier 70 kilo aan gekleurde bumpers gekocht.
2x15 pt essentials geel
2x20 pt essentials blauw.

Zijn exact dezelfde als de Rogue echo. Ze rollen van dezelfde band in China.

Gratis levering.

Joepieeeeeee.
 
Back
Naar boven