XXL Nutrition

Log: Cutten als beginnend bodybuildster

Bezoekers in dit topic

dank uuuu:D
 
Vanaf volgende week krijg ik begeleiding! Hij heeft me beloofd dat ik voor de zomer iig op mijn streefgewicht zit. We gaan super hard trainen, en krijg ook hulp met voeding:).
Dus kom maar op!!!

Hij is een PT, en richt zich op bodybuilding, hell yeaah..:D

Waar train je? Leuk dat je begeleiding krijgt ;) hopelijk gaat het allemaal lukken voor je.
 
Thx:D:D Ik wil bij Reflex of Sportiom gaan trainen.. Vd week ff bij beiden proeflesje doen.
Ik ben klaar met mijn huidige sportschool :/. Begeleiding SLECHT, weten niets van bodybuilding en ik wil een squatrek!!!
Hoe gaat het bij jou??
 
Thx:D:D Ik wil bij Reflex of Sportiom gaan trainen.. Vd week ff bij beiden proeflesje doen.
Ik ben klaar met mijn huidige sportschool :/. Begeleiding SLECHT, weten niets van bodybuilding en ik wil een squatrek!!!
Hoe gaat het bij jou??

Je woont niet in Den Bosch zelf toch? Waarvoor wil je begeleiding als ik vragen mag? :p
Squatrek kan ik me voorstellen.
Bij mij gaat het wel goed, stuk drukker geworden in de sportschool omdat het nu een Basic Fit is, maar daar wen ik wel aan denk ik :D
 
Nee klopt ik woon nabij Denbosch :).

Ik wil graag begeleiding.
1: omdat het me gratis wordt aangeboden :D
2: ik kan wel wat hulp gebruiken betreft mijn techniek
3: geeft toch extra motivatie en ik moet die overtollige kg's gewoon eindelijk eens een x kwijt!!

Een overvolle sportschool is niet erg, zolang je wel gewoon fatsoenlijk kan trainen !!
 
Oké ik ben begonnen.. Ik moet mezelf overgeven aan iemand anders, best lastig.
Vooral omdat ik nu ineens 2250 ckal moet gaan eten per dag, en bang ben ervan aan te komen!
Ook at ik 3 x per dag en dat wordt nu ineens 7 tot 8 x. De training ziet er wel leuk uit, en ga er weer shakes bij nemen.
Ik mag me vanaf nu tot 14 april niet meer wegen.... Terwijl ik dat eerst elke dag deed:o...
Maar ik heb er zin in!
 
Dat klinkt goed! je overgeven is in het begin lastig.
Maar als je je vooruitgang gaat zien en voelen wordt het steeds makkelijker.
Heb er vertrouwen in.
 
Oké ik ben begonnen.. Ik moet mezelf overgeven aan iemand anders, best lastig.
Vooral omdat ik nu ineens 2250 ckal moet gaan eten per dag, en bang ben ervan aan te komen!
Ook at ik 3 x per dag en dat wordt nu ineens 7 tot 8 x. De training ziet er wel leuk uit, en ga er weer shakes bij nemen.
Ik mag me vanaf nu tot 14 april niet meer wegen.... Terwijl ik dat eerst elke dag deed:o...
Maar ik heb er zin in!

Elke dag wegen is sowieso niet bevorderlijk! Zeker niet met die hormonale schommelingen van een vrouw.

En als je normaal altijd alleen trainde kan het alleen al een hele stimulans zijn als er iemand anders meekijkt.

Veel succes met het bereiken van jouw doel.
 
Dat klinkt goed! je overgeven is in het begin lastig.
Maar als je je vooruitgang gaat zien en voelen wordt het steeds makkelijker.
Heb er vertrouwen in.

Ja het moet ook wel goed komen lijkt me :).... Maar volkorenspaghetti bijvoorbeeld voelt voor mij als een dikmaker of cashewnoten. Maaaar hij is de professional niet ik:p...

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

Elke dag wegen is sowieso niet bevorderlijk! Zeker niet met die hormonale schommelingen van een vrouw.

En als je normaal altijd alleen trainde kan het alleen al een hele stimulans zijn als er iemand anders meekijkt.

Veel succes met het bereiken van jouw doel.

Dank je :)
Daar heb je ook gelijk in.....
Moet ik ook echt niet meer doen! Wil te graag denk ik....
Klopt dit geeft me zeker meer motivatie.
En ik ga naar een andere sportschool. Vanavond een ieder geval een proefavondje, om te kijken of het wat is :). Ik wil GVD een squatrek :D
 
Ik dacht eerst ook toen in ik 2 stappen naar 3000 kcal ging van oef.. wat zal ik aankomen... nou dat viel dus bar tegen. :o Wacht maar af. Komt zeker wel goed allemaal. :) enne.. nootjes zijn lekker! :D
 
Ik zal mijn trainingsschema een x delen hier op het forum.

Maandag:

Bench press wide: 3x10x25
Around the world: 3x10x4
tricep cable pulldown :3x10x32
Front press: 3x10x10
Singel dumbel front raise: 3x10x8
side raise: 3x10x6
buikspieroefeningen

op woensdag cardio (hiit)

vrijdag:
Cable pulldown (rug): 3x10x60
Barbell row: 3x10x20
Barbell curl: 3x10x12
Deadlift: 3x10x20
squat: 1x15 1x12 1x10 x 20kg
Leg curl: 3x10x45
standing calf raises: 1x15 1x12 1x10
Buikspieroefeningen

zaterdag cardio.

Mijn lichaam is aan het veranderen ben benieuwd naar mijn VP half april :D.
 
Dnieske!!
Long time no see..!

Hoe is het met jou?!
Nog lekker aan de gang zie ik!

Ik hoop dat je het goed af gaat in je nieuwe gym :)

groetjesss Moows
 
Laatst bewerkt:
He! ik zie je schema nu pas... ben ook nog niet overal geweest. :o

Maar dat ziet er goed uit. Lekker he als je lijf verandert!
Zal vast wel goedkomen met je meting! je bent goed bezig!
 
Even een kort berichtje! :-)

T gaat goed! Ik ben 5 % vet kwijt en weeg nu 75 kg.
Deze winter nog even knallen en dan komt er een foto waar je u tegen zegt :-p , hoop ik.

groetjessss
 
Ik weet niet precies hoe jij je cardio doet, maar 15 minuten is eigenlijk te kort. Ik doe het zelf meestal op mijn rustdagen, of nadat ik upper body heb getraind.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb voortaan krachttraining met tussendoor intervalletjes.
Dit werkt voor mij goed en het is ook leuker om te doen.
 
Back
Naar boven