MuscleMeat

Log: Cutten als beginnend bodybuildster

Bezoekers in dit topic

Nice train! Geniet van het wandelen!!
 
Nice train! Geniet van het wandelen!!

thxxx :D
Nou het wandelen was weer heel....... bijzonder haha..
We waren blijkbaar verkeerd gelopen, en stonden uiteindelijk bij iemand op het erf/weiland, komt er ineens een ezel schreeuwend op ons afgestormd, hahah, ik heb nog nooit zo hard gerend.
 
Das in ieder geval een goede cardiotraining dan! :roflol:
 
Das in ieder geval een goede cardiotraining dan! :roflol:

Ja dat was het zeker haha.

Vandaag rustdagje... Heb spierpijn in me beentjes, billen, triceps en borst. Maar me auto moet er echt aan geloven. Van binnen en van buiten ga ik hem grondig poetsen, te lang geleden :o..
 
Hahahaha.. lekker he spierpijn!

Ik moet zeggen.... ik dacht laatst ook.. moet mijn auto nodig eens uitzuigen van binnen. Bracht ik hem laatst weg voor onderhoud.. hebben ze een nieuwe gratis service.. ze zuigen de auto uit en nemen hem van binnen af! :D Dat hoeft dus al niet meer! hahahahha

is het gelukt bij jou? auto weer schoon?
 
Zooooo dat is handig zon service, waar zit die garage:p haha.
Ja mijn autootje was heel mooi schoon, maar net gewandeld met de hond en helaas is t nu weer aardig vies:(. Grrr
 
Ik heb gisteren bericht gekregen dat ik volgende week dinsdag geopereerd wordt:(.
Dus zal er een paar weken tussenuit liggen. Maar het is niet anders.

Training van gisteren:

10min. warming up
Shoulder press 3x10x16
Bicep curl 3x10x16
ABS TRX 3x10
Front raise: 3x10x12
Hammer curl 3x10x12
ABS C-sit beenheffen(van insanity) 3x10
Upright Row 3x10x11
Preacher curl 3x10x15
Side raise 3x10x12
kettlebell swing 3x10
10 min. coolingdown

Training van vandaag:

Squat 3x10x25
Mid row 3x10x30
ABS kettlebell 3xtot max.
Lunges 3x10x8
Back fly 3x10x20
Back extension 3x10x4sec.
Leg extension 3x10x45
Deadlift 3x10x15 (bezig met techniek)
kettlebell stabiliteit 3 x tot max.
Leg curl 3x10x40
Lat pull down cable 3x10x24

Vanavond zwemmen, maar niet voor spieropbouw, doe het nu maar lekker voor de ontspanning:)
 
Mijn garage zit wel ver weg... als jij inderdaad in Den Bosch woont. ;)

Op zich balen van je operatie... maar op zich als dat dan voorbij is kan je wel weer volop zonder problemen knallen toch? Dat is dan toch ook wel een fijn vooruitzicht lijkt me. :)

Trainingen zien er goed uit hoor! Geniet van het zwemmen vanavond.
 
Ik heb het gemist denk ik, maar waaraan word je geopereerd?
 
@ hell93 hb je PB gestuurd

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Mijn garage zit wel ver weg... als jij inderdaad in Den Bosch woont. ;)

Op zich balen van je operatie... maar op zich als dat dan voorbij is kan je wel weer volop zonder problemen knallen toch? Dat is dan toch ook wel een fijn vooruitzicht lijkt me. :)

Trainingen zien er goed uit hoor! Geniet van het zwemmen vanavond.

Klopt helemaal! Als dit achter de rug is, en ik hoop zo snel mogelijk, ga ik weer KNALLEN.
Thx:)
 
Lekkere training gehad vanavond. Was ook lekker rustig op de sportschool, ideaal dus:D.
Zondag mijn laatste training en dan een week rust minimaal:(.

Bench Press 3x10x19 PR
Dips 3x11 PR
V- abs met kettlebell 6 kg 3 x tot max PR
Cable fly 3x10x14
Tricep cable extension 3x10x32 volgende x hoger :)
Planking 1x40 1x30 1x25 :o
Incline press 3x10x12
Lying tricep extension 3x10x10
Cable fly crossover 3x10x14

Nu lekker slapen, morgen shoppen en lunchen in de stad en even een dagje NIET sporten :).
 
Laatste training achter de rug......
Ging op zich lekker op de upsight row na......
Krijg er gruwelijk veel last van me schouder van. Mja misschien omdat het een hele nieuwe beweging is.

Shoulder press 3x10x12
Bicep curl 3x10x12
ABS TRX 3x12 PR
Front raise: 3x10x8
Hammer curl 3x10x12
ABS C-sit beenheffen(van insanity) 3x10
Upright Row 3x10x11
Preacher curl 3x10x15
Side raise 3x10x12
bicep cable extension 3x10x28
 
Laatst bewerkt:
nette trainingen hoor! Balen dat je er nu een week uitligt... maar daarna kan je er weer vol tegenaan!
Soms kan rust ook goed zijn voor je he! ;)

Upright row is vaak even wennen. Misschien eerst gewoon met een lege stang doen?

Sterkte vast voor dinsdag
 
even een update:
JEZUSSSSS wat mis ik het sporten nu al. heb geen rust in mijn reet, maar moet wel.
Het herstel loopt niet zo geweldig. Door de narcose zit ik nu met een verstopping in mijn darmen. Ik mag minimaa 2 weken niet sporten, kan ook nog langer zijn... uhm oke, great, daar gaan mijn spiertjes...... maar hopelijk kan ik volgende week gewoon weer aan de bak.
 
herstel verloopt traag. maar wil maandag weer langzaam op gaan bouwen.
ik zal hier niet zo veel meer loggen, omdat weinig mensen mijn log volgen.. dus alleen wanneer ik resultaten boek, zal ik het hier vermeldden :)
 
Jammer dat het zo traag verloopt. Maar wie weet verloopt het opeens een stuk sneller.
ben benieuwd. :)
 
Hoi hoi, ik ben weer hersteld. Vandaag 1e dagje wezen sporten. Lichaam is weer enorm achteruit gegaan. Dus we gaan er weer voor en de planning is om op 17 april een vp meting te doen. Dus dan zal ik hier ook weer posten!:)
 
He wat goed te horen dat je weer hersteld bent!
Top dat je het nu oppakt. Het achteruitgaan hoort erbij. Maar dat bouw je best snel weer op hoor. Dus gewoon weer opbouwen dan knal je er straks weer helemaal tegenaan!
Zet hem op!
 
Vanaf volgende week krijg ik begeleiding! Hij heeft me beloofd dat ik voor de zomer iig op mijn streefgewicht zit. We gaan super hard trainen, en krijg ook hulp met voeding:).
Dus kom maar op!!!

Hij is een PT, en richt zich op bodybuilding, hell yeaah..:D
 
Wat super dat je een PT hebt!
Dat gaat knallen worden he! Heel veel succes
 
Back
Naar boven