XXL Nutrition

Log Fanatic Daan

4 worstenbroodjes
2 croissantje ham/kaas
zak chocoladepepernoten
8 krentesneeen
liter vifit
2 afbakbroodjes
eenderde ontbijkoek etc etc.....gister na de wedstrijd 10 boterhammen/250 gram gevulde speculaas en 500 ml optimelkwark maar toen ben ik zwaar ziek geworden hahah 5 x zwaar diarree en intense krampen...vandaag gaat goed so far!

Laat weten hoeveel vocht je gaat ophouden na al deze carbs, moet enorm zijn :p Zeker veel aders te zien na al die carbs !

nxkl1e.jpg

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 13:21 ----------

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 13:24 ----------

mind is blown bro! echt super gedaan..alles komt echt sick goed naar voren..je abs staan er nu ook ongelooflijk goed bij terwijl ik die eerst wat middelmatig vond..top prestatie..diep respect voor wat je hebt moeten doorstaan.. en ik quote je foto ff want deze verdient ook nog op deze pagina te staan..

****ing vet man. Je benen en armen zijn echt beukers!

Petje af, maat! Was een erg leuke dag, en de voorbereiding inclusief samen trainen was erg leuk, en leerzaam. Fysiek was super, en werd gedurende de dag inderdaad harder. En de 6e plaats in de C-klasse zwaargewicht halen met 4,5 jaar trainen, goed man! Weer een ervaring rijker. Zullen we vrijdag eens effe lekker gaan vieren, na die zware maanden trainen en dieeten (voor jou dan he ;)).

top prestatie daan! geweldig gefeliciteerd je stond er super bij zo te zien! geweldig hoop nog een fimpje voor bij zien te komen!

Gefelicteerd, foto's zien er echt top uit :bow:

wat is de planning verder daan? van de week nog vrij? of niet meer? lekker aant eten geslagen?

Hiero nog een trotse mede DBB'er Daan.
Je hebt doorgezet en kan met trots terugkijken.
Hou je voeding na dag drie weer in de gaten, want je rebound gaat s, want nel. Ga niet te snel, want je lichaam gaat veel vocht vasthouden.
Geniet er lekker van;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.129
Hiero nog een trotse mede DBB'er Daan.
Je hebt doorgezet en kan met trots terugkijken.
Hou je voeding na dag drie weer in de gaten, want je rebound gaat s, want nel. Ga niet te snel, want je lichaam gaat veel vocht vasthouden.
Geniet er lekker van;)

Yep heb mn voorzorgsmaatregelen getroffen hehe...ik ga jou nog ff een keer contacten over de CBB ing klasse, vind je dat oke?

Pfff, zie al wel dat ik heel veel kg's massa moet pakken om met jou/mijn lengte rond mijn streef te komen :p

• #2.131
2nvq7t0.jpg

Deze vond ik ook echt vet...was na de prejudging toen was ik op zn hardst...

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 22:03 ----------

2zz13zs.jpg

En nog 1 actiepic...rest volgt ga nu weer eten en slapen hehehehhehe.

• Like
Waarderingen: YOGI
Yep heb mn voorzorgsmaatregelen getroffen hehe...ik ga jou nog ff een keer contacten over de CBB ing klasse, vind je dat oke?

Oei nog meer concurrentie...
Naja je weet wat ze zeggen, keep your friends close, keep your cbb enemies closer :D:D
Mooie backstage foto!!

Geen classic man doen daan!
Voor de echte mannen gaan, niet die zyzz/turkish delight klasses :roflol:

aaaach die bovenste foto is zo geweldig vet he!!! dam! ben ook wel benieuwd na foto's hoe je er nu bij staat!

• #2.135
2ywdcgp.jpg

Met dank aan Rob!!! Hij kon niet beter!!!

Kom jij uit de film 300?

Goed gedaan man!! Leuke pic's ook. Classic BB past jou wel. Heb je een mooi en lang fysiek voor.

• #2.138

hehe ken ik serieus niet...

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 21:38 ----------

Goed gedaan man!! Leuke pic's ook. Classic BB past jou wel. Heb je een mooi en lang fysiek voor.

We zullen zien...ook afhankelijk van hoeveel VVM ik er op kan krijgen en wat ik daarvoor moet doen. Ik denk dat ik met dit fysiek aardig mee kan in de classic, maar net als elke BB'er wil ik me zoveel mogelijk blijven verbeteren, maar niet tegen elke prijs snap je....

Snap wat je bedoeld, de gezondheid staat voorop. Met verstand naar wat meer kg's. En geen massamonster van ''150kg'' droog willen worden.

Terug
Naar boven