Fitness Seller

Log Fanatic Daan

Alvast heel veel succes Daan! Ik heb nooit gereageerd maar wel redelijk gevolgd, vond dat je je log erg leuk bijhield. Ben erg benieuwd hoe je het gaat doen zondag en hoe het je gaat bevallen.

Laatst bewerkt:
fijne dag vandaag ben benieuwd na je foto's en geniet jonge morgen! van begin tot het einde!

Ben benieuwd man. Veel succes gewenst, en tot morgen.

Succes kerel, maak er wat moois van naamgenoot ;)

Suc6 morgen. Weet niet of het C of D gaat worden, maar boven 90 is bijna een zekerheidje. Wellicht kom ik gezellig naast je staan.

Super veel succes Daan. Je hebt er veel voor moeten doen. Aan doorzettingsvermogen ontbreekt het in ieder geval niet!! Hele leuke dag morgen voor je gewenst.

Goodluck morgen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.088
Oh bedankt iedereen!!! en sommigen in het bijzonder voor hun constante support! Bij deze wat voorproefjes van mijn fotoshoot van vanmiddag!

ivvear.jpg

---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 20:41 ----------

Shredded zie mn koppie...

---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 20:44 ----------

2hog40i.jpg

ja geweldig daan ik heb zoveel respect voor je jonge! ik vindt het al zo moeilijk om een week lang steng te cutten ik heb altijd me zondag nodig om te junken en soms me zaterdagavond al maar bij jou niks zo top top top jij verdient het!

• #2.090
6rtu8o.jpg

wat doe je nu op zon training?heel licht veel hh?of was dat vandaag niet?

• #2.092
Veel suc6 & plezier!

Geniet ervan!

Hahah junkie! :P Echt mager koppie. Maar impressive foto's man!

Je gaat knallen morgen (vandaag), have fun! ;)

Succes! De dag waar je het allemaal voor hebt opgeofferd!

Fijne dag vandaag geniet ervan

Heel veel succes Daan, ik zie je vanmiddag

Succes man!

• #2.100
Na als laatste aan de beurt te zijn met de weging is het na zo'n 3 uur gelukt...het wordt C klasse boven 90. Shape is nog goed en betert hopelijk nog iets...

Terug
Naar boven