Hey Boys!!!!! Leuk al die reacties!!! Wat een dag wat een dag...ruim 12 uur onder de pannen geweest, maar mn shape werd gedurende de dag harder en harder...ik werd ingedeeld in de klasse C +90 kg na als laatste aan de beurt te zijn met de weging. Een klasse met 10 deelnemers, waarbij ik al zag dat er een paar jongens bij waren die welliswaar ook hun eerste wedstrijd gingen doen, maar al heeeel wat trainingsjaartjes achter de rug hadden in vergelijking me mezelf en flink gespierd waren. Mooi zo'n klasse!!! Weer uren wachten, want de zwaargewichtklasse was als laatste aan de beurt....ik woog trouwens bij de weging 95.5 kg...onmeetbaar vet% en vrijwel geen druppel vocht meer..ik wilde ook hard en droog komen!! En dat is gelukt!!
Rond 16.30 uur eindelijk het podium op voor de vergelijkingen; was prachtig, de zaal zo goed als vol en zo'n 30 man voor mij aan het schreeuwen, echt kicken!! Ik stond in de 2e call out. Duidelijk dat iig de eerste 4 jongens een pak meer massa/ervaring hadden als de rest. Het was echt STIKheet op het podium en mn tanning begon dan ook te stromen door al het zweet; het in de lineup achter staan in de houding vond ik nog het zwaarst! En maar letten op die ademhaling!
Daarna in de lobby bij vrienden al meteen wat foto's van mijn vergelijkingen terug gezien en ik dacht daarvan toch de beste te zijn, wat ook is gebleken uit mijn plaatsing; 6e plaats; beste 2e call out. Ik ben echt super blij met deze plaatsing in zo'n heavy klasse van 10 man. Eerste drie jongens, zijn jongens die al in de A horen dus kun je nagaan, echt een heerlijk gevoel haha. conditionering en hardheid kon niet veel beter, was eerlijk gezegd top (zie foto's) het was puur massa (trainingsjaren). Sfeer onderling was SUPER...en ik ben ook echt aangestoken met het BB virus voor zover ik dat nog niet al was haha.
Individuele routine op muziek ging lekker en heel ontspannen en daarna met zn alle nog de posedown; heel de zaal op zn kop! Maatje van me heeft alles gefilmd dus dat wordt nog nagenieten. Hieronder vast wat foto's....Iedereen die me heeft gesupport super bedankt daarvoor!!!
---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 13:21 ----------
Hier staan mn pootjes ook beter op!
---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 13:24 ----------
Samen met Brian, maatje van de Flex Challenge...hier zie je de hardheid ook goed. hmmm I like!