MuscleMeat

Log Fanatic Daan

En iemand al wat nieuws.

Ja ben heel erg benieuwd

Sjonge jonge.... Ik ben er een keer niet en niemand maakt foto updates :mad:

Ik heb pics!

gooi is wat dan

Hoeveelste is hij geworden?

Top prestatie Daan!
Eerste wedstrijd en dan meteen C heavy weight, dat is alleen al iets waar je echt super trots op kan zijn! Shape was ook heel goed, jammer van je tan alleen tijdens pre-judging maar daar is niks aan te doen.
Taille was echt sick trouwens, vooral vergeleken met rest van je klasse!!

Top prestatie Daan!
Eerste wedstrijd en dan meteen C heavy weight, dat is alleen al iets waar je echt super trots op kan zijn! Shape was ook heel goed, jammer van je tan alleen tijdens pre-judging maar daar is niks aan te doen.
Taille was echt sick trouwens, vooral vergeleken met rest van je klasse!!

Hoeveelste geworden?

Hoorde net 2de (van zijn klasse neem ik aan)

Top prestatie/shape Daan! Leuk je kort hebben gesproken alsnog, je zag er kapot uit

142smqw.jpg

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 11:13 ----------

Ik heb je routine ook op video, zeg maar hoe ik hem je een dezer dagen moet doorsturen, wel met mobiel opgenomen maar dan nog ;)

Hey Daan! Had je nog aangesproken in de Lobby, super gedaan jongen!! Ik ben trouwens eerste geworden bij de D-junioren. Mocht nog batllen voor de D overall maar die verloor ik kansloos haha! Al lekker aan't eten? Gr !

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.113
Hey Boys!!!!! Leuk al die reacties!!! Wat een dag wat een dag...ruim 12 uur onder de pannen geweest, maar mn shape werd gedurende de dag harder en harder...ik werd ingedeeld in de klasse C +90 kg na als laatste aan de beurt te zijn met de weging. Een klasse met 10 deelnemers, waarbij ik al zag dat er een paar jongens bij waren die welliswaar ook hun eerste wedstrijd gingen doen, maar al heeeel wat trainingsjaartjes achter de rug hadden in vergelijking me mezelf en flink gespierd waren. Mooi zo'n klasse!!! Weer uren wachten, want de zwaargewichtklasse was als laatste aan de beurt....ik woog trouwens bij de weging 95.5 kg...onmeetbaar vet% en vrijwel geen druppel vocht meer..ik wilde ook hard en droog komen!! En dat is gelukt!!
Rond 16.30 uur eindelijk het podium op voor de vergelijkingen; was prachtig, de zaal zo goed als vol en zo'n 30 man voor mij aan het schreeuwen, echt kicken!! Ik stond in de 2e call out. Duidelijk dat iig de eerste 4 jongens een pak meer massa/ervaring hadden als de rest. Het was echt STIKheet op het podium en mn tanning begon dan ook te stromen door al het zweet; het in de lineup achter staan in de houding vond ik nog het zwaarst! En maar letten op die ademhaling!
Daarna in de lobby bij vrienden al meteen wat foto's van mijn vergelijkingen terug gezien en ik dacht daarvan toch de beste te zijn, wat ook is gebleken uit mijn plaatsing; 6e plaats; beste 2e call out. Ik ben echt super blij met deze plaatsing in zo'n heavy klasse van 10 man. Eerste drie jongens, zijn jongens die al in de A horen dus kun je nagaan, echt een heerlijk gevoel haha. conditionering en hardheid kon niet veel beter, was eerlijk gezegd top (zie foto's) het was puur massa (trainingsjaren). Sfeer onderling was SUPER...en ik ben ook echt aangestoken met het BB virus voor zover ik dat nog niet al was haha.
Individuele routine op muziek ging lekker en heel ontspannen en daarna met zn alle nog de posedown; heel de zaal op zn kop! Maatje van me heeft alles gefilmd dus dat wordt nog nagenieten. Hieronder vast wat foto's....Iedereen die me heeft gesupport super bedankt daarvoor!!!

nxkl1e.jpg

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 13:21 ----------

2yoec5l.jpg

Hier staan mn pootjes ook beter op!

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 13:24 ----------

2z8njpi.jpg

Samen met Brian, maatje van de Flex Challenge...hier zie je de hardheid ook goed. hmmm I like!

Top fysiek Daan, jij stond er zeer ripped bij! Wat heb je al allemaal weggegeten vandaag :D

Daan! was een top dag, was goed te zien dat je het zwaar had gehad;)
Maar het result mocht er zijn kerel. volgend jaar een maatje groter en je pakt ze in met deze conditiie!
Lekker gevreten al>? vanmorgen was het helemaal gekkehuis met de aders overal.

Godver, wat kan een lichaam toch veranderen. Gefeliciteerd met je resultaat! Voor zover een onbekende trots kan zijn op je, ben ik dat. :P Goed geDaan! :D

Goed gedaan....Daan :D
Vond je bij opkomst wat vlak en soft maar later werd je wel steeds harder en harder :)
Top gedaan!!!.........Daan :)

was jij er ook?

gefeliciteerd D!

• #2.119
Thanks everybody!!! Rob ik zag vanaf het podium een man met een rood adidasjasje foto's maken, was jij dat? Zo ja, heb je nog leuke pics?

• #2.120
Top fysiek Daan, jij stond er zeer ripped bij! Wat heb je al allemaal weggegeten vandaag :D

4 worstenbroodjes
2 croissantje ham/kaas
zak chocoladepepernoten
8 krentesneeen
liter vifit
2 afbakbroodjes
eenderde ontbijkoek etc etc.....gister na de wedstrijd 10 boterhammen/250 gram gevulde speculaas en 500 ml optimelkwark maar toen ben ik zwaar ziek geworden hahah 5 x zwaar diarree en intense krampen...vandaag gaat goed so far!

Terug
Naar boven