Fitness Seller

Log Fanatic Daan

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.261
Vandaag mijn foto's van de fotoreportage van voor de Flex Cup binnen gekregen. Zal er hier een paar uploaden voordat ik zaterdag op vakantie ga!

2vvq26r.jpg

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 20:54 ----------

2cx44z.jpg

geweldig fysiek he!!!!!

• #2.265
Veel daan zeker weten!!! voor mij is dit wel een streeffysiek geweldig gedaan die 2pics op facebook zijn ook geweldig en heel goed te zien hoe diep je bent gegaan

Ja we zullen zien...thnx anyway..soms wel lastig dat je nooit echt tevreden bent met deze sport.

Hey Daan zo prachtige foto,s

Voor het zwarte achtergrond maakt het compleet.

BAM
vooral die side pose is gruwelijk Daan!
Ik ga je het filmpje nog sturen maar via hotmail werkte het niet (ben geen held met computers)

• #2.269
Hey Daan zo prachtige foto,s

Voor het zwarte achtergrond maakt het compleet.

Bedankt, ben er ook tevreden mee.

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 13:41 ----------

BAM
vooral die side pose is gruwelijk Daan!
Ik ga je het filmpje nog sturen maar via hotmail werkte het niet (ben geen held met computers)

Thnx Tim. Ik zie het wel na mijn reis naar Thailand. Voor iedereen lekker trainen met deze kou en tot over 3.5 week!! Houdoeeeeeee.

Maak er een mooie vakantie van Daan!

super veel plezier, en het eten is zo lekker, jaloers:D

geniet ervan kerel!

• #2.273
Bedankt allemaal!!

geniet jonge!

Ik moest aan je denken:-) sterretje,sterretje.
Mb

ziet der lekker uit!

Hey lees het nu pas.

Prettige vakantie en geniet der van kerel:)

• #2.278
Groeten uit een zonnig Thailand guys!!! Hier hebben serieus al weet ik hoeveel thai mn armen gepakt en gezegd 'big arms man', "big man beautiful' etc. Ze hebben daar bewondering voor echt mooi. Morgen hier in het noorden naar een thaiboksgala...

goed bezig daan geniet jonge! je hebt het verdient!

• #2.280
Zo we zijn er weer terug in het donkere Nederland. Maandagochtend geland en alhoewel ik al 36 uur wakker was toch alvast een uurtje borst en triceps gaan doen en gisteren rug-biceps. Gewichten laag gehouden en toch al enorme spierpijn nu haha. Morgen de benen weer even rustig laten wennen...

Terug
Naar boven