MuscleMeat

Log Fanatic Daan

• Topic Starter Topic Starter
Beide totaal koud genomen, geen poseerervaring...

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

Waarom zijn je benen niet aangespannen?
Moet op podium ook:p
Klein beetje acne?
Heb ik sommige periodes ook last van;)

haha, heb er een met hams aangespannen maar is scheef.

zie privé bericht
@side-chest, je ziet goed dat je schouders je borst toch wel wat domineren, kan ook de foto zijn ik heb ook foto's waar me borst weer beter uit komt dan de andere x.
Je benen zijn ook in orde, hams komen goed uit:thumb:

Mooie foto's! Vette tattoo's ook :D!

zie privé bericht
@side-chest, je ziet goed dat je schouders je borst toch wel wat domineren, kan ook de foto zijn ik heb ook foto's waar me borst weer beter uit komt dan de andere x.
Je benen zijn ook in orde, hams komen goed uit:thumb:

Dank je Koen, schouders zullen nog wel even blijven domineren...ik ben al blij met de vooruitgang van borst, maar moet daar goed aan werken...schouders pak ik wat minder, borst meer.

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Mooie foto's! Vette tattoo's ook :D!

Thanks man!

foto's zien er goed uit daan! bovenkant borst loopt wel wat achter ofniet? ma goed als je die nu vaker pakt komt dat ook wel weer goed!

Het een groeit sneller dan het ander...ben benieuwd.
Moet wel zeggen dat mn borst helemaal niet opgepompt was voor de foto dus dat scheelt ook nog wel wat met borst.

dat zeker! ma je gaat wel hard moet ik zegen!

Nice pics alleen benen lopen achter of ligt dan aan mij?

Go for it brother

Nice pics alleen benen lopen achter of ligt dan aan mij?

Thnx. Mijn benen lopen niet achter. Borst, kuiten en onderarmen zijn de spiergroepen die aandacht nodig hebben. Bij mn rugpose staan mn benen niet goed...iets terug staat nog een foto van benen alleen.

nette foto's daan! ziet er goed uit!

gaat hard Daan, bruto fotos en vooral dikke schouders en rug!

Goed fysiek zeg, klasse

hoe zijn je kuiten trouwens?

Zie de side chest. Moeilijk doordat ik lang ben en hoge aanhechting heb...ze zijn natuurlijk gegroeit, maar ze hebben aandacht nodig.

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

Gewicht weet toegenomen, woog vandaag 115.5 kg.

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

weer

Ikke zie geen picca's?

Vorige page..staan 2 foto's..

Terug
Naar boven