AndroidHealthClinic

Log Fanatic Daan

nice daan, gevoel dat je weer opgeladen bent voor de komende periode na je rust?
succes met je nieuwe schema

Haha nice bathing trunks Daan, good having you back - nu back to your roots weer.

Even wat anders, deze vrijdag is poseer les in Veldhoven door o.a René Groenen ga jij daarheen? Had ik toevallig gehoord en was uitgenodigt maar ben out of shape vind ik door de studie haha, niet zelf verzekerd nu iig.

Vind dat je gewoon moet gaan als het je interessant lijkt. Out of shape zijn door school zou geen excuus mogen zijn vind ik. En anders ga je maar even pompen in de sportschool vooraf. :P

En pittig Daan, ben benieuwd naar je trainingen. Ga zo nu en dan ook eens eindigen met FST-7 setjes.:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.303
Haha nice bathing trunks Daan, good having you back - nu back to your roots weer.

Even wat anders, deze vrijdag is poseer les in Veldhoven door o.a René Groenen ga jij daarheen? Had ik toevallig gehoord en was uitgenodigt maar ben out of shape vind ik door de studie haha, niet zelf verzekerd nu iig.

Ja zal wel ff wat minder loggen, want heb mn tijd hard nodig om werk, training, voeding en samenwonen/huishouden goed te laten verlopen! Zal zker af en toe filmpjes of pics posten.
Poseerles is bij ons in Veldhoven inderdaad, maar heb die avond een bruiloft dus kan niet. Rene is aardig in shape dus is leuk! Is wel alleen voor Flex Cup deelnemers.

---------- Post added wo 29 jun 2011 at 14:47 ----------

nice daan, gevoel dat je weer opgeladen bent voor de komende periode na je rust?
succes met je nieuwe schema

hmmm nog niet helemaal..ook wat afgevallen etc...over paar weken moet t anders zijn, maar mn lichaam voelt wat anders.

Ken iemand die wel goed contact met de FC organisators, hij vroeg of ik ook kwam kind of.

• #1.305
Update;

Na weer drie weken getraind te hebben vanaf mijn vakantie, kom ik er nu weer redelijk in. Vandaag was een super training, de 2e week van het nieuwe 5 weekse schema zit er op. Deze week moest ik van alle oefeningen 3 sets doen in zowel superset vorm, rust-pauze vorm en FST-7. Vooral bij rug & benen ga ik kapot. Vandaag was het schouders/traps//hams.

Super sets:
Zittende side raises icm zittend dumbbell drukken;
12 x 14 kg, 12 x 28 kg
12 x 14 kg, 10 x 30 kg
12 x 14 kg, 10 x 30 kg

Rust pauze sets (20 sec rust);
Front raises met barbell;
10 x 30 kg, 8 x 30 kg, 7 x 30 kg
nog twee sets op deze manier, weet de reps niet allemaal meer.

Bend over side raise met dumbbell
Rust pauze set (20 sec rust)
dumbbells 14 kg (zo'n 30 reps totale set)

Face pull
FST 7;
7 sets, 30 sec rust met 45 kg

Dumbbell shrug
rust pauze set (20 sec rust);
dumbbells 44 kg (ong 30 reps per hele set)

Shrug in smith;
FST 7 met 110 kg

super set;
seated leg curl (lichte machine) icm SLDL met dumbbells;
12 x 80 kg, 10 x 34 kg
12 x 100, 12 x 34
12 x 100, 12 x 34

Standing leg curl, 1 leg
FST 7 met 25 kg per been.

Dan nog 30/40 min cardio, maar die haal ik niet ivm sluitingstijd, dus die doe ik morgenochtend.

Kracht ben ik weer tevreden over, hartslag en verbranding gaat zo flink omhoog!

nette comeback workout, fst-7 is het nieuwe trainings principe?

Mooi om te horen dat je weer lekker bezig bent Daan!
Heftige trainingen op deze manier ook, conditioneel gezien

lekker FST-7 is zoiezo al killing en dan een combi met supersets puuuuuf dat zal zeker je vetverbranding omhoog gooien

• #1.310
Mooi om te horen dat je weer lekker bezig bent Daan!
Heftige trainingen op deze manier ook, conditioneel gezien

Thanx Tim...het is idd veel hijgen pfff haha.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jul 2011 om 12:13 ----------

lekker FST-7 is zoiezo al killing en dan een combi met supersets puuuuuf dat zal zeker je vetverbranding omhoog gooien

Laten we het hopen...mijn schildklier werkt wat te langzaam ben ik na nieuw bloedonderzoek achter gekomen. Ik zal moeten kijken wat haalbaar is, baal er goed van. Wellicht dat het te maken heeft met wat jodium tekort doordat ik te zoutloos eet (at). Heb nu iig suppletie in huis (kelp). Advies is om het over een half jaartje nog eens te laten testen om het in de gaten te houden.

mooie combi's daan - pittig man

Good to have you back Daan!

Training ziet er weer goed uit. Ga naar aanleiding van jouw trainingen ook eens een FST-7 setje proberen binnenkort.

good to see you train again !

• #1.315
Thanks jongens, heb wel ff support nodig, heb mentaal ff dipje wat betreft training/voeding etc. Wat ik juist zo'n kick vind is dat ik niet toegeef. Ik heb geen maaltijd gemist en train als een gek, ik ben het dus aan het overwinnen haha. M'n schildklier is wel wat klote en ik merk het ook aan het feit dat ik niet makkelijk vet verlies. Dus ff kijken wat dat gaat worden...kan er niks aan doen.

Daan hoe gaat het hier?
Alles weer op een rijtje of steeds in die dip?
hoop dat je snel de motivatie weer terug vindt!

• #1.317
Daan hoe gaat het hier?
Alles weer op een rijtje of steeds in die dip?
hoop dat je snel de motivatie weer terug vindt!

Gaat wel lekker. Zet weer goede trainingen neer en ben weer wat aan het groeien/ heb goede pomp. Vetverlies ben ik niet zo zeker van, over 1,5 week wordt dat weer gemeten, dus we zullen zien. Zal binnekort een updatefoto plaatsen. Bedankt voor de interesse Tim!

Geen zin meer om te loggen kerel? Ook niet verplicht ofcourse hé;)
Zolang je maar in de gym te vinden bent

Mooi dat het weer goed gaat Daan!
Ben benieuwd naar je foto update
Hoe bevalt je nieuwe programma?

• #1.320
Geen zin meer om te loggen kerel? Ook niet verplicht ofcourse hé;)
Zolang je maar in de gym te vinden bent

Nee niet al die trainingen iig...zal wel mn updates blijven doen!

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jul 2011 om 21:07 ----------

Mooi dat het weer goed gaat Daan!
Ben benieuwd naar je foto update
Hoe bevalt je nieuwe programma?

Ja nieuw programma is hels. Hart klapt er uit met trainen en het is naar adem snakken haha.

Terug
Naar boven