XXL Nutrition

Log Fanatic Daan

Klote van je schildklier man..
Maar je drive is goed genoeg zo te lezen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.322
Klote van je schildklier man..
Maar je drive is goed genoeg zo te lezen!

Bedankt!!! Ja klopt met mn drive is niks mis, maar ik zak gewoon niet makkelijk in vet% nu.

Update;
Na de afgelopen 5 weken op hoge intensitiet te hebben getraind incl. na elke training een 30 min cardio en een verlaging van 15% van mijn KH is het resultaat dat ik enerzijds 2,5 kg VVM heb terug gewonnnen na mijn vakantie maar dat mn vet% rond de 15% blijft hangen! Dikke kans dat die hogere schildklierwaarde dus echt een probleem zijn.
Ik moet nu de komende 3 weken van Rene juist weer omhoog naar 50% KH, omdat ik in die tijd wel de meeste massa heb gewonnen en de schildklier wellicht harder moet gaan werken...ook moet ik vandaag een dikke REFEED dag houden en 8000 (!!) kcal naar binnen krijgen, wat betekent dat ik tussen mn normale maaltijden in gewoon constant zo'n beetje moet junken. Ik ben nu zo'n 2 kg zwaarder dan vanmorgen hahaha. Wat heb ik zoal gegeten; 5 worstenbroodjes, 600 gr kip, 210 gram rijst, 100 gram brinta, paar scoops whey, banaan, 2 koffiekoeken, m&m's, big mac, big tasy, cheese burger etc man man..

Ga naar de huisarts om mn waarden van mijn schildklier nog eens te testen, want anders wordt dieeeten vechten tegen de bierkaai...

Big tasty is zo lekker, en gelijk 1000kcal erbij op de teller ^^

Hoop voor je dat de dokter ook wel de ernst van het probleem inziet en er wat mee doet, good luck!

hoop dat het mee gaat vallen bij de huisaarts man!

Was je vandaag bij de huisarts geweest Daan?
8000 is beestachtig veel haha

****ed up van je schildklier, ben benieuwd hoe het gaat uitpakken!

En 8000 kcal, jezus daar kun je 2 a 3 dagen op leven! :P

• #1.327
Morgen ff de huisarts bellen en check laten doen. Maandje geleden bij de sportarts geweest en had toen dus hoge waarde TSH.

Mooi klote Daan, van je schildklier, en weer een omschakeling om dan de KH weer zo te verhogen... Hopelijk kan er iets gevonden worden voor je probleem met je schildklier.

Ik spreek je donderdag voor de training, maat! Gaan we der ff tegenaan ;).

• #1.329
Morgenochtend heb ik een afspraak...
Morgen ga je sterretje zien hahaha, zie je morgen!

succes morgen

Sterretje zien???? Ik dacht dat we benen gingen trainen ;)...

• #1.332
Uitslag van de dokter wat betreft mijn TSH waarde en vrije T4 was beter dan een maand geleden. Mijn TSH waarde was nu 2.8, ruim 30% minder dan 1 maand geleden. Goed nieuws dus.

Training van vandaag zal ik het stuk rug posten, kracht komt goed op!

Bend over row;
12 x 100
12 x 110
12 x 120
10 x 140

reversed grip pulldown;
12 x 60
12 x 70
12 x 80
12 x 85

Seated cable row;
12 x 80
12 x 80
12 x 90
12 x 100

Deadlift;
12 x 100
12 x 120
12 x 140
11 x 160

heheh kracht komt goed gast je bent beere sterk man!!!top volume gedraait

damn 10x140 bor, zeer netjes bezig Daan!

Die BOR is gevaarluuuuk!
Die deadlift is ook ziek na zo'n rugsessie.

top man.

Gelukkig goed nieuws! Hoe was die enorme refeed dag eigenlijk bevallen? Voor herhaling vatbaar:D.

• #1.337
heheh kracht komt goed gast je bent beere sterk man!!!top volume gedraait

Dank je Hendrie, was ook tevreden!

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 20:30 ----------

damn 10x140 bor, zeer netjes bezig Daan!

yes tijdje niet gedaan, maar ging goed!

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 20:32 ----------

Die BOR is gevaarluuuuk!
Die deadlift is ook ziek na zo'n rugsessie.

top man.

Ja die deadlift is zieker na zo'n sessie idd. 16e set 11 x 160, moest wel echt meteen zitten, alles draaien en hart sloeg over hahaha.

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 20:33 ----------

Gelukkig goed nieuws! Hoe was die enorme refeed dag eigenlijk bevallen? Voor herhaling vatbaar:D.

Hey meisje, gefeliciteerd nog he!
Ja dat was wel ff heeeerlijk kan ik je vertellen haha, was s'avonds 3 kg zwaarder.

Beter van je schildklier!

Goed sterk man, zie ook dat je DL op het laatste doet, doe ik ook altijd, maakt de rug lekker vol!

Terug
Naar boven