AndroidHealthClinic

Log Fanatic Daan

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.261

pff weer wennen!

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

blijft hard gaan hier !

enneuh ... fake plates op die filmpjes !

:jk:

good job !

jup, zijn van drop..

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Vandaag benen & had gewoon een off day wat betreft de gewichten...ben ook al weer ff zwaar aan het trainen, die rust komt wel goed uit na deze week denk ik. Had gewoon zwaar veel moeite met de 140 squat man...10 x 100 was al hels haha. Toch hele training afgemaakt, met nog 4 sets leg press en daarna walking lunges, ging kapot. Nog 8 sets voor hams en 8 voor kuiten..Daantje is moe.

rust zal je goed doen!

• #1.263
I hope so

• #1.264
Vandaag schouders en hetzelfde liedje...1e set 12 x 30 dumbbell press voelde erg zwaar. Ben met lichtere gewichten gaan trainen en heb de beweging veel langzamer gedaan, bovenin knijpen en vasthouden, 2 halve herhalingen bovenin en dan weer terug. Al met al toen een gruwelijke pomp en minder versleten...

Vandaag schouders en hetzelfde liedje...1e set 12 x 30 dumbbell press voelde erg zwaar. Ben met lichtere gewichten gaan trainen en heb de beweging veel langzamer gedaan, bovenin knijpen en vasthouden, 2 halve herhalingen bovenin en dan weer terug. Al met al toen een gruwelijke pomp en minder versleten...

precies Daan....zo ben ik ook bezig, als ik een slechte dag heb pak ik gewoon lichtere gewichten. voel ik onder de training dat ik vol zit....kap ik er gewoon mee...
zoals gister dus....had eigenlijk nog wat armen in de planning, maar zat vol....dus komt v/d week wel weer:)

• #1.266
precies Daan....zo ben ik ook bezig, als ik een slechte dag heb pak ik gewoon lichtere gewichten. voel ik onder de training dat ik vol zit....kap ik er gewoon mee...
zoals gister dus....had eigenlijk nog wat armen in de planning, maar zat vol....dus komt v/d week wel weer:)

Ja alleen lijkt het bij mij op overtraining...dus die vakantie komt denk ik wel heel goed uit. Ik gebruik Roa en heb het idee dat het daar mee te maken heeft. Ik kijk na de vakantie even hoe het gaat, ga dan ook naar Dr. Ijzerman..van de andere kant ben ik ook mijn kcal terug aan het schroeven en train ik al heel lang intensief..we zullen zien.

Link doet het niet

• #1.271
thanx...filmpje doet het niet..

bekijken op youtube klikken, of dubbelklik op de video zelf. haha

Haha vet contrast Daan!

gave foto Daan!
Wat staat er eigelijk op je tattoo, karper die uit het water komt?

mooie pic daan!

Nice, nog één keer de beuk er in. Daarna heerlijk genieten kerel!:thumbs:

Super mooie foto. Heel stoer, maar als je goed kijkt ligt je neefje in totale rust. Super:):)

Terug
Naar boven