XXL Nutrition

Log Fanatic Daan

word er nog getraint Daan haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.282
Ben je al op vakantie, of rust week genomen in de vakantiedagen.

• #1.284
Geen chicks?

Heb je nog gelet op je voeding of heb je echt ff alles losgelaten?

Wa een fotomodelleke he ;)! Ziet er goed uit maat daar in Griekenland. Zit je nu wel al op de 120 kilo ;)?
Nu alleen maar trainen tot de wedstrijd of ga je nog een keer mee stappen?
Train ze!
grt Gerrit.

• #1.289
Heb je nog gelet op je voeding of heb je echt ff alles losgelaten?

Wel wat opgelet in de zin van niet heel de dag cola, chips en ijs...gewoon drie keer per dag lekker eten waar ik zin in had en ik pakte af en toe een shake of wat eieren/kwark extra...

---------- Post added zo 19 jun 2011 at 19:25 ----------

Wa een fotomodelleke he ;)! Ziet er goed uit maat daar in Griekenland. Zit je nu wel al op de 120 kilo ;)?
Nu alleen maar trainen tot de wedstrijd of ga je nog een keer mee stappen?
Train ze!
grt Gerrit.

hahaha...nee ben afgevallen, zit rond de 110 denk ik nu..over paar weken hebben we weer wat beeld als ik weer ff aan het trainen en eten ben.
Stappen gaat er niet meer inzitten wat betreft alcohol iig. Dat was met koninginnendag de laatste keer..

Wel wat opgelet in de zin van niet heel de dag cola, chips en ijs...gewoon drie keer per dag lekker eten waar ik zin in had en ik pakte af en toe een shake of wat eieren/kwark extra...

---------- Post added zo 19 jun 2011 at 19:25 ----------

hahaha...nee ben afgevallen, zit rond de 110 denk ik nu..over paar weken hebben we weer wat beeld als ik weer ff aan het trainen en eten ben.
Stappen gaat er niet meer inzitten wat betreft alcohol iig. Dat was met koninginnendag de laatste keer..
Afgevallen.. ja maar dat zit er zo weer aan hopelijk! Groot gelijk, stappen worde alleen maar gaar van, ik ben er ook niet meer bij haha. Lekker trainen!

• #1.291
Ga een x mee dan?

Kan ik misschien wel eens doen, heb 2 jaar in Waalre getraind. Ik heb nu 2 weken vakantie.. spreken we daarna ff af als dat goed is?

• #1.293
Is goed hoor het wel!!

Welcome back !

• #1.295

Thanx...ga iets minder loggen, niet elke training iig, is niet zo interessant imo. Zal wel mn vorderingen wat bijhouden, af en toe wat trainingen en filmpjes en pics.
Vandaag weer benen getraind, na 3 weken wat een hel hahaha. Ben wel tevreden over hoe het ging.

squat;
15 x 60
12 x 100
12 x 100
8 x 120
8 x 120

seated leg press;
15 x 200
15 x 200
15 x 250
15 x 250

walking lunges net barbell 30 kg;
3 sets 20 stappen per set. Ging kapot.

leg extensions;
11 x 70
11 x 70
12 x 70

seated leg curl;
15 x 40 kg aan schijven
13 x 50
12 x 50
12 x 50

Standing leg curl, 1 leg;
12 x 20
12 x 25
12 x 30
12 x 30

8 sets kuiten, branden als een gek!

20 min cardio op 120 hartslag... paar liter vocht kwijt haha.

lekkere inkomer toch!!!:thumbs:

lekkere vakantie gehad?

• #1.298
Update:

Deze week begonnen met een nieuw schema. Het zwaarste tot nu toe. Voor elke spiergroep wordt er gewerkt met zowel supersets, rust-pauze sets en FST-7 als laatste set. Doel voor mij deze periode is om vet% al wat naar beneden te brengen naar 11-12% en wat spiermassa aan te komen...

FST-7 is wel lekker he??

Haha nice bathing trunks Daan, good having you back - nu back to your roots weer.

Even wat anders, deze vrijdag is poseer les in Veldhoven door o.a René Groenen ga jij daarheen? Had ik toevallig gehoord en was uitgenodigt maar ben out of shape vind ik door de studie haha, niet zelf verzekerd nu iig.

Terug
Naar boven