MuscleMeat

Log Fanatic Daan

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.361
Tijdje niet gepost in je log, maar wel gelezen. Nu de recente pics gezien en MOEST je even complimenteren. Dus bij deze mijn complimenten! Erg indrukwekkende progressie Daan, je werkt er hard voor.

Jij super bedankt voor je support kerel!! Doet me goed...

Update;
een week geleden begonnen met de dieetfase (16 weken voor contest). Nu dus 1 week er op zitten, nog 15 te gaan. Trainingen gaan goed, ben weer sterk en pomp goed op tijdens de trainingen. Na de trainingen merk ik wel dat ik de 1e dag vrij leeg sta, dus flink wat glycogeen uit de spieren heb getrokken.
Heb wat zitten kloten met een pijntje in mijn rechterquad een aantal weken, dus gewicht ff verminderd met squatten. Pijn is minder en heb afgelopen week weer 10 x 140 kunnen doen als laatste set van de 1e oefening.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit ouwe.
Klaar voor alle cardio? ;)

• #1.363
Ziet er goed uit ouwe.
Klaar voor alle cardio? ;)

thnx man, ben ook wel serieus echt oprecht benieuwd naar jou fysiek, dat is al veel verder in zijn ontwikkeling heb ik gelezen...
cardio staat nu op 25 min na de krachttraining...cardio is noodzakelijk kwaad, maar vind het niet heel erg...

nice update succes man! nu gaat het echt beginnen dus!

Nice pic weer en nice,ook een galaxy s 2 heb ik ook fijn ding hè

• #1.367
ja fijn ding idd!!

Ach zoveel vet hoeft er nou toch ook weer niet af! Heb je enig idee hoe diep je ''moet'' gaan van je begeleider?

• #1.369
Ach zoveel vet hoeft er nou toch ook weer niet af! Heb je enig idee hoe diep je ''moet'' gaan van je begeleider?

Ik wil zelf zo ripped/hard als mogelijk komen, maar volgens mij wil iedereen dat als het goed is...ben benieuwd iig. Zal om de paar weken wel wat progressiepics uploaden...
Wat ik nu na 1,5 week al merk met dit schema is dat je buiten de trainingen om veel leger en vlakker staat. Glycogeen wordt allemaal uit de spieren getrokken. niet goed voor het vertrouwen hahaha.

Succes met de voorbereidingen en je dieet uiteraard, we volgen!

poost je voeding een keer nu ben wel benieuwd?

• #1.373
Laatst bewerkt:
Hee, wel een bietje respect voor die varkensstal he :), op menig sportschool kun je slechter trainen.. Op zo'n sportschool worde een grote jongen!

• #1.375
haha bedoel het juist goed

Ziet er goed uit hoor, lekker door beuken zo!

Netjes, vraag me af hoe het er kurk droog uit ziet :D

Mooi foto's daan nice rug heb je

Terug
Naar boven