Fitness Seller

Log Fanatic Daan

die laatste foto in "de varkensstal" ziet er bruut uit Daan!
eet je nu op onderhoud of echt eronder al?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Ziet er goed uit hoor, lekker door beuken zo!

Bedankt Reus!!

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 21:28 ----------

Netjes, vraag me af hoe het er kurk droog uit ziet :D

hehe dank, ik ook!!

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 21:29 ----------

beste oude varkensstal haha!
succes!

Klopt, echt oude apparatuur, roest etc. Plek waar je kunt knallen wat je wilt en hoe je wil..

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 21:29 ----------

Mooi foto's daan nice rug heb je

Bedankt kerel!

Wel jammer dat het allemaal niet echt borst 'vriendelijke' poses zijn, lijkt het net alsof hij achterloopt.

Klopt dit of is dit posing?

• #1.384
die laatste foto in "de varkensstal" ziet er bruut uit Daan!
eet je nu op onderhoud of echt eronder al?

Thnx Tim...zit nu op 10% verlaging van mn laatste schema, zo'n 3600 kcal nu..

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 21:34 ----------

Wel jammer dat het allemaal niet echt borst 'vriendelijke' poses zijn, lijkt het net alsof hij achterloopt.

Klopt dit of is dit posing?

Snap wat je zegt. Borst is wel vooruit gegaan, maar zeker niet mn sterkste kant. Borst was hier niet appart opgepompt en poses zijn ok geen borstposes idd. Hieronder is een side chest te zien..

http://tinypic.com/view.php?pic=5x5q8l&s=7

Hamstrings knallen er goed uit in de pose! Veel mensen vergeten dat hamstrings erg belangrijk zijn.. Geef jij ze nog extra aandacht op een bepaalde manier?

• #1.386
Hamstrings knallen er goed uit in de pose! Veel mensen vergeten dat hamstrings erg belangrijk zijn.. Geef jij ze nog extra aandacht op een bepaalde manier?

Ja levert je gewoon extra punten op, vooral als beginner heb ik me laten vertellen. Vaak zie je dat ze slecht zijn bij mensen, vooral beginners.
Ik heb ze vanaf dat ik benen train altijd getraint en ook graag getraind. Laatste 2 jaar altijd drie verschillende oegeningen, hoog in reps, tot failure. Zittende, staande en liggende curls..
Foto's op vorige page gezien Jaap?

Laatst bewerkt:
nice die front latspread Daan! big arms ook

Ja levert je gewoon extra punten op, vooral als beginner heb ik me laten vertellen. Vaak zie je dat ze slecht zijn bij mensen, vooral beginners.
Ik heb ze vanaf dat ik benen train altijd getraint en ook graag getraind. Laatste 2 jaar altijd drie verschillende oegeningen, hoog in reps, tot failure. Zittende, staande en liggende curls..
Foto's op vorige page gezien Jaap?

De foto's uit de varkensstal, yes die heb ik gezien!
Hamstrings train ik zelf los van quadriceps, op een andere dag. Dan geef ik ze net zoveel aandacht als quads.. Vroeger deed ik het samen, maar deze verandering was echt de beste verandering die ik ooit gemaakt heb. :p
Maar bij jou werkt het dus gewoon prima om quads en hams op 1 dag te doen?

• #1.389
De foto's uit de varkensstal, yes die heb ik gezien!
Hamstrings train ik zelf los van quadriceps, op een andere dag. Dan geef ik ze net zoveel aandacht als quads.. Vroeger deed ik het samen, maar deze verandering was echt de beste verandering die ik ooit gemaakt heb. :p
Maar bij jou werkt het dus gewoon prima om quads en hams op 1 dag te doen?

heb beiden gedaan, afhankelijk van het schema...nu alweer paar maanden appart idd, afwisseling is wat ik krijg elke 3-5 weken van Rene en dat werkt gewoon echt goed!!!

Rene groenen?

• #1.393
Oooo, dan komen die poten wel in orde, wat zijn die van hem vet zeg :)

Je boft met zo iemand, jeffrey haald ook een hoop info bij hem zover ik weet.

Ja klopt, ken Jeffrey wel, ben wel eens mee geweest naar de straatweg. Heeft Jeffrey ook begeleid richting NK..
Rene ken ik al langer, trainen nu al tijd in zelfde gym dus dat is fijn. Samen beetje over wijven praten.

Je bent super goed bezig:)
Er is zeker al een mooie vooruitgang te zien:-)

goede pics baas! nu langzaamaan dat BF omlaag brengen en men gaat schrikken

• #1.397
Bedankt Sjaak! Doe jij nog mee?

Stoere foto zie ik net voorbij komen van Flex Holland op Facebook, met wat deelnemers aan de Flex Cup en je staat er op Daan. :D

Je zal hem zelf wel posten hier neem ik aan?

Tov de rest, loopt borst idd iets achter.., maargoed, tijd zat om dit recht te trekken.
Denk als je goed droog staat, borst ook weer groter oogt!

Ziet er goed uit ;) die gozer achter je ziet er wel goed uit alleen beetje kort :p

Terug
Naar boven