AndroidHealthClinic

Log Fanatic Daan

haha die schouders blijven bruut
je voeding ziet er strak uit!
is er een speciale reden voor de olijfolie ipv lijnzaadolie?
Neem je het appart of mix je dit gewoon door je maaltijd?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.422
haha die schouders blijven bruut
je voeding ziet er strak uit!
is er een speciale reden voor de olijfolie ipv lijnzaadolie?
Neem je het appart of mix je dit gewoon door je maaltijd?

Nee gewoon goede vetten...mix het altijd door mn shakes...ik kook altijd met pam spray, zo weet ik precies wat ik binnen krijg..

Je zag een beetje rood :D!
Top foto

Coole foto. En feyoso, als jij dit al rood vind.. ben je zeker nog nooit bij de sss in alkmaar geweest tijdens de kniebuig of deadlift beurten;)

groter is beter

Nee gewoon goede vetten...mix het altijd door mn shakes...ik kook altijd met pam spray, zo weet ik precies wat ik binnen krijg..

Zo doe ik het ook ja, en plantaardige olie kun je ook beter niet verhitten. En ze zeggen dat olijfolie goed is voor je testosteron aanmaak, wat voor een naturel natuurlijk heel gunstig is! Ik weet niet of dit de reden is dat je het in je voeding hebt, maar het zou zomaar kunnen gezien het niveau van je begeleiding. Doe je al veel oefenen met poseren Daan?

• #1.427
Je zag een beetje rood :D!
Top foto

hehe thanx!

---------- Post toegevoegd Sat 10 Sep 2011 om 14:51 ----------

Coole foto. En feyoso, als jij dit al rood vind.. ben je zeker nog nooit bij de sss in alkmaar geweest tijdens de kniebuig of deadlift beurten;)

groter is beter

Dank je man!

---------- Post toegevoegd Sat 10 Sep 2011 om 14:53 ----------

Zo doe ik het ook ja, en plantaardige olie kun je ook beter niet verhitten. En ze zeggen dat olijfolie goed is voor je testosteron aanmaak, wat voor een naturel natuurlijk heel gunstig is! Ik weet niet of dit de reden is dat je het in je voeding hebt, maar het zou zomaar kunnen gezien het niveau van je begeleiding. Doe je al veel oefenen met poseren Daan?

Net weer aan het zoeken geweest wat mn muziek wordt. Ik dacht er eerst namelijk uit te zijn, maar vond het toch niet het beste. Ik heb nu beslist wat het wel wordt, het is iig een stukje filmmuziek, meer zeg ik niet haha. Net al in mn hoofd bedacht welke poses ik er in wil en beetje geoefend. Zal nog flink werken worden om alles vloeibaar in elkaar over te laten gaan, die posingaward lijkt me wel wat nl haha.

hehe thanx!

---------- Post toegevoegd Sat 10 Sep 2011 om 14:51 ----------

Dank je man!

---------- Post toegevoegd Sat 10 Sep 2011 om 14:53 ----------

Net weer aan het zoeken geweest wat mn muziek wordt. Ik dacht er eerst namelijk uit te zijn, maar vond het toch niet het beste. Ik heb nu beslist wat het wel wordt, het is iig een stukje filmmuziek, meer zeg ik niet haha. Net al in mn hoofd bedacht welke poses ik er in wil en beetje geoefend. Zal nog flink werken worden om alles vloeibaar in elkaar over te laten gaan, die posingaward lijkt me wel wat nl haha.

Eye of the tiger :D?

Het komt dichterbij Daan haha, wel mooi dat je nu je muziek hebt en kunt oefenen!

---------- Post toegevoegd Sat 10 Sep 2011 om 16:28 ----------

haha ik dacht ook meteen aan rocky!
gonna fly now

eye of the tiger....ja dat gaat of gewaardeerd worden of je verpest er alles mee. mijn voormalig gymowner heeft dat vroeger ook gedaan maar dan gaat het over bijna 30 jaar terug geloof ik toen het net uit was

• #1.431
Nee nee jullie raden het nooit...

Als het maar niet Ameno Era is, die word zo vaak gebruikt bij posing routines dat het hele publiek diep zucht als ze hem weer horen. :D

Iets van Boyzone, of Take That ;)...

• #1.434
hahaha zijn geen serieuze pogingen dit. Trouwens Moonen ik denk da gij morge zingt als boyzone na de borst triceps training!

• #1.435
Vandaag borst triceps training. 1 oefening (incline smith) zwaardere gewichten 6-8 reps, de andere oefeningen allemaal hoog in reps 12-15 en maar 1 min rust. Pomp was heel goed nog steeds, dus dat is prettig...na de training nog 25 minuten fietsen. Wellicht volgende week weer updatefoto's.

Nou ik neem zo nu en dan gewoon aardig wat gezonde vetten, oa uit pindakaas en vis. Pindakaas doe ik ook nog s'avonds regelmatig. Voedingsschema klopt niet helemaal, heb het ff snel gekopieert net. Ik wissel de kip en pindakaas af.

Zorg er dan wel voor dat je een goede biologische pindakaas gebruikt, want die van o.a Calve zit vol met transvetten. Veel mensen weten dit niet omdat het niet vermeld staat op het etiket. Dit omdat het onder ik geloof 0,7gram per 100gram het er niet op hoeft te staan. Kan ook iets minder of meer zijn.

Hoe dan ook, het is schandalig aangezien het ook voor kinderen aanbevolen word. Hoorde het vandaag nog op de Radio "mijn moeder koopt voor mij Calve pindakaas, daar word ik sterk van" Daar slip je dicht van ja.

Schande dat het überhaupt nog in producten verwerkt mag worden.
Draait uiteraard om geld, het is cheap voor de producent. Hoeven ze het o.a niet vloeibaar te bewaren.

Zorg er dan wel voor dat je een goede biologische pindakaas gebruikt, want die van o.a Calve zit vol met transvetten. Veel mensen weten dit niet omdat het niet vermeld staat op het etiket. Dit omdat het onder ik geloof 0,7gram per 100gram het er niet op hoeft te staan. Kan ook iets minder of meer zijn.

Hoe dan ook, het is schandalig aangezien het ook voor kinderen aanbevolen word. Hoorde het vandaag nog op de Radio "mijn moeder koopt voor mij Calve pindakaas, daar word ik sterk van" Daar slip je dicht van ja.

Schande dat het überhaupt nog in producten verwerkt mag worden.
Draait uiteraard om geld, het is cheap voor de producent. Hoeven ze het o.a niet vloeibaar te bewaren.

Waar koop je die?

Goede piek op je armen, en je kuiten lijken ook goed ontwikkeld. Dat puntje falen veel naturel, dus daar scoor je vast veel punten mee!

Terug
Naar boven