MuscleMeat

Log Fanatic Daan

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
Suc6 met zoeken dan ;) - posseer slip lijkt me zelf ook tof om nu al in te poseren voor mezelf.

/wat bf betreft, zo laag mogenlijk ofcourse haha. Ben benieuwd hoe je erbij gaat staan

Ik ook...kijk je wordt wel wat droger, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik straks echt overal strepen trek en aders zie ofzo, ben benieuwd het zullen nog zware weken worden. Met name de laatste 6 weken..

Vorige foto's waren beter, maar ben wel benieuwd naar wat side poses;)

Ziet goed vooruitgang front relax wel benieuwd na

---------- Post toegevoegd Fri 23 Sep 2011 om 22:48 ----------

die laatste is,vet dikke bergen die biceps en een landkaart van een rug man

• #1.486
hehe bedankt Hendrie

vind de FDB impressive Daan!
komt je rug wijdte beter uit dan die latspread
lijnen beginnen inderdaad beter zichtbaar te worden, keep it burning!

• #1.488
bedankt tim. Latspread was ook niet helemaal goed

Een BDB, Front Relaxed, Side Triceps, Most Muscular zou ook wel leuk zijn!

• #1.490
Staan al paar pagina's terug van tijdje geleden, behalve side tricep..

• #1.491
Zo maar weer even iets laten horen..vandaag in de oude "varkensstal" getraind alleen. Heb toch nog een fotootjes gemaakt om even iets te updaten. Binnekort komen er weer goede posing foto's...

Beentjes zittend relax.

http://tinypic.com/view.php?pic=mm9xm0&s=7

---------- Post toegevoegd Sat 1 Oct 2011 om 21:22 ----------

Deze is zelf even genomen, zie je al wat strepen..

http://tinypic.com/view.php?pic=wi3vb5&s=7

Laatst bewerkt:
Bruut bruut daan gaat top mooi foto die laaste hoe doe je het nu kwa voeding?al carbcycling?

Ik ben echt onder de indruk man! :bow:

dit ziet er errrruuugg goed uit man! ga zo door!

heel goed Daan!
strepen beginnen al mooi te komen!
Hoe staat het met de kracht, merk je dat je verliest nu?

• #1.496
Bruut bruut daan gaat top mooi foto die laaste hoe doe je het nu kwa voeding?al carbcycling?

Begin toevallig vanaf deze week met hoge en lage dagen Hendrie, 2 lage dagen gevolgd door 1 hoge dag. Aantal kcal zijn gelijk deze 2 dagen, dat zijn er zo'n 2400, echter op een hoge dag eet ik bijna 300 gram KH (inc training) en op een lage dag zo'n 144 gram KH (als ik train). Wanneer ik niet train gaat er nog eens zo'n 40 gram meer af door de snelle suikers na de training die dan nog wegvallen, dus dan is de verdeling 100-260 ongeveer. Op de hoge dagen eet ik vetloos en op de lage dagen gaat de vetinname omhoog naar zo'n 80 gram per dag.

---------- Post toegevoegd Sun 2 Oct 2011 om 10:52 ----------

Ik ben echt onder de indruk man! :bow:

Bedankt!! Ik zelf nog niet hehe...

---------- Post toegevoegd Sun 2 Oct 2011 om 10:53 ----------

dit ziet er errrruuugg goed uit man! ga zo door!

Thnx Roderick!

---------- Post toegevoegd Sun 2 Oct 2011 om 10:53 ----------

heel goed Daan!
strepen beginnen al mooi te komen!
Hoe staat het met de kracht, merk je dat je verliest nu?

Dank Tim! Kracht is nog vrij stabiel kan ik wel zeggen, alleen met benen trainen merk ik wel dat ik minder kracht heb.

Bij je front pose zie je goed dat je armen mooi in verhouding zijn. Met 'onze' lengte toch niet makkelijk om biceps groot te doen ogen! Lange, maar massieve biceps.. Deed me denken aan Dennis Wolf zijn FDB.

oke dan nice man zo kwa voeding ben benieuwd hoe je het vindt!

train je enkel op hoge dagen Daan of heb je vaste dagen en houdt je geen rekening met hoog/laag?

• #1.500
train je enkel op hoge dagen Daan of heb je vaste dagen en houdt je geen rekening met hoog/laag?

Nee, want dan zou ik maar 2 x kunnen trainen. Train 4 x per week zoals het uitkomt..nu meestal ma,wo,vrij,za. Maar dagen wisselen wel eens ivm met andere verplichtingen.

Terug
Naar boven