Fitness Seller

Log Fanatic Daan

Heb je goed benen kunnen trainen maat? Bij de 1e foto komen de druppels op de bovenbenen al een stuk beter door, gaat de goeie kant op! Zullen we niet aankomende week, maar de week erop trainen? Nemen we meteen weer foto;s. Keep up the good work, mate ;). Nog 9 weken ongeveer?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
Heb je goed benen kunnen trainen maat? Bij de 1e foto komen de druppels op de bovenbenen al een stuk beter door, gaat de goeie kant op! Zullen we niet aankomende week, maar de week erop trainen? Nemen we meteen weer foto;s. Keep up the good work, mate ;). Nog 9 weken ongeveer?

Ik heb schouders en hamstrings getraind, ging heerlijk. Super fijn trainen bij jullie, bedankt! Ja ik zat ook te denken aan volgende week, dan MOET er weer flinke progressie te zien zijn namelijk met nieuw dieet en supss....

Ok, ben benieuwd! Spreek je vd week wel, dan spreken we voor de week erop af om te knallen gvd!

Wat voor supps pak je allemaal?

Oke dan welke fatburner pak je en die animalpak zat ik ook is,aan te denken is,dat wat

Je eet je lage dag 2400kcal ma hoeveel kcal eet je je hoge dag?

• #1.508
zelfde zie uitleg boven

Ziet er goed uit, ben benieuwd over 9/10 weken.

Daan, jij als Veldhovenaar bent zeker al wel eens in de Schalm geweest, weet je hoe het zicht op het podium is van de bovenzaal? Er zijn enkel nog plaatsen achteraan beschikbaar en ik wil toch heel graag komen kijken.

• #1.513
Daan, jij als Veldhovenaar bent zeker al wel eens in de Schalm geweest, weet je hoe het zicht op het podium is van de bovenzaal? Er zijn enkel nog plaatsen achteraan beschikbaar en ik wil toch heel graag komen kijken.

Hey Tim; ja ik heb er al ooit op het podium gestaan laaaang geleden als tiener met een bandje waarin ik speelde haha.
Ik zou gewoon kaarten halen man, zaal loopt volgens mij vrij stijl dus zo ver is het niet...

• #1.514
Hoor trouwens net dat iemand nog kaarten op rij 5 had gehaald..

Jep, als Veldhovenaar krijg je voorrang he ;), hahaha.

Ze zijn besteld!
helaas geen rij 5 maar wel in het midden

• #1.517
mooi dat druk word man! lekker genieten straks !

jij gaat hard man binnen een week!

Terug
Naar boven