MuscleMeat

Log Fanatic Daan

Ziet er goed uit Daan...je bent flink vooruit gegaan de laatste tijd!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.444
Je bent serieus aan het knallen bro!

• #1.447
Ziet er zeker goed uit met die lengte:-)

dikke abs zitten daaronder man - wordt wel gruwelijk als je straks echt laag staat

Hoe pak je het nu aan met voeding daan? Hoe bevalt het je zo allemaal?alles bij elkaar?

gaat snel!
ziet er goed uit, hoeveel procent sta je nu?

Gaat zeker snel:-)

• #1.457
dikke abs zitten daaronder man - wordt wel gruwelijk als je straks echt laag staat

haha I hope so Sjaak!

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 23:07 ----------

Hoe pak je het nu aan met voeding daan? Hoe bevalt het je zo allemaal?alles bij elkaar?

Alles wordt begeleid, dus Rene verlaagt elke 2 weken de kcal/KH nav de meting. Dit gaat stap voor stap. 1e 2 wkn 10% er af, daarna 5% er af etc..laatste 6-8 wkn worden KH cycling..
Ik heb met name in de avond echt honger....geen KH in de avond, net alsop dit moment!

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 23:08 ----------

jep, ziet er goed uit maat! Tot woensdag..

zekersss

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 23:08 ----------

gaat snel!
ziet er goed uit, hoeveel procent sta je nu?

Ik sta nu op 11%..

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 23:09 ----------

t moet ook niet te snel gaan, elke 2 weken 1 a 1,5 procent is prima met nog 12 wkn..

Hoe bedwing jij die honger in de avond? Heb er ook altijd veel last van en neem dan vaak niet 30gram pinda's ma gewoon 60/80gram

• #1.459
Gewoon mindset...niet toegeven en dus niks eten, anders heeft het geen zin. Het feit dat je honger hebt is een goed teken zo zie ik het. En meer water drinken helpt ook.

wat drink je nu de hele dag daan? alleen water en groene thee? of pak je nog gewoon een cola light ofzo iets?

Terug
Naar boven