Fitness Seller

Log Fanatic Daan

Gaat goed man!
Ik ben ook aan het cutten op het moment

Gaat heel goed top

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.464
Gaat goed man!
Ik ben ook aan het cutten op het moment

Dank je...en lukt het?

---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 21:58 ----------

thnx man!

---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 21:58 ----------

wat drink je nu de hele dag daan? alleen water en groene thee? of pak je nog gewoon een cola light ofzo iets?

water, koffie en af en toe een cola light.

• #1.466
Mooi dan!

Gaat wel heel hard ineens lijkt het hier! Wanneer was de FC nog eens, precieze datum?

Aan je benen is goed te zien dat je snel vet verliest. Definitie begint al hard door te komen! Nice man.

hoe vindt je zelf dat het gaat dan daan? en ben wel benieuwd hoe je dag eruit ziet kwa voeding

• #1.471
t gaat goed, ben nu tevreden, het is alleen wel honger lijden met name in de avond als ik niet train..

Niet te vroeg pieken he! op hoeveel % sta je nu 10 ongeveer?

• #1.474
Veel gewicht verloren ook? Je verliest natuurlijk ook vocht en gylcogeen, merk je dat?

Met 11 weken inzicht moet dat wel goed komen, je gaat nu al heel snel. In no time kwamen die abs ineens hard door:thumb:
Heb je je poseer slip al in huis en welke kleur?:)

• #1.477
Veel gewicht verloren ook? Je verliest natuurlijk ook vocht en gylcogeen, merk je dat?

minder als wat ik in vet kwijt ben zeg maar...Maar ik heb de weegschaal hier thuis weg gedaan, Rene heeft me geleerd niet meer naar gewicht te kijken.

---------- Post toegevoegd Fri 23 Sep 2011 om 15:15 ----------

Glycogeen moet opverbruikt worden ja om straks goed op te kunnen blazen met het laden...dat merk ik doordat je steeds minder pomp hebt, buiten de training lijkt het nergens op haha.

---------- Post toegevoegd Fri 23 Sep 2011 om 15:16 ----------

Met 11 weken inzicht moet dat wel goed komen, je gaat nu al heel snel. In no time kwamen die abs ineens hard door:thumb:
Heb je je poseer slip al in huis en welke kleur?:)

Bedankt Koen...poseerslip heb ik nog niet, ben op zoek naar een paarse met witte stippen..

Naar hoeveel % wil je gaan.

Suc6 met zoeken dan ;) - posseer slip lijkt me zelf ook tof om nu al in te poseren voor mezelf.

/wat bf betreft, zo laag mogenlijk ofcourse haha. Ben benieuwd hoe je erbij gaat staan

Terug
Naar boven