MuscleMeat

Log Fanatic Daan

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.541
Zo jeetje dat is minder!!! Veel goed herstel toegewenst dan!

gaat erg snel, niet te snel gaan he - of lijkt dat maar zo?

Echt een super mooi en goed fysiek daan top werk je.word super begeleidt zie ik wel ga zo door

• #1.545
Oej 8% dan sta je opt podium echt rippedt was moeilijk om niet te junken?

• #1.549
Wow idd off season zit je best hoog in bf he,misschien komen we elkaar tegen 11 december maar ik denk niet in dezelfde klasse,ik probeer onder de 90 te komen

Suc6 met het zware dieet,ik weet hoe zwaar het is man!

Klopt, heerlijk vind ik dat hehe. Volgens mij had Harry het vd week over jou...sta je op 6% nu al??

Klopt, heerlijk vind ik dat hehe. Volgens mij had Harry het vd week over jou...sta je op 6% nu al??

Ik heb Harry op FB :) ja momenteel 6 a 7% schat ik zo,denk eerder 6,komt omdat ik een maand of 2 terug een week of 4 een wedstrijddieet gedaan heb (volledig low carb op wat refeeds na) om te kijken hoe ik daarop zou reageren,ik wil al langer een wedstrijd doen maar is steeds niet zo ver gekomen,en dat dieet ging zo goed dat ik na die 4 weken (ik zat toen zelfs een stuk onder de 6) besloten heb de Flexcup te gaan doen,dat was toen 16 weken voor de flexcup,niet optimaal natuurlijk maar ben toen 3 weken gaan cleanbulken op 5000kcal (wel 2 keer per dag cardio erbij) en sindsdien ben ik aan het carbcyclen om mijn bf tussen de 6 en 8 ergens te houden,vanaf morgen ga ik (niet te snel) mijn bf weer omlaag brengen dmv carb en fatcyclen,6 weeks out ga ik helemaal lowcarb om echt helemaal ripped te komen..maar heb niemand die me begeleidt,doe alles zelf en soms is dat een voordeel denk ik maar ook vaak een nadeel..bij mij in de buurt ken ik ook niemand die echt kan helpen,wat dat betreft heb jij echt geluk met Rene denk ik :)

Verschil in foto's van offseason is enorm!
Ben echt benieuwd naar het einderesultaat!

heel netjes Daan! wat een verschil ook met die offseason foto
dat is wel vroeg al voor 8%, maar er zal vast een goede reden achter zitten!

Je daalt snel in VP% , goed bezig!

• #1.555
heel netjes Daan! wat een verschil ook met die offseason foto
dat is wel vroeg al voor 8%, maar er zal vast een goede reden achter zitten!

Bedankt Tim! Hmm 8% en dan nog 8 weken is een mooie planning...het wordt steeds heftiger om je lichaam tegen alle "wetten" in vet te laten verbranden he...

Raar eigenlijk hoe buffer je er gelijk uitziet als je lager in vp% gaat. Nog getraind Daan?

• #1.557
Raar eigenlijk hoe buffer je er gelijk uitziet als je lager in vp% gaat. Nog getraind Daan?

yep! Net een geweldige borst-biceps training achter de rug! Kracht was vandaag ineens heel goed na 2 low carb days en werk..? Volume getraind, in totaal 36 sets en daarna nog poseren. Ga nu wat foto's uploaden van vandaag!

Terug
Naar boven