MuscleMeat

Log Fanatic Daan

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.581
Toch nog aardig wat kracht heb je over. K*t van de verkoudheid, hopelijk valt het mee. Anders het vitaminekastje plunderen.:p

Thnx man, ja heb wat lichte keelpijn en beetje snot, maar keelpijn word ik altijd vervelend van haha. Ben al 2 jaar niet verkouden geweest maar ja hoort er bij zolang ik maar geen echte (buik) griep krijg, das mijn grootste angst.

---------- Post toegevoegd Sat 15 Oct 2011 om 14:21 ----------

Verkouden... join the club Daan... half Nederland is verkouden verdomme.
Hoe laat ga je vanmiddag trainen? Als ik op tijd klaar ben vandaag kom ik misschien nog ff langs. grt

Zie je straks maat!!!

---------- Post toegevoegd Sat 15 Oct 2011 om 14:26 ----------

veel plezier op de meeting trainze vanmiddag en uitgebreidt verslag weer he van je meeting:D ben benieuwd op hoeveel % je staat

Meting gehad, goed vooruit gegaan sta op 9.8% nu. Is vet weg ook op plaatsten die niet gemeten worden, maar geeft vooruitgang goed weer! Rene was iig wel tevreden. Daarna nog geposeerd. Alle poses gedaan, zweet liep van mn lijf, maar kan wel zeggen dat poseren me gelukkig goed afgaat..voeding blijft hetzelfde qua wat ik moet eten en hoeveel, alleen ik krijg nog maar 1 hoge dag per week. Dus 3 lage dagen gevolgd door 1 hoge dag, dan weer 3 lage dagen etc. Verder 10 min meer cardio per keer, dus na elke training 40 minuten.

---------- Post toegevoegd Sat 15 Oct 2011 om 14:27 ----------

Kicke! Zoek me maar ff op maken we kennis...er zijn nog maar 20 kaarten niet normaal!!!

Dat ga ik zeker doen Daan!
Verkouden is balen, ik (en inderdaad half Nederland) loop er ook al een paar dagen mee rond.
Worden er op de meeting ook weer fotos gemaakt?

Hoop dat je me ff aanspreekt vind ik wel leuk! Er zijn vandaag geen foto's gemaakt, maar ik blijf veel updaten met foto's zoals jullie van me gewend zijn. Over 45 min nog een training afwerken; schouders, hams.

Laatst bewerkt:
klinkt goed man 9,8%

Dat ga ik zeker doen Daan.
Het is vooral vanwege jou log dat ik geinteresseerd ben geraakt in de Flex Cup.
Jij bent ook de enigste die ik "ken" die mee doet, zou het mooi vinden om je daar even te spreken!

• #1.584
Dat ga ik zeker doen Daan.
Het is vooral vanwege jou log dat ik geinteresseerd ben geraakt in de Flex Cup.
Jij bent ook de enigste die ik "ken" die mee doet, zou het mooi vinden om je daar even te spreken!

Precies! Als je een keer samen wilt trainen in mn voorbereiding kan dat ook hoor! Je woont toch om de hoek? Ik train in Waalre...

Heb je zelf ook nog enige inbreng met bepalen van dieet of doe je gewoon exact wat Rene je zegt?(ik twijfel geen moment aan de kennis van zaken van Rene maar vroeg het me toch af)

En weet je in welke klasse je meedoet?

Ik heb me ingeschreven in de C klasse -90 kg

• #1.586
Heb je zelf ook nog enige inbreng met bepalen van dieet of doe je gewoon exact wat Rene je zegt?(ik twijfel geen moment aan de kennis van zaken van Rene maar vroeg het me toch af)

En weet je in welke klasse je meedoet?

Ik heb me ingeschreven in de C klasse -90 kg

Ik doe wat hij zegt, maar ik denk wel mee, zo moet je het zien. Ik ben het altijd eens met wat hij me "opdraagt", maar stel wel vragen. Dat is ook de prettigste manier vind ik zelf.
Ik doe mee in de C boven 90. Het is vandaag al uitverkocht geraakt, dus we gaan een super dag krijgen!!

---------- Post toegevoegd Sat 15 Oct 2011 om 19:26 ----------

Update pic van mn hamstrings vandaag, 8 weeks out...
http://tinypic.com/view.php?pic=fylk6t&s=7

Mooi, kuiten zien er ook goed uit.

Dem' quads!
Verklaar uw reactie eens die je in mijn log poste, in mijn log uiteraard

Ik doe wat hij zegt, maar ik denk wel mee, zo moet je het zien. Ik ben het altijd eens met wat hij me "opdraagt", maar stel wel vragen. Dat is ook de prettigste manier vind ik zelf.
Ik doe mee in de C boven 90. Het is vandaag al uitverkocht geraakt, dus we gaan een super dag krijgen!!

---------- Post toegevoegd Sat 15 Oct 2011 om 19:26 ----------

Update pic van mn hamstrings vandaag, 8 weeks out...
http://tinypic.com/view.php?pic=fylk6t&s=7

Inderdaad,is fijn om te weten waarom je iets moet doen lijkt me..em mag je nog "junken" tot de wedstrijd of helemaal niks?ik moet mezelf haast dwingen dat soms te doen anders zak ik veel te snel in bf..timing is misschien ook niet optimaal dat ik nu al zo laag zit maar ik doe wat ik kan en ik denk ook dat het een geweldige dag wordt!ben je er de 6e ook bij in Veldhoven?

• #1.590
Inderdaad,is fijn om te weten waarom je iets moet doen lijkt me..em mag je nog "junken" tot de wedstrijd of helemaal niks?ik moet mezelf haast dwingen dat soms te doen anders zak ik veel te snel in bf..timing is misschien ook niet optimaal dat ik nu al zo laag zit maar ik doe wat ik kan en ik denk ook dat het een geweldige dag wordt!ben je er de 6e ook bij in Veldhoven?

Ja dat is zeker!!! Rene heeft echt heel veel kennis en ervaring! De afgelopen 2 weken heb ik niet gejunkt, morgen mag ik 1 keer en dan ligt het aan hoe hard ik vooruit ga of het wel of niet mag...je hebt een erg snelle stofwisseling of wat?

Ja dat is zeker!!! Rene heeft echt heel veel kennis en ervaring! De afgelopen 2 weken heb ik niet gejunkt, morgen mag ik 1 keer en dan ligt het aan hoe hard ik vooruit ga of het wel of niet mag...je hebt een erg snelle stofwisseling of wat?

Ik heb een redelijk snelle stofwisseling ja,maar het gekke is..het kost me vaak best wat moeite om van bv 12 a 13 onder de 10 te komen,maar als ik eenmaal onder de 10 zit dan lijkt het als vanzelf te gaan..misschien "tussen de oren effect" omdat je dan ook ieder half %tje ook goed ziet..ik weet t niet,maar goed..ik haal al mijn kennis uit de flex,internet...en eigen ervaring,misschien zou een goede begeleider met totaal andere dingen laten doen dan ik nu doe..geen idee,misschien iets voor een volgende wedstrijd ;)

Trouwens..6 lage dagen per week..damn!

[/COLOR]

Meting gehad, goed vooruit gegaan sta op 9.8% nu. Is vet weg ook op plaatsten die niet gemeten worden, maar geeft vooruitgang goed weer! Rene was iig wel tevreden. Daarna nog geposeerd. Alle poses gedaan, zweet liep van mn lijf, maar kan wel zeggen dat poseren me gelukkig goed afgaat..voeding blijft hetzelfde qua wat ik moet eten en hoeveel, alleen ik krijg nog maar 1 hoge dag per week. Dus 3 lage dagen gevolgd door 1 hoge dag, dan weer 3 lage dagen etc. Verder 10 min meer cardio per keer, dus na elke training 40 minuten.

Grote hams bro, keep it up! :thumb:

Hoe ziet je supplementen inname voor/na je kr8training en cardio?

• #1.593
Ik heb een redelijk snelle stofwisseling ja,maar het gekke is..het kost me vaak best wat moeite om van bv 12 a 13 onder de 10 te komen,maar als ik eenmaal onder de 10 zit dan lijkt het als vanzelf te gaan..misschien "tussen de oren effect" omdat je dan ook ieder half %tje ook goed ziet..ik weet t niet,maar goed..ik haal al mijn kennis uit de flex,internet...en eigen ervaring,misschien zou een goede begeleider met totaal andere dingen laten doen dan ik nu doe..geen idee,misschien iets voor een volgende wedstrijd ;)

Trouwens..6 lage dagen per week..damn!

Knap hoor van je...ik denk dat ik zelf ook een eind zou komen, maar ik merk dat er toch wel veel details zijn die het verschil kunnen maken tussen goed en heel goed zeg maar. Een echte voorbereiding is toch wat anders als gewoon cutten kom ik wel achter!
6 lage dagen gaat heavy worden ja!

---------- Post toegevoegd Sun 16 Oct 2011 om 10:16 ----------

[/COLOR]

Grote hams bro, keep it up! :thumb:

Hoe ziet je supplementen inname voor/na je kr8training en cardio?

Bedankt kerel!!! Voor de training 30 gram eiwitten uit whey met glutamine en creatine en BCAA's. Op lage dagen gaat er nog 2 el olijfolie door.
Na de training, voor de cardio, BCAA's en na de cardio 40 gram dextrose en 30 gram eiwitten uit whey met glutamine. ongeveer 30-45 minuten hierna mn "grote" avondmaaltijd.

Laatst bewerkt:
mooie kuiten daan ziet er goed uit!

Knappe fysiek Daan!

• #1.598
hehe baasJE

Goeie benen ook, waarop doe je deze oefening gewoon een bankje?

Terug
Naar boven