Fanatic Daan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 4%
Toch nog aardig wat kracht heb je over. K*t van de verkoudheid, hopelijk valt het mee. Anders het vitaminekastje plunderen.![]()
Thnx man, ja heb wat lichte keelpijn en beetje snot, maar keelpijn word ik altijd vervelend van haha. Ben al 2 jaar niet verkouden geweest maar ja hoort er bij zolang ik maar geen echte (buik) griep krijg, das mijn grootste angst.
---------- Post toegevoegd Sat 15 Oct 2011 om 14:21 ----------
Verkouden... join the club Daan... half Nederland is verkouden verdomme.
Hoe laat ga je vanmiddag trainen? Als ik op tijd klaar ben vandaag kom ik misschien nog ff langs. grt
Zie je straks maat!!!
---------- Post toegevoegd Sat 15 Oct 2011 om 14:26 ----------
veel plezier op de meeting trainze vanmiddag en uitgebreidt verslag weer he van je meetingben benieuwd op hoeveel % je staat
Meting gehad, goed vooruit gegaan sta op 9.8% nu. Is vet weg ook op plaatsten die niet gemeten worden, maar geeft vooruitgang goed weer! Rene was iig wel tevreden. Daarna nog geposeerd. Alle poses gedaan, zweet liep van mn lijf, maar kan wel zeggen dat poseren me gelukkig goed afgaat..voeding blijft hetzelfde qua wat ik moet eten en hoeveel, alleen ik krijg nog maar 1 hoge dag per week. Dus 3 lage dagen gevolgd door 1 hoge dag, dan weer 3 lage dagen etc. Verder 10 min meer cardio per keer, dus na elke training 40 minuten.
---------- Post toegevoegd Sat 15 Oct 2011 om 14:27 ----------
Kicke! Zoek me maar ff op maken we kennis...er zijn nog maar 20 kaarten niet normaal!!!
Dat ga ik zeker doen Daan!
Verkouden is balen, ik (en inderdaad half Nederland) loop er ook al een paar dagen mee rond.
Worden er op de meeting ook weer fotos gemaakt?
Hoop dat je me ff aanspreekt vind ik wel leuk! Er zijn vandaag geen foto's gemaakt, maar ik blijf veel updaten met foto's zoals jullie van me gewend zijn. Over 45 min nog een training afwerken; schouders, hams.
Laatst bewerkt:

ben benieuwd op hoeveel % je staat