Fitness Seller

Log Fanatic Daan

Je rug is mooi.

Met name op je rug beginnen er echt lijnen door te komen, nice!

So, je taille is flink geschronken man!!! Wat meet ie nu?

Lekker bezig daan.

Je ziet duidelijke veranderingen zeg,je koppie word ook erg klein:P
Op welk gewicht zit je nu? En hoeveel cardio doe je?

Ga zo door en het komt zeker goed!

Superprogressie Daan. Ben ook benieuwd hoe het er uit gaat zien als ze al die bruine tan op je gekwakt hebben! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.566

dank je wel meisje

---------- Post toegevoegd Tue 11 Oct 2011 om 18:42 ----------

Met name op je rug beginnen er echt lijnen door te komen, nice!

thnx man

---------- Post toegevoegd Tue 11 Oct 2011 om 18:44 ----------

Lekker bezig daan.

Je ziet duidelijke veranderingen zeg,je koppie word ook erg klein:P
Op welk gewicht zit je nu? En hoeveel cardio doe je?

Ga zo door en het komt zeker goed!

cardio 4 x per week een half uurtje na de training. Gewicht hou ik niet bij denk rond 105/106

---------- Post toegevoegd Tue 11 Oct 2011 om 18:46 ----------

Superprogressie Daan. Ben ook benieuwd hoe het er uit gaat zien als ze al die bruine tan op je gekwakt hebben! :D

hehe ik ook!! Vandaag nog voor gekeken!

Net nog eens op mijn gemak de foto's goed bekeken maat, maar het gaat echt goed man, super!

je taaie is flink ingenomen ma ook je gezicht is wat kleiner je borst krijgt ook al mooie lijnen top werk! top begeleiding

super foto`s weer Daan! met name side triceps en latspread vind ik machtig uitkomen!
de veraderingen zijn ook goed te zien in je gezicht haha

Je gaat erg goed kerel. Een vraagje, verhoog je je vetten heel erg op low carb dagen of niet echt?

Ga zo door :thumb:

• #1.572
je taaie is flink ingenomen ma ook je gezicht is wat kleiner je borst krijgt ook al mooie lijnen top werk! top begeleiding

Thnx man

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 21:42 ----------

super foto`s weer Daan! met name side triceps en latspread vind ik machtig uitkomen!
de veraderingen zijn ook goed te zien in je gezicht haha

Ja krijg een smal gezicht/ingevallen....heb een baard nu haha. Nee is een goed teken! Wedstrijd al bijna uitverkocht he dus voor diegene die nog geen kaartje hebben; BEN SNEL!!!

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 21:43 ----------

Je gaat erg goed kerel. Een vraagje, verhoog je je vetten heel erg op low carb dagen of niet echt?

Ga zo door :thumb:

Bedankt voor de support!!! Vetten zitten op lage dagen op zo'n 80 gram per dag.

Heb mijn kaarten toevallig gisteren binnen gekregen, heb er zin in!

• #1.575
Update;

Eigenlijk van plan om morgen de quads en kuiten te pakken, maar voelde me goed na de rug/triceps training van gisteren, dus vandaag alweer getraind zodat ik morgen een vrije middag heb..trainingsprogramma heeft nu veel volume, begint met voorvermoeioefening voor de compounds en tussen de sets maar een minuut rust...pfieuwww en dat na 2 lage dagen wanneer je maar 100 gram carbs op hebt. Ben nog sterk gelukkig.

leg extension;
10 x 80
10 x 90
10 x 100
10 x 100

squat;
12 x 60
10 x 100
10 x 100
10 x 100
8 x 120
11 x 100

seated leg press;
10 x 270
10 x 270
11 x 270
11 x 270
14 x 270

Walking lunges met 45 kg op nek;

20 stappen per set..4 sets.

10 sets kuiten, 2 verschilende oefeningen.

30 min cardio

12 min zonnebank = heerlijk!

• #1.576
Stil hier....straks naar de meting, ben benieuwd! Ben nu half verkouden k*tzooi!

Toch nog aardig wat kracht heb je over. K*t van de verkoudheid, hopelijk valt het mee. Anders het vitaminekastje plunderen.:p

veel plezier op de meeting trainze vanmiddag en uitgebreidt verslag weer he van je meeting:D ben benieuwd op hoeveel % je staat

Kicke! Zoek me maar ff op maken we kennis...er zijn nog maar 20 kaarten niet normaal!!!

Dat ga ik zeker doen Daan!
Verkouden is balen, ik (en inderdaad half Nederland) loop er ook al een paar dagen mee rond.
Worden er op de meeting ook weer fotos gemaakt?

Terug
Naar boven