XXL Nutrition

Log Fanatic Daan

nice daan, progressie is duidelijk te zien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.742
thnx Sjaak! Moet ook snel nu...morgen meten en trainen in Rotterdam op de straatweg

Im not there daan :(
Moet werken en ga daarna naar het vrouwtje

nu komt je smalle middel wel echt goed uit!
ziet er super uit zo, goede benen klein middel en goed wijdt!
morge krijg je ook je nieuwe schema? dan kunnen we eens kijken of we komende week een keer samen kunnen trainen!

je middel is en lijkt zo small omdat je ook zon ****ing wijde rug hebt!

Kijk nu krijg je een mooi lichaam. Je gaat super.:-)

• #1.747
Bedankt allemaal voor de positieve commentaren!! Vanmiddag schouders en hamstrings trainen met Brian, andere deelnemer Flex Cup @ de straatweg...

Goede waist man

Flinke progressie ineens. Vooral je benen worden ineens erg gedefinieerd. Of is het de lichtinval die het beter laat zien? I'm impressed. Als ik de foto's van de deelnemers zo eens bekijk ben je echt een kanshebber. :)

• #1.750

thnx mack! er zit nog wat vet op moet nog smaller...

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 11:13 ----------

Flinke progressie ineens. Vooral je benen worden ineens erg gedefinieerd. Of is het de lichtinval die het beter laat zien? I'm impressed. Als ik de foto's van de deelnemers zo eens bekijk ben je echt een kanshebber. :)

Zo nou ik voel me erg klein...begin aardig leeg te raken...heb je andere deelnemers van C boven 90 gezien dan? Seeker doet ook me en die traint al eens zo lang als ik. Ik train pas 4.5 jaar he

Veel plezier straks

hoe wast daan?nog foto en filmpjes gemaakt? weer omnieuw gemeten?

• #1.753
Het was prima!! Ron is een geweldige vent!! Lekker getraind, elke laatste set dropsets...alles leegtrekken! vet op 8.5%. Gaan verder versnellen nu 3 verschillende lage dagen van 2000 tot 2400 kcal...met 80 tot 180 gram kh en 1 hoge dag...morgenochtend weer cardio op nuchtere maag!!

puuf nog lager daan toe ma je gaat nu echt hardcore bezig!

geniet van je hoge dagen nog Daan!
hoe ziet je trainingsschema er uit?

en kwa indeling dagen/spiergroepen?
dan zouden we kunnen kijken of het komende week mogelijk is een keer samen te trainen in Waalre.

pphhh respect met je hoge reps.

Succes met je maar 1 hoge dag en dan zo'n wicked trainingen!

Het was prima!! Ron is een geweldige vent!! Lekker getraind, elke laatste set dropsets...alles leegtrekken! vet op 8.5%. Gaan verder versnellen nu 3 verschillende lage dagen van 2000 tot 2400 kcal...met 80 tot 180 gram kh en 1 hoge dag...morgenochtend weer cardio op nuchtere maag!!

Ron is prettig gestoord :D en idd een wereld vent :)

Ik dacht dat je op 7% stond?Of ben je nu anders gemeten, niet dat het echt van belang is want je gaat lekker!!!

Terug
Naar boven