AndroidHealthClinic

Log Fanatic Daan

Jammer Sjaak...wanneer ik weer lekker off season ben heb ik wel eens interesse in die sterke man onderdelen. Als het kan wil ik dan wel eens meetrainen heb er de goede lengte voor begreep ik.
moet je zeker doen, is leuk man. ik wil ook best een keer een smerige bb-trainingen met je meedoen hoor :D alleen veldhoven (toch?) is niet echt om de hoek - zal dan in een periode moeten dat ik wat meer tijd heb.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.782
  • #1.784
Vandaag laagste dag van de 4

4 hele eieren
8 ei-eiwitten
125 gram whey
45 gram caseine
20 gram havermout
100 gram aardappelen
15 gram rijst
350 gram koolvis
3.5 el olijfolie
creatine/glutamine/multivitamine/BCAA's en stacker 2

ppphhhhfffff, dat is zelf voor mij weining:(

---------- Post toegevoegd Thu 3 Nov 2011 om 21:33 ----------

ppphhhhffff, dat is zelfs voor mij weining:( heb je veel honger?

Lekker afzien daan? krijg wel honger momenten nu,ben ook wel aan het zakken in gewicht,maar de weegschaal is niet meer belangerijk hahaha.
Ik lees dat je nog wel crea neemt?
Neem je ook nog preworkout boosters?Hoe is het met je routine?

• #1.787
ppphhhhfffff, dat is zelf voor mij weining:(

---------- Post toegevoegd Thu 3 Nov 2011 om 21:33 ----------

ppphhhhffff, dat is zelfs voor mij weining:( heb je veel honger?

Ja je hebt tijdens een voorbereiding constant honger, wist niet dat het zo erg kon zijn!

---------- Post toegevoegd Thu 3 Nov 2011 om 21:59 ----------

Lekker afzien daan? krijg wel honger momenten nu,ben ook wel aan het zakken in gewicht,maar de weegschaal is niet meer belangerijk hahaha.
Ik lees dat je nog wel crea neemt?
Neem je ook nog preworkout boosters?Hoe is het met je routine?

Weegschaal zegt niks...ja afzien hoort erbij natuurlijk, zal bij jou niet anders zijn neem ik aan?! Creatine kun je nemen tot het moment dat je vocht gaat afdrijven..pre workout neem ik nu niet, omdat ik stackers neem 2 x per dag.

---------- Post toegevoegd Thu 3 Nov 2011 om 22:02 ----------

w9wco0.jpg

Fotootje van buik van vanavond...

Nee,nou alleen dat het gewicht zakt,maar de spiegel is je vriend.
crea had ik er eigelijk snel al uit,ga er ook niet meer aan beginnen nu.
pre workout neem ik wel anders word de training lastig nu ik zo laag zit.
Junk je nog?

Nice pic trouwens !

• #1.789
Nee geen junk!!

Mooi strak. Super:)

Ziet er netjes uit Daan! Krijg al honger en medelijde als ik je voedingsschema zie staan zo.
Ik heb deze week (redelijk) onverwacht nog 2 herkansingen gehad dus weinig tijd om te trainen.
Gisteren toevallig ook wat fotos gemaakt na de training, mijn zusje heeft sinds kort haar eigen fotostudio dus dat was wel mooi. Ik was redelijk tevreden maar als ik dat verschil in vet zie op jou foto weer dan vallen de mijne vies tegen haha.
Doel is toch om volgend jaar ook mee te doen in de D-klasse.

Netjes man !

• #1.793

Dank je, moet nog veel strakker haha

---------- Post toegevoegd Fri 4 Nov 2011 om 09:28 ----------

Ziet er netjes uit Daan! Krijg al honger en medelijde als ik je voedingsschema zie staan zo.
Ik heb deze week (redelijk) onverwacht nog 2 herkansingen gehad dus weinig tijd om te trainen.
Gisteren toevallig ook wat fotos gemaakt na de training, mijn zusje heeft sinds kort haar eigen fotostudio dus dat was wel mooi. Ik was redelijk tevreden maar als ik dat verschil in vet zie op jou foto weer dan vallen de mijne vies tegen haha.
Doel is toch om volgend jaar ook mee te doen in de D-klasse.

OKe dan..leuk dat je mee wilt doen, zou je inschrijven voor de challenge, heel jaar begeleiding!

---------- Post toegevoegd Fri 4 Nov 2011 om 09:28 ----------

Hey Rob! Bedankt!

• #1.794
5o88lw.jpg

s'ochtends met wat minder vocht...

---------- Post toegevoegd Fri 4 Nov 2011 om 10:14 ----------

2qjf8fn.jpg

Nice daan je gaat goed

Foto's van jezelf maken terwijl je hard je abs moet aanspannen is eigenlijk een kunst opzich he Daan :D
Ziet er goed uit man, nog even volhouden!!

• #1.798
Jij snapt het Robbie!!

Dun koppie krijg je ook :p!

Is er een reden van al die whey? Is het niet zo dat wanneer je je eiwitten uit voeding haalt, dat ook nog eens extra kcal verbrandt doordat je lichaam meer moeite heeft om te verteren etc terwijl whey snel en gemakkelijk wordt opgenomen? Kdacht zoiets gelezen te hebben in BFFM.

wat een groot verschil van je avond en ochtend ab pic.. je gaat goed man ben benieuwd hoe ripped je bent over 4 weken

Terug
Naar boven