AndroidHealthClinic

Log Fanatic Daan

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
en kwa indeling dagen/spiergroepen?
dan zouden we kunnen kijken of het komende week mogelijk is een keer samen te trainen in Waalre.

Woensdag rug, triceps? Eigenaar vraagt wel 7.50...ik ga rond 5 uur.

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 21:58 ----------

Kijk nu krijg je een mooi lichaam. Je gaat super.:-)

bedankt stuitertje

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 22:00 ----------

Succes met je maar 1 hoge dag en dan zo'n wicked trainingen!

Kan ik wel gebruiken...deze weken zijn echt zwaar! Bedankt.

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 22:03 ----------

Ron is prettig gestoord :D en idd een wereld vent :)

Ik dacht dat je op 7% stond?Of ben je nu anders gemeten, niet dat het echt van belang is want je gaat lekker!!!

Ron heeft t hart op de goede plek idd. Nee stond niet op 7%..bedoeling is nu om 0,75 tot 1 % per week te pakken...

• #1.762
Pfff deze avond kwam de man met de hamer even langs! Heel de dag goed gegaan, in de ochtend weer cardio nuchter..na t werk was ik ineens echt amper aanspreekbaar haha. Zometeen op tijd naar bed op weg naar mijn hoooooooge dag morgennnn hmmmmmmmmmmmm

Lekkere hoge dag effe morgen zal je goed doen

• #1.764
Zo voeding van vandaag, totalen;
220 gram basmati rijst
80 gram havermout
14 ei-eiwitten
380 gram koolvis
40 gram dextrose
125 gram whey
45 gram caseine
creatine/glutaminre/BCAA's/multivitamine/fatburner

vetloos dus en hoog in KH, morgen beginnen de 4 dagen weer opnieuw met al eerste een extreem lage KH dag met maar zo'n 60 gram KH, maar wel 70 gram vet. Eiwitten blijven altijd stabiel rond de 300 gram.

zal je goed gedaan hebben ofniet?

uuh das kloten ja wat doe je er tegen nog meer drinken?

hahaha - ik heb met je te doen daan. 220 gr rijst en 80 gr havermout als KH en dan moet je het verdomme nog "hoog" noemen ook ;)

• #1.770
vergeet de dextrose niet hahaha

Gaan verder versnellen nu 3 verschillende lage dagen van 2000 tot 2400 kcal...met 80 tot 180 gram kh en 1 hoge dag...morgenochtend weer cardio op nuchtere maag!!

hey Daan..ik volg je nu al een tijdje.. en ik had vraagje over je voeding..Je doet 3dagen lowcarb en 1dag high carb.. Op je high carb dag ga je dan qua kcals over je onderhoud kcals heen of blijf je daar nog onder zitten? omdat je al je vetten er uit haalt lijkt me dat je nog redelijk laag in kcals zit op je high carb dag?

vergeet de dextrose niet hahaha
haha - oooeeehhh ja :p

ik weet wat je doormaakt ouwe, respect ervoor! ik ben er niet bij met de flexcup trouwens...als deelnemer al sowieso niet meer, maar ook als toeschouwer dus niet, omdat alles is uitverkocht. zorg wel ff voor foto's en filmpjes heh ;)

• #1.775
hey Daan..ik volg je nu al een tijdje.. en ik had vraagje over je voeding..Je doet 3dagen lowcarb en 1dag high carb.. Op je high carb dag ga je dan qua kcals over je onderhoud kcals heen of blijf je daar nog onder zitten? omdat je al je vetten er uit haalt lijkt me dat je nog redelijk laag in kcals zit op je high carb dag?

Klopt kcal blijven op 2400, doordat ik vetloos eet op een highcarb dag. Lage KH dag eet ik wel vetten.

---------- Post toegevoegd Thu 3 Nov 2011 om 20:12 ----------

haha - oooeeehhh ja :p

ik weet wat je doormaakt ouwe, respect ervoor! ik ben er niet bij met de flexcup trouwens...als deelnemer al sowieso niet meer, maar ook als toeschouwer dus niet, omdat alles is uitverkocht. zorg wel ff voor foto's en filmpjes heh ;)

Jammer Sjaak...wanneer ik weer lekker off season ben heb ik wel eens interesse in die sterke man onderdelen. Als het kan wil ik dan wel eens meetrainen heb er de goede lengte voor begreep ik.

Ik wacht in stilte op een paar foto's:D

• #1.779
Ik durf nog niet, met de beachcontest mag u mijn foto's zien, maaarrree dat duurt nog even:D

Oke dan...denk dat er morgen na het trainen ff een paar foto's gemaakt worden. Is wel na beentraining dus dan zullen mn benen niet zo goed lijnen. Zondag hebben we poseerles, dus misschien wordt er dan nog wat geknipt.

Leuk zondag poseerles, ik ben benieuwd:D

Terug
Naar boven