AndroidHealthClinic

Log Fanatic Daan

Persoonlijk zou ik de whey wat verlagen en de vis omhoog gooien.
Eet je ook groentes erbij?

Nee hoor want dan stapt ie over op bcaa en leucine van bodylab;)

De whey zit alleen bij t ontbijt ( dat moment heb je snelle eiwitten nodig om je katabole fase te stoppen en direct bouwstenen te leveren). de andere momenten zijn voor en na de training, met hetzelfde doel om snel de bouwstenen beschikbaar te hebben voor het herstel. Daarnaast bevat whey eiwit veel bcaa waardoor het de spiermassa nog eens spaart tijdens de inspanning. Moet toch niet nieuw zijn?! Dus minderen? Waar dan?
Daarnaast is de biologische waarde van whey nog eens veel hoger dan die van vis, dus wordt het ook nog eens optimaal door het lichaam benut.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.805
De whey zit alleen bij t ontbijt ( dat moment heb je snelle eiwitten nodig om je katabole fase te stoppen en direct bouwstenen te leveren). de andere momenten zijn voor en na de training, met hetzelfde doel om snel de bouwstenen beschikbaar te hebben voor het herstel. Daarnaast bevat whey eiwit veel bcaa waardoor het de spiermassa nog eens spaart tijdens de inspanning. Moet toch niet nieuw zijn?! Dus minderen? Waar dan?
Daarnaast is de biologische waarde van whey nog eens veel hoger dan die van vis, dus wordt het ook nog eens optimaal door het lichaam benut.

Precies ben ook wel beniewd waar men dan denk te minderen? Ik neem aan dat je in de ochtend geen langzame eiwitten gaat nemen...vis eet ik 2x per dag als lunch en als maaltijd na de training...andere twee maaltijden bestaan uit eieren/ ei-eiwitten. Groentes eet ik elke avond; sla, komkommer, spinazie, brocoli, boontjes.

Laatst bewerkt:
  • #1.806
2jebe6u.jpg

Kuiten van het trainen net...volgen nog wat updatepics..

Haha, is een brute foto he, maat? Was effe een Wow-momentje vanmiddag bij het trainen.

---------- Post toegevoegd Fri 4 Nov 2011 om 21:27 ----------

Haha, is een brute foto he, maat? Was effe een Wow-momentje vanmiddag bij het trainen.

+1 Renee, ben ik helemaal met je eens.
Alleen kiezen wedstrijdatleten wel liever een whey produkt met minimale hoeveelheid lactose en suikers.
Maar dat zal Daan ook wel weten;)

Knappe kuiten!

Dat is voor de laatste week waarin naar idolaat wordt geschakeld ook ivm het natriumgehalte

---------- Post toegevoegd Fri 4 Nov 2011 om 22:50 ----------

Isolaat

nog 4weken te gaan jonge! hou vol de laaste loodjes!

• #1.812
5 weken...

Vandaag laagste dag van de 4

4 hele eieren
8 ei-eiwitten
125 gram whey
45 gram caseine
20 gram havermout
100 gram aardappelen
15 gram rijst
350 gram koolvis
3.5 el olijfolie
creatine/glutamine/multivitamine/BCAA's en stacker 2

Haha. ???

Waterdruppel word al goed zichtbaar man, netjes.

• #1.816
30htzcj.jpg

5 weeks out...

zozozozo, je wordt toch al heel goed droog vind ik, een wereld van verschil waar je vandaan komt:D

serieus mooi man hoe je er nu al bij staat:D
Hoe lang train je al:O?

Nice daan! onderrug al lekker opgedroogt.
Je vergeet je kuit te spannen;)

Terug
Naar boven