- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt man!!
Gaat om de hoge dag he. dan eet ik bij elke maaltijd rijst en in de ochtend havermout. Direct na de training neem ik dextrose, dat is het moment dat je snelle suikers nodig hebt.
Dat maakt het al een ander verhaal inderdaad. Overigens is dat snelle suikers na de training verhaal al ontkracht door allerlei onderzoeken, maar logisch dat je naar je trainer luistert die verder veel verstand heeft. Succes nog verder met je voorbereiding.
zo hardcore training train je altijd met riem of bepaalde oefeningen?
zo hardcore training train je altijd met riem of bepaalde oefeningen?
check snap het!Heel vaak riem..wil mn middel heel smal houden en geen blessures oplopen.
Zo lacht iemand die honger heeft hewaar zit je nu op?7%?
ja klopt...het begint nu te versnellen merk ik (gelukkig), voeg op mn rust dagen nog een 30-40 min cardio in de avond toe, bij de 30 minuten op nuchtere maag op die dagen. Verder ga ik proberen om 4 dagen laag te gaan ipv 3 en 1 hoog...
tenzij je nog wat stimulanten neemt maar neem aan dat je ook redelijk wat waarde hecht aan je nacbtrust 
Hoeveel cardio doe je nu totaal dan op rust/trainingsdagen? En wat voor intensiteit?