Fitness Seller

Log Fanatic Daan

impressive die BDB!

Bedankt man!!
Gaat om de hoge dag he. dan eet ik bij elke maaltijd rijst en in de ochtend havermout. Direct na de training neem ik dextrose, dat is het moment dat je snelle suikers nodig hebt.

Dat maakt het al een ander verhaal inderdaad. Overigens is dat snelle suikers na de training verhaal al ontkracht door allerlei onderzoeken, maar logisch dat je naar je trainer luistert die verder veel verstand heeft. Succes nog verder met je voorbereiding.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.863

Thnx Koen!

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 14:44 ----------

Dat maakt het al een ander verhaal inderdaad. Overigens is dat snelle suikers na de training verhaal al ontkracht door allerlei onderzoeken, maar logisch dat je naar je trainer luistert die verder veel verstand heeft. Succes nog verder met je voorbereiding.

Genoeg die zeggen dat het juist heel goed is ja...

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 14:47 ----------

Vandaag cardio op nuchtere maag gedaan en ga zo nog een boswandeling maken. Morgen staat er nog schouders en hamstrings op het programma met meteen er achteraan cardio...zondag weer cardio op nuchtere maag.
Morgen ook de meting, we zullen zien....Ik zal morgen met mijn maat weer een paar foto's maken, al zal ik erg leeg staan van al die extreem lage dagen verwacht ik.

Laatst bewerkt:
ben benieuwd na je meeting succes morgen

• #1.865
Zoals beloofd wat filmpjes/foto's update....flink leeggetrokken/depleted.

6yppbn.jpg

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 18:43 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=OIA8Q3jr8u0

Die side biceps ziet er echt goed uit man!

zo hardcore training train je altijd met riem of bepaalde oefeningen?

• #1.872
242c400.jpg

LEEG!!!

Droog!!!

Benen span je niet of wel?

Wanneer ga je laden?
Hoeveel days?
Hoeveel carbs?

• #1.875
Droog!!!

Benen span je niet of wel?

Ga nu vanaf morgen al wat vocht afdrijven...ff kijken hoe dat er uit ziet. Benen heb ik vandaag (hams) en donderdag (quads) getraind...trekken vol vocht bij mij. Train ze volgende week voor het laatst, dan komen de strepen met vochtafdrijven vanzelf is de planning.

Zo lacht iemand die honger heeft he :p waar zit je nu op?7%?

• #1.877
Zo lacht iemand die honger heeft he :p waar zit je nu op?7%?

ja klopt...het begint nu te versnellen merk ik (gelukkig), voeg op mn rust dagen nog een 30-40 min cardio in de avond toe, bij de 30 minuten op nuchtere maag op die dagen. Verder ga ik proberen om 4 dagen laag te gaan ipv 3 en 1 hoog...

ja klopt...het begint nu te versnellen merk ik (gelukkig), voeg op mn rust dagen nog een 30-40 min cardio in de avond toe, bij de 30 minuten op nuchtere maag op die dagen. Verder ga ik proberen om 4 dagen laag te gaan ipv 3 en 1 hoog...

Sterkte met die cardio in de avond,als je al zo leeg bent is dat echt een hel :( tenzij je nog wat stimulanten neemt maar neem aan dat je ook redelijk wat waarde hecht aan je nacbtrust :p

Hoeveel cardio doe je nu totaal dan op rust/trainingsdagen? En wat voor intensiteit?

Terug
Naar boven