hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha.
Waterdruppel word al goed zichtbaar man, netjes.
zozozozo, je wordt toch al heel goed droog vind ik, een wereld van verschil waar je vandaan komt![]()
serieus mooi man hoe je er nu al bij staat
Hoe lang train je al:O?
Nice daan! onderrug al lekker opgedroogt.
Je vergeet je kuit te spannen![]()
hahahaha, toch raar om mijn eigen stem te horen... maar ik was onder de indruk vd kuiten, hahaha.Dank je
---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 13:40 ----------
Thnx man
---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 13:41 ----------
Dank je, ja het moet ook he! Ga niet half vet op dat podium staan!!
---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 13:44 ----------
Ik heb 5 jaar geleden voor het eerst een sportschool van binnen gezien...wist niks van trainen af, klooide zeker een driekwart jaar wat aan. Trainde geen rug en benen en de ene week 1 x en de andere week 3x, heel onregelmatig. Na 9 maanden meer fanatiek gaan trainen en wat op voeding gaan letten, al telde ik nooit wat ik at en ging ik nog regelmatig een avondje zuipen etc..laten we zeggen dat ik 4 jaar redelijk serieus train, waarbij met name de laatste 2 jaar totaal dedicated...
---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 13:46 ----------
Ja dat d8 ik ook te zien, al is mn eigen beeld wel vertroebelt haha. Morgen weer ff meten, maar moet toch redelijk wat af zijn denk ik...kuit komt door de overbelichting.
---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 13:47 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=iIgWA47xZMA
Nice dedication Daan. Lijnen worden al goed zichtbaar.
Heb je al een routine voor jezelf gepland.
En al een voorkeur voor posing muziek?
hashaha - ge kun in ieder geval nie zeggen dat die languh geen kuituh heb
nice man!
Nice!
Nog effe doorbijten & dan sta je daar, in topvorm!
Ziet er allemaal goed uit Daan!!! Je stat zeggen 115 bij 14%, lijkt me niet meer te kloppen hahaha........wat zijn je stats nu of wil je dan liever geheim houden zo vlak voor de wedstrijd?