Fitness Seller

Log Fanatic Daan

Nice filmpje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.822

Dank je

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 13:40 ----------

Haha. ???

Waterdruppel word al goed zichtbaar man, netjes.

Thnx man

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 13:41 ----------

zozozozo, je wordt toch al heel goed droog vind ik, een wereld van verschil waar je vandaan komt:D

Dank je, ja het moet ook he! Ga niet half vet op dat podium staan!!

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 13:44 ----------

serieus mooi man hoe je er nu al bij staat:D
Hoe lang train je al:O?

Ik heb 5 jaar geleden voor het eerst een sportschool van binnen gezien...wist niks van trainen af, klooide zeker een driekwart jaar wat aan. Trainde geen rug en benen en de ene week 1 x en de andere week 3x, heel onregelmatig. Na 9 maanden meer fanatiek gaan trainen en wat op voeding gaan letten, al telde ik nooit wat ik at en ging ik nog regelmatig een avondje zuipen etc..laten we zeggen dat ik 4 jaar redelijk serieus train, waarbij met name de laatste 2 jaar totaal dedicated...

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 13:46 ----------

Nice daan! onderrug al lekker opgedroogt.
Je vergeet je kuit te spannen;)

Ja dat d8 ik ook te zien, al is mn eigen beeld wel vertroebelt haha. Morgen weer ff meten, maar moet toch redelijk wat af zijn denk ik...kuit komt door de overbelichting.

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 13:47 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=iIgWA47xZMA

Dank je

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 13:40 ----------

Thnx man

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 13:41 ----------

Dank je, ja het moet ook he! Ga niet half vet op dat podium staan!!

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 13:44 ----------

Ik heb 5 jaar geleden voor het eerst een sportschool van binnen gezien...wist niks van trainen af, klooide zeker een driekwart jaar wat aan. Trainde geen rug en benen en de ene week 1 x en de andere week 3x, heel onregelmatig. Na 9 maanden meer fanatiek gaan trainen en wat op voeding gaan letten, al telde ik nooit wat ik at en ging ik nog regelmatig een avondje zuipen etc..laten we zeggen dat ik 4 jaar redelijk serieus train, waarbij met name de laatste 2 jaar totaal dedicated...

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 13:46 ----------

Ja dat d8 ik ook te zien, al is mn eigen beeld wel vertroebelt haha. Morgen weer ff meten, maar moet toch redelijk wat af zijn denk ik...kuit komt door de overbelichting.

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 13:47 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=iIgWA47xZMA
hahahaha, toch raar om mijn eigen stem te horen... maar ik was onder de indruk vd kuiten, hahaha.

Nice dedication Daan. Lijnen worden al goed zichtbaar.
Heb je al een routine voor jezelf gepland.
En al een voorkeur voor posing muziek?

• #1.825
Nice dedication Daan. Lijnen worden al goed zichtbaar.
Heb je al een routine voor jezelf gepland.
En al een voorkeur voor posing muziek?

Dank je Ibo! Ik heb het grofweg in mijn hoofd...stukje muziek is al geregeld, krijg ik morgen in drie versies binnen, kan ik aan de gang. Laatste week voor de wedstrijd ben ik vrij en heb ik ook nog lekker de tijd om naar de 11e toe te werken en dan kan ik iig zeggen dat ik er ALLES aan heb gedaan.

Impressive man, keep on going! ;)

hashaha - ge kun in ieder geval nie zeggen dat die languh geen kuituh heb :p

nice man!

Nice!
Nog effe doorbijten & dan sta je daar, in topvorm!

• #1.829
Impressive man, keep on going! ;)

Thnx kerel!

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 21:57 ----------

hashaha - ge kun in ieder geval nie zeggen dat die languh geen kuituh heb :p

nice man!

hahaha ja commentaar van mn maat is wel leuk he!

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 21:58 ----------

Nice!
Nog effe doorbijten & dan sta je daar, in topvorm!

Dat is het doel en te hopen, bedankt voor je support!

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 22:02 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=UXwpfpKzAFA

Ziet er allemaal goed uit Daan!!! Je stat zeggen 115 bij 14%, lijkt me niet meer te kloppen hahaha........wat zijn je stats nu of wil je dan liever geheim houden zo vlak voor de wedstrijd?

• #1.831
Ziet er allemaal goed uit Daan!!! Je stat zeggen 115 bij 14%, lijkt me niet meer te kloppen hahaha........wat zijn je stats nu of wil je dan liever geheim houden zo vlak voor de wedstrijd?

Ik zal een update geven van mijn fysiek en van mijn vet%, mogen jullie de rest er bijverzinnen hahaha.

Wat een coole leg press

Nice legpress man. coole filmpjes. Keep going!

• #1.835
Nice legpress man. coole filmpjes. Keep going!

Dank je wel!
Vandaag en de komende drie dagen zit ik extreem laag in KH. Morgen en overmorgen eet ik alleen respectievelijk 30 en 20 gram havermout en voor de rest van de dag geen KH!!! Ja enkel paar grammetjes die in de whey zitten hahaha...oftewel ik doe drie deplete dagen gevolgd door een hoge KH dag op donderdag. Ik ben jammer genoeg gezegend met een niet al te snelle stofwisseling en moet er dus echt veel voor doen...morgen weer om 6.45 buiten cardio op nuchtere maag. Waarom doe ik dit eigenlijk???

Om voor jezelf te kijken wat je kan bereiken met discipline en voor podiumervaring,is toch is leuk om is mee te maken.

Zit er nu ook aan te denken om volgend jaar mee te doen,lijkt me wel interessant.
Succes de laatste weken daan!

Leuke filmpjes Daan, en wat een legpress!
Damn 30 gram havermout, heb je het dan niet vreselijk zwaar op je werk?
Heb je vandaag of morge een training staan, mag je dan ook geen dextrose?

Gij bun heel goed bezig!! Mooie hardcore apparaten in jou gym??

Terug
Naar boven