MuscleMeat

Log Fanatic Daan

laatste BDB-pic, is je beste pic tot nu toe

Daan, de weg naar de Flexcup is in principe je wedstrijd.
De wedstrijddag, je podiumervaring is je beloning voor al het harde werken.
Het is geen makkelijke weg, maar ik weet zeker dat je straks daardoor meer gaat genieten onstage!!

Kijk het helemaal uit en luister heel goed naar de spreker;)
http://www.youtube.com/watch?v=Sk56VxaeqEQ&feature=related

• Like
Waarderingen: MHD
Super filmpje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.844
Om voor jezelf te kijken wat je kan bereiken met discipline en voor podiumervaring,is toch is leuk om is mee te maken.

Zit er nu ook aan te denken om volgend jaar mee te doen,lijkt me wel interessant.
Succes de laatste weken daan!

haha I know kerel, was meer het delen van de gedachten die je wel hebt tijdens een zware voorbereiding. Wanneer je dat nooit hebt meegemaakt weet je niet wat het is. Ik heb ook wel eens gecut, maar dit is echt andere koek haha. Los daarvan heb ik nog geen een keer mn controle verloren, ook al heb ik de pech dat het bij mij niet als vanzelf gaat en dus nu zelfs depletedagen in moet voeren...

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 18:44 ----------

Je weet wat Rene Groenen altijd zegt: nooit moe, altijd sterk :D

We trainen trouwens in dezelfde gym, ik zal je binnenkort wel een keer aanspreken..

Ach Rene zegt wel meer hahaha. Train je in Waalre? Ik ben er per 1-12-11 weg en nu al minder te vinden..

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 18:45 ----------

Leuke filmpjes Daan, en wat een legpress!
Damn 30 gram havermout, heb je het dan niet vreselijk zwaar op je werk?
Heb je vandaag of morge een training staan, mag je dan ook geen dextrose?

Morgen 20 gram havermout, that's all. En dan in de avond rug & triceps en 40 minuten cardio, geen dextrose na de training, alles leegtrekken. Donderdag heb ik een hoge dag, doe ik voorkant benen en mag ik wel dextrose na de training hmmmm.

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 18:46 ----------

Ik ken het gevoel, ff doorknallen nog Daan!

Thnx mate! Jij ook he, niet ziek geworden?

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 18:47 ----------

Gij bun heel goed bezig!! Mooie hardcore apparaten in jou gym??

Bedankt!!! Is bij een bekende zn ouders in de tuin...oude varkensstal..

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 18:47 ----------

laatste BDB-pic, is je beste pic tot nu toe

Dank je kerel!! Lange geleden hehe.

• #1.845
Daan, de weg naar de Flexcup is in principe je wedstrijd.
De wedstrijddag, je podiumervaring is je beloning voor al het harde werken.
Het is geen makkelijke weg, maar ik weet zeker dat je straks daardoor meer gaat genieten onstage!!

Kijk het helemaal uit en luister heel goed naar de spreker;)
http://www.youtube.com/watch?v=Sk56VxaeqEQ&feature=related

Klopt Ibo, ik ben nu een wedstrijd met mezelf aan het doen..met m'n lichaam. Ik moet extra stappen zetten in vergelijking met anderen, maar daardoor zal mijn overwinningsgevoel straks alleen maar groter zijn! En mijn hongergevoel wat ik dan kan stillen! Het onzekere gevoel, omdat het niet zo snel gaat als ik zou wensen/moeten, is met name wat ik lastig vind, de rest kan ik "makkelijk" aan.

gedult daan gedult!

• #1.847

Niks geduld ik loop achter Hendrie!

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 19:07 ----------

m8g2rq.jpg

Heerlijke OFFFFFFFseason foto!!

Zoooo.... licht psychopatische blik, hahaha. Wat een verschil zeg met je fysiek van dit moment!

Hou vol kerel, hou vol.. makkelijker gezegd als gedaan.. maar hopelijk gaan de laatste weken snel voorbij voor je. Ik blijf je steunen, maar je moet het zelf doen, dat is het zwaarste.
Misschien kunnen we zaterdag nog trainen, ik heb smiddags iig tijd.

Ach Rene zegt wel meer hahaha. Train je in Waalre? Ik ben er per 1-12-11 weg en nu al minder te vinden...

Haha, zo goed ken ik hem niet.. ;). Ben daar nu weer terug gaan trainen ja na een jaar of 1,5-2 schat ik. Wel benieuwd waarom je daar weggaat eigenlijk..

Blijven volhouden Daan, de laatste loodjes. Je euforie na de wedstrijd zal alleen maar groter zijn als je alles 100% hebt volgehouden:).

Pannekoeken met appelstroop en suiker!

Is het niet fijner om vast voedsel te kiezen voor je carbs? Bijvoorbeeld wat extra rijst/havermout in plaats van dextrose.

Nou succes vanavond Daan, denk maar aan morge!

Is het niet fijner om vast voedsel te kiezen voor je carbs? Bijvoorbeeld wat extra rijst/havermout in plaats van dextrose.
Voedingschema wordt opgesteld door Rene, ben er zeker van dat hij weet hoe het hoort, er zal dan ook wel een reden voor zijn! en de dextrose is alleen op een high carb day als je traint.

Daan het gaat je goed, nice waist en dikke poten jongen!

Voedingschema wordt opgesteld door Rene, ben er zeker van dat hij weet hoe het hoort, er zal dan ook wel een reden voor zijn! en de dextrose is alleen op een high carb day als je traint.

zal ook vast en zeker goedkomen, maar als het werkelijk zo is dat je nu achterloopt qua planning heeft er ergens iets niet geklopt in het voedings en of trainingsschema lijkt me..maar het lijkt me sowieso ongelooflijk moeilijk een schema te maken wat qua timing perfect uitkomt op de dag van de wedstrijd, zeker als het de eerste keer is dat iemand een wedstrijddieet doet

Laatst bewerkt:
zal ook vast en zeker goedkomen, maar als het werkelijk zo is dat je nu achterloopt qua planning heeft er ergens iets niet geklopt in het voedings en of trainingsschema lijkt me..maar het lijkt me sowieso ongelooflijk moeilijk een schema te maken wat qua timing perfect uitkomt op de dag van de wedstrijd, zeker als het de eerste keer is dat iemand een wedstrijddieet doet
Idd en ieder lichaam is anders, en zoals je zegt de eerste keer je wedsrtijd shape halen leer je uit voor de toekomst!

• #1.857
Blijven volhouden Daan, de laatste loodjes. Je euforie na de wedstrijd zal alleen maar groter zijn als je alles 100% hebt volgehouden:).

Bedankt man!!

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 21:38 ----------

Pannekoeken met appelstroop en suiker!

Niet leuk...denk nu heel de dag aan niets anders meer haha.

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 21:39 ----------

Gaat om de hoge dag he. dan eet ik bij elke maaltijd rijst en in de ochtend havermout. Direct na de training neem ik dextrose, dat is het moment dat je snelle suikers nodig hebt.

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 21:39 ----------

Nou succes vanavond Daan, denk maar aan morge!

Ja wordt fijn wakker worden; 80 gram havermout met water en wat zoetstof hmmmmmmm

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 21:40 ----------

Juist. Dank voor je commentaar!!

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 21:44 ----------

Hoe kun je dat nu zeggen?? Je weet vantevoren niet hoe een lichaam reageert...ik moet constant bijschakelen, omdat mijn lichaam dus heel efficient schijnt te werken en ik dus zoals gezegd blijkbaar geen snelle stofwisseling bezit. K*t genoeg om dat te merken...vooral als je dichterbij de 11e komt. Ik moet het meest doen van alle atleten om vet kwijt te raken en doe dat ook, doe 7 x per week cardio en vandaar nu ook 3 extreem lage dagen gevolgd door een hoge dag. Ik zie nu wel vooruitgang en we bekijken zaterdag of het snel genoeg gaat, maar ik zal sowieso die depletedagen erin moeten houden tot de wedstrijd, wie weet nog wel meer dan drie in een reeks...maakt mij allemaal niet meer uit als het maar goedkomt..

Laatst bewerkt:
Je moet mijn opmerking niet te scherp paatsen,ik zeg toch ook erachteraan dat het me heel moelijk lijk om dat voor een lichaam te bepalen omdat je niet weet hoe je reageerd,maar ik persoonlijk snap bv niet dat jouw schema nog zolang dextrose na je training bevatte..maar wie ben ik,ik ben niemand in de bodybuildingwereld en Rene is watvdat betreft iemand die zich allang bewezen heeft..

Het draait om 11 December en hoe scherp je daar bent en dat gaat zeker goed komen en daar moet je nu keihard voor knokken,komt goed man!

Wees blij Daan, straks weeg je in no time 140 :D

Terug
Naar boven