Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Om voor jezelf te kijken wat je kan bereiken met discipline en voor podiumervaring,is toch is leuk om is mee te maken.
Zit er nu ook aan te denken om volgend jaar mee te doen,lijkt me wel interessant.
Succes de laatste weken daan!
Je weet wat Rene Groenen altijd zegt: nooit moe, altijd sterk
We trainen trouwens in dezelfde gym, ik zal je binnenkort wel een keer aanspreken..
Leuke filmpjes Daan, en wat een legpress!
Damn 30 gram havermout, heb je het dan niet vreselijk zwaar op je werk?
Heb je vandaag of morge een training staan, mag je dan ook geen dextrose?
Gij bun heel goed bezig!! Mooie hardcore apparaten in jou gym??
Daan, de weg naar de Flexcup is in principe je wedstrijd.
De wedstrijddag, je podiumervaring is je beloning voor al het harde werken.
Het is geen makkelijke weg, maar ik weet zeker dat je straks daardoor meer gaat genieten onstage!!
Kijk het helemaal uit en luister heel goed naar de spreker
http://www.youtube.com/watch?v=Sk56VxaeqEQ&feature=related
Ach Rene zegt wel meer hahaha. Train je in Waalre? Ik ben er per 1-12-11 weg en nu al minder te vinden...
. Ben daar nu weer terug gaan trainen ja na een jaar of 1,5-2 schat ik. Wel benieuwd waarom je daar weggaat eigenlijk..Voedingschema wordt opgesteld door Rene, ben er zeker van dat hij weet hoe het hoort, er zal dan ook wel een reden voor zijn! en de dextrose is alleen op een high carb day als je traint.Is het niet fijner om vast voedsel te kiezen voor je carbs? Bijvoorbeeld wat extra rijst/havermout in plaats van dextrose.
Voedingschema wordt opgesteld door Rene, ben er zeker van dat hij weet hoe het hoort, er zal dan ook wel een reden voor zijn! en de dextrose is alleen op een high carb day als je traint.
Daan het gaat je goed, nice waist en dikke poten jongen!
Idd en ieder lichaam is anders, en zoals je zegt de eerste keer je wedsrtijd shape halen leer je uit voor de toekomst!zal ook vast en zeker goedkomen, maar als het werkelijk zo is dat je nu achterloopt qua planning heeft er ergens iets niet geklopt in het voedings en of trainingsschema lijkt me..maar het lijkt me sowieso ongelooflijk moeilijk een schema te maken wat qua timing perfect uitkomt op de dag van de wedstrijd, zeker als het de eerste keer is dat iemand een wedstrijddieet doet
Blijven volhouden Daan, de laatste loodjes. Je euforie na de wedstrijd zal alleen maar groter zijn als je alles 100% hebt volgehouden.
Is het niet fijner om vast voedsel te kiezen voor je carbs? Bijvoorbeeld wat extra rijst/havermout in plaats van dextrose.
Voedingschema wordt opgesteld door Rene, ben er zeker van dat hij weet hoe het hoort, er zal dan ook wel een reden voor zijn! en de dextrose is alleen op een high carb day als je traint.
Daan het gaat je goed, nice waist en dikke poten jongen!
zal ook vast en zeker goedkomen, maar als het werkelijk zo is dat je nu achterloopt qua planning heeft er ergens iets niet geklopt in het voedings en of trainingsschema lijkt me..maar het lijkt me sowieso ongelooflijk moeilijk een schema te maken wat qua timing perfect uitkomt op de dag van de wedstrijd, zeker als het de eerste keer is dat iemand een wedstrijddieet doet
Ik moet het meest doen van alle atleten om vet kwijt te raken en doe dat ook, doe 7 x per week cardio en vandaar nu ook 3 extreem lage dagen gevolgd door een hoge dag. .