Ronnie vs JS
Cool Novice
- Waardering
- 12
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
laatste foto is heel erg vet man, staan je benen en armen echt goed op. hoeveel weeg je at the.moment?
Bruut daan! biceps zijn zeker goed!nog ff wat opdrogen, vullen en good to go!
Erg goed hoor, vooral quads, biceps en schouders in combi met smalle taille. Ben benieuwd hoe je er straks na het laden bij staat. Je inspireert me in elk geval wel om beter mijn best te doen. Veel succes met de laatste loodjes.
BAM Daan, lekker bezig! Echt je bent ook gezegend met die taille van je.![]()
Gaat volgens schema! hard droog en aders overal zie aders van me onderbuik door naar me lats lopen echt vage shit... haha
Kwa laden gaan we wss niet doen vanwege die vochtgevoelige benen.
we trekken dit door tot de wedstrijd , wel nog 2 a 3 dagen depleten en daarna me standaard schema gewoon weer doortrekken de laatste paar dagen.
Geen gekke dingen met waterretentie zout of laden dus.
Kan de boel alleen maar verkloten zogezegd.
---------- Post toegevoegd Sun 27 Nov 2011 om 09:42 ----------
zit lekker op t fietsie trouwens 3 kwartier
Mike abekrom, denk dat renee hem wel kent.heeft meerdere mensen begeleid,zelf wedstrijden gedraait. En vertelde me dat hij mede oprichter is vd YBF alleen eruitgestapt is vanwege wat problemen.
Schrijft ook stukken voor bepaalde bladen.
Kwa laden gaan we wss niet doen vanwege die vochtgevoelige benen.
we trekken dit door tot de wedstrijd , wel nog 2 a 3 dagen depleten en daarna me standaard schema gewoon weer doortrekken de laatste paar dagen.
Geen gekke dingen met waterretentie zout of laden dus.
Kan de boel alleen maar verkloten zogezegd.
Ja dat is wat hij mij ook vertelt, jij kent hem robbie?
Ik sta nu al hard en droog ,zijn nog kleine dingetjes..
heeft haar vroeger nog gesponsord