MuscleMeat

Log Fanatic Daan

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.002
5.5%

laatste foto is heel erg vet man, staan je benen en armen echt goed op. hoeveel weeg je at the.moment?

mooi hoor dan 5,5 is ziek laag naturel! top jonge!

Bruut daan! biceps zijn zeker goed!nog ff wat opdrogen, vullen en good to go!

BAM Daan, lekker bezig! Echt je bent ook gezegend met die taille van je. :D

Erg goed hoor, vooral quads, biceps en schouders in combi met smalle taille. Ben benieuwd hoe je er straks na het laden bij staat. Je inspireert me in elk geval wel om beter mijn best te doen. Veel succes met de laatste loodjes.

Goede foto's en nette fysiek. Wel bij de achterposes spanning blijven houden op de kuit en hamstring van je achterste been. Het kan helpen om je knie naar buiten te draaien.

Laat die laatste 2 weken je fysiek goed in de gaten houden. Daar kan je als natural heel wat spiermassa kwijtraken.

• #2.012
Bruut daan! biceps zijn zeker goed!nog ff wat opdrogen, vullen en good to go!

yep zo is het, ben benieuwd wat het na het depleten en laden gaat brengen...hoe gaat het bij jou?

---------- Post toegevoegd Sun 27 Nov 2011 om 09:30 ----------

Erg goed hoor, vooral quads, biceps en schouders in combi met smalle taille. Ben benieuwd hoe je er straks na het laden bij staat. Je inspireert me in elk geval wel om beter mijn best te doen. Veel succes met de laatste loodjes.

Dank je man!! Ben ik ook benieuwd naar. Ik begin vanaf morgen voor 1.5 week al aan mijn depletetrainingen, dat betekent elke training full body met lichte gewichten en 15-20 reps en maar korte rust tussen de sets, alles leegtrekken in totaal 7 sessies tot het laden. Vanaf morgen gaat ook de zoutinname voor 1.5 week omhoog, waarbij ik de laatste 3 dagen voor het laden mijn vochtinname verdubbel. Vanaf donderdag voor de wedstrijd ga ik laden, zoutloos en bouw ik de vochtinname af.

---------- Post toegevoegd Sun 27 Nov 2011 om 09:31 ----------

BAM Daan, lekker bezig! Echt je bent ook gezegend met die taille van je. :D

Geen abs trainen LOL

Gaat volgens schema! hard droog en aders overal zie aders van me onderbuik door naar me lats lopen echt vage shit... haha
Kwa laden gaan we wss niet doen vanwege die vochtgevoelige benen.
we trekken dit door tot de wedstrijd , wel nog 2 a 3 dagen depleten en daarna me standaard schema gewoon weer doortrekken de laatste paar dagen.
Geen gekke dingen met waterretentie zout of laden dus.
Kan de boel alleen maar verkloten zogezegd.

---------- Post toegevoegd Sun 27 Nov 2011 om 09:42 ----------

zit lekker op t fietsie trouwens 3 kwartier

• #2.014
Gaat volgens schema! hard droog en aders overal zie aders van me onderbuik door naar me lats lopen echt vage shit... haha
we trekken dit door tot de wedstrijd , wel nog 2 a 3 dagen depleten en daarna me standaard schema gewoon weer doortrekken de laatste paar dagen.

---------- Post toegevoegd Sun 27 Nov 2011 om 09:42 ----------

zit lekker op t fietsie trouwens 3 kwartier

Hmmm wie begeleid jou dan?

Mike abekrom, denk dat renee hem wel kent.heeft meerdere mensen begeleid,zelf wedstrijden gedraait. En vertelde me dat hij mede oprichter is vd YBF alleen eruitgestapt is vanwege wat problemen.
Schrijft ook stukken voor bepaalde bladen.

• #2.016
Mike abekrom, denk dat renee hem wel kent.heeft meerdere mensen begeleid,zelf wedstrijden gedraait. En vertelde me dat hij mede oprichter is vd YBF alleen eruitgestapt is vanwege wat problemen.
Schrijft ook stukken voor bepaalde bladen.

Oke dan...ik vind de theorie wel heel appart, maar hoop natuurlijk dat het heel goed voor je uitpakt!!

Ja het is niet standaart iig, je speelt het meer op safe.
Maar zoals het er vandaag uitziet,zijn nog een paar kleine puntjes op de i en klaar is kees.

En dat is ook een gedachte gang die Mike altijd heeft gehad dacht ik, waarom gaan kloten met een beginner met depleten en laden, als een atleet goed is waarom zal die dan moeten laden?

Ja dat is wat hij mij ook vertelt, jij kent hem robbie?
Ik sta nu al hard en droog ,zijn nog kleine dingetjes..

Terug
Naar boven