MuscleMeat

Log Jeffa040

• Topic Starter Topic Starter
Je bent echt gruwelijk sterk voor iemand van 16 man, werkelijk insane.
8 * 100 squat en gewoon 140kg shrugs.

Om eerlijk te zijn geloof ik die shrugs bijna niet, tiger4evah en ik pakken ook 140 en wij doen al shrugs toen jij nog niet eens haar op je ballen had.

Maargoed ook al lieg je er 20kg bij, nog steeds supergoed bezig junior!

Thanks Loo, leuk dat je ook een keer een kijkje komt nemen in mijn sprookjesbos.

Een ding is zeker, ik lieg er geen kg's bij. Het kan zijn dat mijn vorm bij de shrugs niet helemaal goed is, ik heb namenlijk geen begeleiding bij mijn sportschool die me eventueel feedback kunnen geven. Ik ben namenlijk 2 keer zo buff dan de gemiddelde instructeur bij ons, dat zegt genoeg. Ze hebben zelf nog nooit getraind.

Eerst deed ik ze altijd 'erg netjes' met 80 / 90 kg. Toen voelde ik die krengen niet, toen heb ik een keer met de grootste van de gym meegetraind en hij zei dat ik ze gewoon zwaarder moest pakken, dan maar wat 'lomper.' Af en toe wat leg drive erbij dus bij de laatste herhalingen. Sinsdien voel ik ze erg goed, heb enorme spierpijn de dag na een shrug sessie.

Ik zal eens een filmpje maken.

Ik vond het wel leuk om even de foto's te vergelijken met kleding aan. Dit geeft een beetje een beeld hoe ik er eerst uit zag in een t-shirt, en hoe ik er nu uit zie.

55 kg, lekker rof en buff wezen in Parijs.
r9pmi9.jpg

Laatst bewerkt:
je kan nog altijd in diezelfde tshirt? :p Goede progressie hoor.

Shrugs kunnen best loo, ik kan ze ook met enige moeite op dat gewicht, zou het eens moeten testen. Laatst nog zonder teveel moeite 15x120 gedaan. Sommigen hebben gewoon sterke traps, net als anderen (zoals jij :eek:) zeer sterke kuiten hebben, die heb ik dan weer niet. :(

je kan nog altijd in diezelfde tshirt? :p Goede progressie hoor.

Shrugs kunnen best loo, ik kan ze ook met enige moeite op dat gewicht, zou het eens moeten testen. Laatst nog zonder teveel moeite 15x120 gedaan. Sommigen hebben gewoon sterke traps, net als anderen (zoals jij :eek:) zeer sterke kuiten hebben, die heb ik dan weer niet. :(

Haha, hij past nog net, had hem toevallig op de groei gekocht.

Ik ben net meteen even naar de stad geweest, al mijn goede oude zomer t-shirts passen niet meer. Het waren allemaal s'jes of m'tjes. Nu zit ik aan de L, duur grapje.

Blijkbaar ben ik redelijk sterk in me traps, in mijn kuiten absoluut niet, die krengen verzuren meteen. Als ik m'n traps niet zwaar pak dan voel ik ze nauwelijks.

Training van gister:

Leg press:

10 x 175
10 x 175
10 x 175 (full stack)

Bench press:

12 x 60
10 x 70
8 x 75
6 x 80

Dumbbell shoulder press:

12 x 18
10 x 20
8 x 22

Pull-up:

8 keer (+10kg)
6 keer (+ 7.5kg)
5 keer (+ 5kg)

Dippen:

12 keer (+ 10kg)
10 keer (+ 15 kg)
7 keer (+ 20 kg)

Ik heb m'n kcal aantal opgeschroef, ik zit nu op 76 kg. Ik wil in de zomer op 80 kg staan.

Armen met pomp: 38.5 cm.

Jij bent een sterk mannetje!

We hebben weer getraind vandaag:

Barbell row:

12 x 50
10 x 55
8 x 60
8 x 65

Dumbbell press: (afwisseling)

10 x 30
10 x 30
10 x 30 (meer kan helaas niet)

Dumbbell row:

10 x 30
10 x 30
10 x 30

Lateral raise:

12 x 8
10 x 9
8 x 10

Barbell curl:

12 x 35
10 x 37.5
8 x 40

Standing calf raises:

12 x 70
10 x 80
8 x 90 (geimproviseerd met step in smith machine, we hebben geen apparaat voor standing calf raises)

goed volume pik :thumb:

ga zo door!

deftige stats voor je leeftijd kerel !

Gewoon weer sterk bezig ouwe superdude!

Als je een keer in Rotterdam bent moet je het me maar even laten weten, dan kunnen we een keer samen hardcore trainen.

Even tussendoor:

Vandaag had ik een meeloopdag bij de landmacht/luchtmacht (combinatie) wat tevens een soort van fysieke keuring was. Ik heb meegedaan met de officiers van de landmacht tijdens een soort van terrein training. (stormbaan, tijgeren in het zand, klimmen over bruggen, etc.) Ik heb deze training prima doorlopen en heb ze zelfs op kracht er een beetje uitgebluft wat indruk maakte op de instructeurs. Ik ben nu aangenomen bij de landmacht/luchtmacht als stagiare, ik ben van de 25 aanmeldingen uitgekozen om stage te komen lopen.

Dit is een persoonlijke overwinning voor mezelf omdat ik een erg moeilijke tijd achter de rug heb, ik heb een moeilijke jeugd gehad wat ik hier liever niet vertel. Ondanks alles ben ik er boven op gekomen en ben ik toch trots op mezelf dat ik hier toch maar even sta op mijn 16e.

Mijn dag kan niet meer stuk, laten we het vieren met wat cashewnoten!

damn je bent sterk.

Nooit aan gedacht om puur op kracht te gaan trainen en wedstrijdjes te doen.
Met je leeftijd en huidige stats kan je wel leuke resultaten bekomen.

damn je bent sterk.

Nooit aan gedacht om puur op kracht te gaan trainen en wedstrijdjes te doen.
Met je leeftijd en huidige stats kan je wel leuke resultaten bekomen.

Dat heb ik al van meerdere gehoord. Hier heb ik wel aan gedacht maar ik weet niet waar ik in mijn omgeving terecht moet. Op het moment laat de situatie het niet toe, misschien iets voor de toekomst.

Dat heb ik al van meerdere gehoord. Hier heb ik wel aan gedacht maar ik weet niet waar ik in mijn omgeving terecht moet. Op het moment laat de situatie het niet toe, misschien iets voor de toekomst.

Inderdaad...je hebt wel potentie bro om in de toekomst mee te doen met een powerlifting contest. Als je nu al deze gewichten drukt, wat druk je dan wel niet als je 25 bent. Dus ik zou dit serieus in overweging nemen als ik jou was. Misschien kan je nu gaan informeren voor een jeugd-powerlifting contest? Die andere 16 jarige blaas je er zo uit.

En natuurlijk gefeliciteerd met je stageplek.

gaan powerliften/bb en leger samen? IIG RESPECT MAN!

Terug
Naar boven