Fitness Seller

Log Jeffa040

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad...je hebt wel potentie bro om in de toekomst mee te doen met een powerlifting contest. Als je nu al deze gewichten drukt, wat druk je dan wel niet als je 25 bent. Dus ik zou dit serieus in overweging nemen als ik jou was. Misschien kan je nu gaan informeren voor een jeugd-powerlifting contest? Die andere 16 jarige blaas je er zo uit.

En natuurlijk gefeliciteerd met je stageplek.

Ik zal er eens serieus over nadenken, ik ga er even over informeren. Misschien een topic aanmaken in het PL gedeelte?

oke, je hebt in ieder geval potentieël.

Strong ass 16yrs old mother****er.

Thanks lauw!

gaan powerliften/bb en leger samen? IIG RESPECT MAN!

Thanks spank!

Ja hoor, als sportinstructeur wel. Je hebt behoorlijk veel vrije uurtjes waar je kan trainen en bunkeren.

Een topic in het pl-gedeelte zou kunnen ja.

Training van vandaag:

Flys:

12 x 18
10 x 20
8 x 22

Overhead press:

10 x 40
8 x 42.5
6 x 45

Shrugs:

12 x 100
10 x 120
9 x 140

Barbell curl:

12 x 30
10 x 35
8 x 40

Geen calf raises vandaag, ke*ker vermoeide benen laatste tijd.

Ho ho ho, stop this madness.

Blijf lekker bodybuilden junior, zet 100 powerlifters en 100 bodybuilders naast elkaar...
Daarnaast wordt je moe van powerliften.
Einde discussie.

Blijf lekker bodybuilden junior, zet 100 powerlifters en 100 bodybuilders naast elkaar...
Einde discussie.

En als bb-er kan je ook nog gewoon redelijk sterk worden.

Sterke trainingen Jef, leuk ook dat je stage mag lopen bij de landmacht/luchtmacht. :)

Einde discussie.

Ik ga misschien een keer een wedstrijdje meedoen in de buurt, maar blijf toch bij bodybuilding.

En als bb-er kan je ook nog gewoon redelijk sterk worden.

Sterke trainingen Jef, leuk ook dat je stage mag lopen bij de landmacht/luchtmacht. :)

Thanks kerel!

Na een katabole dag in Eindhoven, was vandaag weer gewoon een normale trainingsdag:

Bench press:

12 x 60
10 x 70
6 x 80

Dumbbell shoulder press:

12 x 16
10 x 18
8 x 20
4 x 22

Pull-up:

14 keer BW
10 keer
7 keer

Dippen:

24 keer BW
18 keer BW
12 keer BW

Vergeten om m'n riem mee te nemen voor verzwaarde pull-ups / dips dus vandaar met BW.

Hierna nog wat biceps werk.

Goed aan het trainen hoor! Ook een dikke DB Press!

Training van vandaag:

Barbell row:

12 x 50
10 x 55
8 x 60

Incline bench press:

12 x 50
10 x 60
8 x 65
6 x 70

Dumbbell row:

10 x 30
10 x 30
10 x 30

Lateral raise:

12 x 8
10 x 9
8 x 10

Barbell curl:

12 x 30
10 x 35
8 x 37.5

Biceps helemaal leeg icm de rows.

wederom sterke training Jeffa, netjes.

Goed getraind! Als je niet genoeg kracht had voor bicepstraining, kun je deze beter op een andere dag pakken lijkt mij zo?

Met zware rows spreek je ook genoeg je biceps aan.

Dat weet ik, heb ik zeker gemerkt bij SL.. Dus darom kan je biceps 3 dagen later doen bij een andere combo spiergroep, om hem zo helemaal leeg te maken of is dit niet de ideale manier van?

wederom sterke training Jeffa, netjes.

Thanks Loo.

Goed getraind! Als je niet genoeg kracht had voor bicepstraining, kun je deze beter op een andere dag pakken lijkt mij zo?

Thanks.

Met zware rows spreek je ook genoeg je biceps aan.

Dat weet ik, heb ik zeker gemerkt bij SL.. Dus darom kan je biceps 3 dagen later doen bij een andere combo spiergroep, om hem zo helemaal leeg te maken of is dit niet de ideale manier van?

Wat het beste is weet ik niet, maar ik vind het wel fijn om biceps op te maken na zware rows. Ze zijn dan al lekker 'voorvermoeid.'

Ik heb net mijn spieren zitten pompuh in de gym:

Bench press:

12 x 60
10 x 70
8 x 80
4 x 85
1 x 100 (fail, lukte net niet. Halverwege kwam ik net niet over een dood punt heen)

De volgende keer ga ik voor 1 x 100 zonder de werk sets ervoor. Ik film het dan ook meteen omdat ik anders weer gezeik ga krijgen van die kudt kinderen hier.

Dumbbell shoulder press:

12 x 16
10 x 18
8 x 20
4 x 22

Pull-up:

6 keer (+ 10kg)
8 keer (+ 7.5 kg)
8 keer (+ 5 kg)

Dips:

10 keer (+ 15kg)
8 (+ 12.5kg)

Ik ben hier gestopt, gruwelijke last van mijn linker schouder, ik hoorde een knak en kreeg pijn. Mijn positie zal wel niet goed zijn geweest, door de rugzak op mijn rug lag de druk op mijn schouders.

sterke kerel ben je! die benchpress o.a. is zeer nice! :thumb:

dan vind ik die shoulder presses ook nog vrij netjes na het lichtelijk verzuren van de voorste schouderkoppen ;)

heb me nu geabonneerd btw.. en een 5-star rating toegevoegd! :)

succes bro.

Terug
Naar boven