AndroidHealthClinic

Log Jeffa040

• Topic Starter Topic Starter
Wb, ben benieuwd naar je voeding+training!

Welcome back Jeffa! Leuk dat je toch een vriendinnetje had op vakantie!:p Dat hondje zal zich ook wel geamuseerd hebben:D.

Succes met de bulk en heffen maar!:wl:

Hehe thanks.

Ik heb al 3 jaar een vriendin, het was geen vakantievriendinnetje.

hoe kun je nou kilos afvallen als je slecht eet? zorg dan dat je meer pizza/broodjes kaas/sinaasappelsap binnenkrijgt, dan heb je iig je voedingstoffen binnen, gegaint vet cutten is makkelijker dan verloren spiermassa gainen imo (ligt wel aan je bouw maargoed)

Beter lezen, ik heb gezegd dat ik het GEVOEL heb dat ik 5 kg ben afgevallen maar dat het tussen mijn oren zit omdat ik slecht gegeten hebt.

Goed dat je terug bent.
Lekker de :sd: uitgehangen in Italië.. Maar nou ga je weer gauw terug naar de gym!

whahaha, heerlijk dit! ;) Obesitas patienten muahaha

welcome back, gappie! Nog een keertje samen een train sessietje doen? :D

:D

Hehe no problem.

Goed dat je terug bent.
Lekker de :sd: uitgehangen in Italië.. Maar nou ga je weer gauw terug naar de gym!

Precies.

whahaha, heerlijk dit! ;) Obesitas patienten muahaha
welcome back, gappie! Nog een keertje samen een train sessietje doen? :D

Hehe thanks kerel, ja is goed doen we.

Net even mijn armen gemeten, ze zijn niks kleiner geworden, ze meten nog steeds precies hetzelfde. Het zit dus echt tussen m'n oren. :D

Hey kerel, welcome back :D
Zoals je zei zit et waarschijnlijk gewoon tussen je oren.
Beetje vermaakt met je meisje?
Damn ik had dit jaar ook een hot meisje op vakantie xD, moet je maar even in men log zoeken.
Succes met de draad weer oppakken qua voeding en trainen, zal vast niet moeilijk zijn!

welcome back jeffa
nu weer knalluhh

hoe kun je nou kilos afvallen als je slecht eet? zorg dan dat je meer pizza/broodjes kaas/sinaasappelsap binnenkrijgt, dan heb je iig je voedingstoffen binnen, gegaint vet cutten is makkelijker dan verloren spiermassa gainen imo (ligt wel aan je bouw maargoed)

Dat kan ook denk maar logisch na......
Spieren verliezen en minder vet aankomen blijf je nog steeds afvallen.

Alleen TS is gelukkig niet afgevallen.

Back on track topper vol gas weer vanaf nu!

Hey kerel, welcome back :D
Zoals je zei zit et waarschijnlijk gewoon tussen je oren.
Beetje vermaakt met je meisje?
Damn ik had dit jaar ook een hot meisje op vakantie xD, moet je maar even in men log zoeken.
Succes met de draad weer oppakken qua voeding en trainen, zal vast niet moeilijk zijn!

Hehe ik zal eens in je log kijken. Het is inderdaad niet moeilijk om het weer op te pakken, ik ben echt super gemotiveerd om weer te gaan knallen. Ik heb flinke plannen voor dit jaar.

Je zou maar denken dat je niets mist en dan opeens wel die 2 cm missen. ;)

Dat zou inderdaad erger zijn. :D

Back on track topper vol gas weer vanaf nu!

Thanks kerel!

Die italiaantjes zijn dun en klein.. :D.. ik verlangde na een week italie al weer naar een boterham met pindakaas :D

ben benieuwd of je je trainings gewichten weer moet opbouwen of gelijk door kan knallen

Ik heb net even m'n onderhoud berekend omdat ik een bulk schema wil gaan samenstellen voor komend jaar. Mijn onderhoud is 3300, voor de vakantie at ik rond de 4300 en toen kwam ik geen vet aan. Hoeveel kcal raden jullie me nu aan om te gaan eten? Ik wil richting de 85/90 kg gaan en ik wil m'n bulk wat harder aanpakken, minder clean dus.

Opschroeven met 500 kcal en even kijken wat het doet, kom je nog geen vet aan zou ik er nog eens ~250 kcal bijschroeven..Maar ik ben geen pro:p Ben benieuwd wat de kenners zullen zeggen!

Zou ik niet doen Jef, hou je bulk schoon. Ik ken je fysiek, ik zou puur gaan denken in spieropbouw, dus zorg ervoor dat je lekker zo blijft doorgaan, hooguit eens kijken hoe het met je proteine inname zit... Hoeveel neem je per dag?

Zou ik niet doen Jef, hou je bulk schoon. Ik ken je fysiek, ik zou puur gaan denken in spieropbouw, dus zorg ervoor dat je lekker zo blijft doorgaan, hooguit eens kijken hoe het met je proteine inname zit... Hoeveel neem je per dag?

Vorig jaar was m'n bulk ook niet echt schoon te noemen en je hebt m'n fysiek gezien, ik sta nog steeds relatief droog na een bulk. Ik at 4500 kcal en ik gainde nog geen vet. Ik wil wel eens wat vetter worden in de winter, zo oog ik groter en als ik de bulk wat grover ga aanpakken ben ik ook eerder aan m'n gewenste gewicht.

Vorig jaar was m'n bulk ook niet echt schoon te noemen en je hebt m'n fysiek gezien, ik sta nog steeds relatief droog na een bulk. Ik at 4500 kcal en ik gainde nog geen vet. Ik wil wel eens wat vetter worden in de winter, zo oog ik groter en als ik de bulk wat grover ga aanpakken ben ik ook eerder aan m'n gewenste gewicht.

hmmmm, ja maar er blijft per saldo minder over als je gaat cutten, en als je zo doorgaat, hoef je niet zo in de cut, maar heb je quality muscle ;) Dan maar iets langzamer vrend.

Ik moet zeggen, nu ik spierconditie doe, kom ik ineens weer aan!!! Is misschien ook wel iets voor jou om een maandje te doen?

Hoeveel eiwitten neem je per dag gap?

jeffa f een vraagje, heb je dit jaar dat je gebulkt hebt regelmatig gedronken(1 x per week/1x in 2 weken ofzo), of heel die periode alcoholvrij..

hmmmm, ja maar er blijft per saldo minder over als je gaat cutten, en als je zo doorgaat, hoef je niet zo in de cut, maar heb je quality muscle ;) Dan maar iets langzamer vrend.

Ik moet zeggen, nu ik spierconditie doe, kom ik ineens weer aan!!! Is misschien ook wel iets voor jou om een maandje te doen?

Hoeveel eiwitten neem je per dag gap?

Ik zou het niet weten, ik heb me vorig jaar niet zo bezig gehouden met de macro van mijn voeding. Ik ben het nu aan het berekenen, ik post het later in m'n log.

jeffa f een vraagje, heb je dit jaar dat je gebulkt hebt regelmatig gedronken(1 x per week/1x in 2 weken ofzo), of heel die periode alcoholvrij..

Heel de periode zo goed als alcohol vrij.

Laatst bewerkt:
Oke knap van je, was het een eitje voor je of vond je het wel k*t bijv op feesten enz

Terug
Naar boven