AndroidHealthClinic

Log Jeffa040

• Topic Starter Topic Starter
Oke knap van je, was het een eitje voor je of vond je het wel k*t bijv op feesten enz

Alleen op grote feesten dronk ik, maar nooit echt veel. Ik ga niet vaak uit dus dat maakt het wat makkelijker, maar als ik uit ging vond ik het soms wel lastig omdat het met alcohol leuker is.

Ik raad je aan heel hoog in kcal's te gaan en niet bang zijn voor wat vet. Maar die instelling heb je al. Wel ook voldoende essentiële vetten pakken.. Pinda's gaan hard op de kcal's meter en vetmeter. 100gr = 650kcal + 58gr vet ofzoiets. :thumbs:

Hoe gaat het met de trainingen?

Hoe gaat het met de trainingen?

Ben net terug van vakantie, vandaag mijn eerste training weer gehad; borst biceps.

Borst:

Bench press:

12 x 60
10 x 70
6 x 75

Incline dumbbell fly:

12 x 16
10 x 18
8 x 20

Incline dumbbell press:

10 x 24
8 x 24
6 x 26

Chest dips:

16 keer
12 keer
10 keer

Biceps:

Barbell curl:

12 x 30
10 x 35
8 x 40 (laatste 2 reps cheat curls)

Dumbbell curl:

12 x 12
12 x 12
8 x 14

Hammer cheat curls:

12 x 14
12 x 16
12 x 18

Redelijk tevreden gevoel over deze training, de kracht in m'n borst was minder maar in m'n biceps ging het behoorlijk goed. De pomp was goed, het deed me goed om weer eens pumped up te zijn.

Ik ben nu 2 dagen weer bezig met voeding, we gaan weer volle bak bulken. Ik ben nog over m'n voedingsschema aan het nadenken, deze post ik later in m'n log.

welkom terug
je hebt sterke biceps

netjes weer Jef, vol gas weer knallen maat! ;)

Lekkere training hoor Jeffa, sterk bezig weer. :thumbs:

Sterke training man

Jep..Jeffa is verdomd sterk! Was het even wennen na je vakantie om terug te gaan trainen? Ik ga nl. 2 weken op vakantie binnekort:D.

welkom terug
je hebt sterke biceps

netjes weer Jef, vol gas weer knallen maat! ;)

Lekkere training hoor Jeffa, sterk bezig weer. :thumbs:

Thanks all.

Jep..Jeffa is verdomd sterk! Was het even wennen na je vakantie om terug te gaan trainen? Ik ga nl. 2 weken op vakantie binnekort:D.

Jep was even wennen, vooral bij de borst oefeningen, biceps viel wel mee. Ik denk dat dit komt omdat bij borst meer gewrichten / spieren komen kijken dan tijdens biceps.

wanneer gaan we ff knallen Jef? Mag je gelijk nieuwe pics maken ;) Ze lopen al aardig aan me kop te zeiken in mijn log hahaha

Jow jef. Weer flink aan de bak zie ik!

Toppie jonge.

Gister heel de dag in zuid-limburg geweest, om half 8 reden we aan naar huis met 150 over de snelweg want ik moest en zal vandaag trainen.

Gelukkig was ik precies om 21:15 in de gym, dus ik had nog ongeveer 45 min om te trainen.

Schouders-triceps.

Schouders:

Dumbbell shoulder press:

12 x 16
12 x 18
10 x 20
10 x 22

Easy, volgende keer 24 proberen. Ik heb vandaag dumbbell shoulder press gedaan ipv military press omdat ik nog steeds last heb van mijn rug bij staande press oefeningen. Deze week mijn rug eens laten los masseren en de fysio ernaar laten kijken.

Front raises:

12 x 10
10 x 12
10 x 12

Bewust lager in gewicht gegaan en heel erg strict uitgevoerd naar aanleiding van de reacties in mijn log dat raises blessure gevoelig zijn als je ze zwaar pakt.

Triceps:

CGBP:

12 x 60
10 x 60
10 x 60

Ik moest opschieten dus geen gewicht eraan gedaan, het was overigens zwaar genoeg. Bench press ging me deze week ook al niet zo goed af helaas.

Skullcrushers in superset met standing side raises:

Skullcrushers 3x10 met 30 kg, standing lateral raises 3x10 met 10 kg.

Triceps pushdown in superset met standing cable side raises:

Pompen!11!11one!1eleven!1

Comment: Kracht in mijn schouders was goed, in mijn triceps minder. Dikke pomp in mijn triceps, armen oogde goed vol. Schouders brandde lekker, gruwelijk om te zien na een training dat er koppen / rondingen op komen te staan.

hehe, lekker heh? :D

Mooie training Jef!

kijk dat is de motivatie, gewoon snel naar huis om te gaan trainen;)
lekker bezig.

Bewust lager in gewicht gegaan en heel erg strict uitgevoerd naar aanleiding van de reacties in mijn log dat raises blessure gevoelig zijn als je ze zwaar pakt.

Idd beetje uitkijken bij deze, heb er zelf ook blessure door gehad

Ik weet niet of je mn PM hebt gelezen, dus probeer ik het zo :)

Ik ben van plan om over te stappen van een 5 daagse split naar een 3 daagse fullbody, en ik wou jou begin schema gaan gebruiken.

Dag 1:
Squat
Bench press
Deadlift
Dumbbell shoulder press
Pull-up
Dips

Dag 2:
Squat
Bent over row
Incline bench press
Dumbbell row
Dumbbell lateral raise
Barbell ez-curl

Dag 3:

Leg press
Deadlift
Flys
Overhead press
Shrugs
Calf raises

Misschien dat ik een klein dingetje aanpas, maar dat zie ik nog wel.

Alleen hoe was je intensiteit? hoeveel setjes deed je enzo?

Groet.

Alleen hoe was je intensiteit? hoeveel setjes deed je enzo?

Ik deed 3 setjes met 12-10-8, met opbouwend gewicht. Als ik merkte dat ik nog veel energie over had dan plakte ik er een 4e set achter met ongeveer 6 herhalingen. Dit vond ik erg fijn trainen, het kan best zijn dat jouw lichaam er heel anders op reageert.
--------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ---------
Training van vanochtend:

Ik haat ochtend trainingen, ik had er geen zin in, ik voelde me futloos en erg slap, dit komt door persoonlijke problemen. Dit mag echter geen excuus zijn om niet te gaan dus we zijn gewoon gegaan.

Rug:

Deadlift:

10 x 100
8 x 110
6 x 120

Rustig aan gedaan omdat ik de laatste tijd erg veel last heb van m'n rug.

Pull-up:

12 keer
8 keer
6 keer

Wide grip lat pulldown:

12 x 45
10 x 52
8 x 59

Barbell row:

12 x 50
10 x 55
8 x 60

Achterkant schouders:

Bent over side raise:

12 x 8
10 x 9
8 x 12

Bent over cable side raise:

Multistation

Traps:

Shrugs:

12 x 120
12 x 140
10 x 160

Ik wilde eigenlijk gaan voor de 12 x 160 maar mijn rug deed gruwelijk veel pijn bij de laatste herhalingen.

Vanwege m'n rug heb ik de achterwaartse shrugs dus weg gelaten.

Commentaar: Erg matige training, mijn kracht was erg zwak vandaag, de pomp in m'n rug, biceps en traps was behoorlijk goed.

Maandag even een afspraak maken bij het ruggencentrum, ik wil echt weten wat er aan de hand is met mijn rug want ik moet echt oppassen met blessures aangezien ik CIOS volg. Als ik langdurig last heb van een blessure kan het mijn toekomst in de weg gaan zitten.

aight klote man! hoop dat het meevalt met je rug.

voor een zwakkere training nog beste gewichten kerel ;)

Ik deed 3 setjes met 12-10-8, met opbouwend gewicht. Als ik merkte dat ik nog veel energie over had dan plakte ik er een 4e set achter met ongeveer 6 herhalingen. Dit vond ik erg fijn trainen, het kan best zijn dat jouw lichaam er heel anders op reageert.

Dankjewel.

Ik heb ook geen idee hoe mijn lichaam erop gaat reageren, dit word mn eerste ervaring met een fullbody schema, altijd een 5 daagse split gedaan, maar dit leek me wel een goed schema. Ik ga het gewoon sowieso een maandje aankijken

Terug
Naar boven