Alleen hoe was je intensiteit? hoeveel setjes deed je enzo?
Ik deed 3 setjes met 12-10-8, met opbouwend gewicht. Als ik merkte dat ik nog veel energie over had dan plakte ik er een 4e set achter met ongeveer 6 herhalingen. Dit vond ik erg fijn trainen, het kan best zijn dat jouw lichaam er heel anders op reageert.
--------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ---------
Training van vanochtend:
Ik haat ochtend trainingen, ik had er geen zin in, ik voelde me futloos en erg slap, dit komt door persoonlijke problemen. Dit mag echter geen excuus zijn om niet te gaan dus we zijn gewoon gegaan.
Rug:
Deadlift:
10 x 100
8 x 110
6 x 120
Rustig aan gedaan omdat ik de laatste tijd erg veel last heb van m'n rug.
Pull-up:
12 keer
8 keer
6 keer
Wide grip lat pulldown:
12 x 45
10 x 52
8 x 59
Barbell row:
12 x 50
10 x 55
8 x 60
Achterkant schouders:
Bent over side raise:
12 x 8
10 x 9
8 x 12
Bent over cable side raise:
Multistation
Traps:
Shrugs:
12 x 120
12 x 140
10 x 160
Ik wilde eigenlijk gaan voor de 12 x 160 maar mijn rug deed gruwelijk veel pijn bij de laatste herhalingen.
Vanwege m'n rug heb ik de achterwaartse shrugs dus weg gelaten.
Commentaar: Erg matige training, mijn kracht was erg zwak vandaag, de pomp in m'n rug, biceps en traps was behoorlijk goed.
Maandag even een afspraak maken bij het ruggencentrum, ik wil echt weten wat er aan de hand is met mijn rug want ik moet echt oppassen met blessures aangezien ik CIOS volg. Als ik langdurig last heb van een blessure kan het mijn toekomst in de weg gaan zitten.