AndroidHealthClinic

Log Jeffa040

ghehe.. nog geen karma taart gezien :)... trouwens 900e post verdient ook karma xD

Je dips zijn hard de rest trouwens ook.. blijf zo doorgaan

Mooie training Jef! Die schouders van jou worden ook al pittig heh? ;)

• Topic Starter Topic Starter
Mooie shoulder en die cgbp springt er ook zeker uit!

Lekkere training en focking nette CGBP! :thumbs:

Mooie training man, sterke triceps junior!

Met de magnesium nog aan mijn vingers, toets ik mijn training van vanmorgen op een logitech toetsenbord. Het thema van vandaag was alles kapot, gewoon trainen till you drop dead zeggen ze wel eens!11!11!1oneone!1

Rug:

Deadlift:

12 x 100
10 x 110
8 x 110

Lekker rustig deadliften vandaag ivm m'n rug en omdat ik de voorbereiding van dit seizoen nog mee voetbal. Als de voorbereiding achter de rug is - en mijn benen dus een belasting minder hebben - ga ik weer vol squaten & deadliften.

Pull-up:

14 keer BW
8 keer BW
6 keer BW (+2 spot)

Bent over row:

12 x 50
10 x 60
8 x 65 (laatste 2 cheat rows)

Wide grip lat pulldown in superset met Small grip pulldown.

Achterkant schouders:

Bent over side raise:

12 x 9
10 x 10
8 x 12

Bent over cable side raise:

Multistation

Traps:

Shrugs voorlangs:

12 x 100
12 x 120
10 x 150
10 x 170

Shrugs achterlangs:

12 x 120
12 x 120
10 x 140

Commentaar: Best goede training, rug ging redelijk, achterkant schouders ook en traps ging erg goed. Oja, voor dat ik vragen krijg over m'n shrugs; ik doe ze niet strict, ik hou er meer van heavy weight te gaan en mindere rom.

http://www.youtube.com/watch?v=manxPVTLth8http://www.youtube.com/watch?v=Riw7j9b8fM8

lol 170kg shurgs, idd zwaar. Ook goed voor je onderarmen!

Holy **** 170 kg shrugs ??

Nette workout man......

je bent goed te keer gegaan
mooi volume jef

Heerlijk om je weer tekeer te zien gaan Jef! Ik voel me wel ernstig geïntimideerd door die shrugs van je hahahah nog ff en je hebt dikkere traps dan ik :D Daar ga ik meteen wat aan doen heh? ;)

EDIT: Goeie track trouwens ;)

Jezus, ik heb moeilijk veel spierpijn in m'n traps en lats. Die heavy weight shrugs zijn echt de manier om je traps een opdonder te geven, ik heb al maanden het idee dat heavy weight + mindere rom veel meer schade aanricht dan minder gewicht + strict uitvoeren.

Jezus, ik heb moeilijk veel spierpijn in m'n traps en lats. Die heavy weight shrugs zijn echt de manier om je traps een opdonder te geven, ik heb al maanden het idee dat heavy weight + mindere rom veel meer schade aanricht dan minder gewicht + strict uitvoeren.

Dan snap je vast wel waarom ik zo achetrlijk op die schouders loop te rossen :D

Het is ook meer effectief om met je traps flink te keer te gaan qua gewicht en de rom wat kleiner te maken. ;)

Hoe doe jij je dips?

In een dip station of benched dips?

Maar is spierpijn dan zon goede indicatie van een goede training?

Terug
Naar boven