- Waardering
- 912
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
damn 20kg curls :|
haha ik moet misschien ook eens gaan proberen om 2 uur na mn training te gaan curlen, zonder gekheid.. normaal zitten je armen al vol.. en heb ik minder kracht.
lekkere training bro!!!11!!11!
Haha inderdaad, als ik meteen na barbell curls mijn dumbbell curls doe, dan zit ik op max 14 kg, nu zitten ze niet vol en zit ik op 20 kg.

Ja, rof he. Alle mensen die kracht op willen bouwen laat ik 3 x 18 doen met vooral chest press, machine rows en machine curls. En voor binnenkant borst raad ik de peck deck aan natuurlijk.
Dats wel vet chill ja, doe je ook een opleiding tot fitnessinstructeur? Iets van 1 dag school 4 dagen werken ofzoiets?
Nee, ik zit op het CIOS. Ik heb er een jaar stage gelopen, ik heb zoveel mensen ziekelijke gains laten maken dat ik een baan aangeboden kreeg, een bijbaan welteverstaan.

Ooh zo, je kan daar zeker ook gewoon gratis trainen dan, lucky bastard.![]()
Ofcourse, en vaak nog onder werktijd ook haha. Betaald krijgen en trainen, je weet toch!
Ook de dames een beetje goed advies gegeven? Als je toch kan trainen onder werktijd kan je net zo goed chickies hozzelen onder werktijd! Als een echte roffe mother****er! JwZ!
Ofcourse, en vaak nog onder werktijd ook haha. Betaald krijgen en trainen, je weet toch!

Jef, laat mij gratis bij jou trainen dan !!111one!11!!!
ik betaal me scheel aan de gym hier.
Hahaha, dat is balen ja. Verschil moet er zijn he jongens.

ja dat verschil is er al, jij hebt monster genen
dus gun mij ook iets.