MuscleMeat

Log Jeffa040

spierpijn is naar mijn mening een indicatie dat je iets gedaan hebt..
maar het is niet zozeer een teken van groei.

Holyshit. 170kg shrugs.

Traps tot aan je oren idd!

• Topic Starter Topic Starter
Hoi.

Ik heb getraind vandaag, hihi!!11

Borst:

Bench press:

12 x 60
10 x 70
6 x 80
3 x 90

Incline dumbbell flys:

12 x 16
10 x 22 (de rest was bezet, ik dacht **** it we pakken gewoon 22 en die ging goed)
8 x 24 (deze ging ook goed)

Incline dumbbell press:

10 x 24
8 x 26
6 x 28

Leeg.

Chest dips:

16 keer BW
14 keer BW
12 keer BW

Biceps:

12 x 30
10 x 35
8 x 40

Ik moest om 7 uur beginnen met werken in het fitnesscentrum waar ik train, om kwart voor 7 werd ik geroepen met de vraag of ik al wilde beginnen omdat het erg druk was. Dus geen tijd meer om verder te curlen.

2 uur later toen het rustig was in de zaal dacht ik; hey ik kan even lekker gaan curlen!11!

Dumbbell curl:

12 x 16
10 x 18
8 x 20

Hammer curl:

12 x 16
10 x 18
8 x 20

Incline dumbbell curl:

12 x 8
10 x 9
10 x 9

Commentaar: Erg goede training, de flys gingen erg goed en de incline dumbbell press gaat ook nog vooruit. Ik merkte goed verschil bij de dumbbell en hammer curls dat het 2 uur na mijn 'training' was, er zat nu veel meer kracht in omdat ze nog niet 'vol' zaten.

damn 20kg curls :|
haha ik moet misschien ook eens gaan proberen om 2 uur na mn training te gaan curlen, zonder gekheid.. normaal zitten je armen al vol.. en heb ik minder kracht.

lekkere training bro!!!11!!11!

damn 20kg curls :|
haha ik moet misschien ook eens gaan proberen om 2 uur na mn training te gaan curlen, zonder gekheid.. normaal zitten je armen al vol.. en heb ik minder kracht.

lekkere training bro!!!11!!11!

Haha inderdaad, als ik meteen na barbell curls mijn dumbbell curls doe, dan zit ik op max 14 kg, nu zitten ze niet vol en zit ik op 20 kg.

Werk je in een fitnesscentrum? Als instructeur of?

Haha inderdaad, als ik meteen na barbell curls mijn dumbbell curls doe, dan zit ik op max 14 kg, nu zitten ze niet vol en zit ik op 20 kg.

ehehe, nice.
ik ga wel eens proberen te spelen met de volgorde.
dus hammers ofzo als 1e oefening ;)

Werk je in een fitnesscentrum? Als instructeur of?

Ja, rof he. Alle mensen die kracht op willen bouwen laat ik 3 x 18 doen met vooral chest press, machine rows en machine curls. En voor binnenkant borst raad ik de peck deck aan natuurlijk.

Ja, rof he. Alle mensen die kracht op willen bouwen laat ik 3 x 18 doen met vooral chest press, machine rows en machine curls. En voor binnenkant borst raad ik de peck deck aan natuurlijk.

Dats wel vet chill ja, doe je ook een opleiding tot fitnessinstructeur? Iets van 1 dag school 4 dagen werken ofzoiets?

Dats wel vet chill ja, doe je ook een opleiding tot fitnessinstructeur? Iets van 1 dag school 4 dagen werken ofzoiets?

Nee, ik zit op het CIOS. Ik heb er een jaar stage gelopen, ik heb zoveel mensen ziekelijke gains laten maken dat ik een baan aangeboden kreeg, een bijbaan welteverstaan.

Ook de dames een beetje goed advies gegeven? Als je toch kan trainen onder werktijd kan je net zo goed chickies hozzelen onder werktijd! Als een echte roffe mother****er! JwZ!

Nee man ik heb al een chickie, gewoon lekker biggie doen met een chicka aan me zijde, dat is pas tof mattie.

Jef, laat mij gratis bij jou trainen dan !!111one!11!!!
ik betaal me scheel aan de gym hier.

haha

lekkere superdude training ;) borst-biceps :P lekker curlen haha

maar, je zat kapot op die laatste set BP lijkt t...stapje te snel?

ziet er goed uit verder, nette curls met 20kgs

Terug
Naar boven