Fitness Seller

Log Jeffa040

Ghehe.. als ik een tussenuur heb wordt het nu geen kleine bram met mayonaise maar ene bak kwark :D
Hotwings van de bram zijn trouwens ook heerlijk of doner kebab :D

Normale schooldagen 8 boterhammen mee :D

Hey Kerel!

Jij bent al weer lekker bezig!
Wat heb je nu gedaan met je dieet, heb je dat bestand van mij nog gebruikt?

complete rugtraining jef

• Topic Starter Topic Starter
Goeie training maar wat voelt lekkerder barbell- of dumbbell shrugs

Ik kan hier geen eerlijk antwoord op geven omdat de dumbbells bij ons maar tot 30 kg gaan en dit is veel te licht.

Pittige training Jef, maar waarom wil je met alle geweld zoveel de trapezius trainen? 1 oefening voor de traps + conv. schouder training is toch meer dan zat?

Omdat ze achterlopen, tijdens de back double biceps & lat spread zie je duidelijk dat ik dikte mis op mijn bovenkant rug; waar de trapezius dus zit.

Jeffa makker, dat supersetje shruggen is da bom! Doe het zelf ook veel!:D

Respect dat je zoveel keer jezelf kan optrekken, ik kom denkik niet eens aan 1x...:o

Binnekort weer school, hoe ga jij dat aanpakken met je voeding? Bij mij worden het boterhammen, boterhammen en boterhammen..:p

Ik neem altijd nootjes, eieren, tonijn & een berg boterhammen mee naar school. Ik heb ook geen mogelijkheden om elke dag opwarmmaaltijden in tuperware bakjes mee te nemen.

Gewoon vreten, vooral in de bulk en je zult toch wel groeien.

Yosh, vervang dat door pasta, kip, vis en je wordt huge!

Met boterhammen kun je net zo goed gains maken.

Gast.. hoe wil je dat naar school sjouwen :roflol:

Hey Kerel!

Jij bent al weer lekker bezig!
Wat heb je nu gedaan met je dieet, heb je dat bestand van mij nog gebruikt?

Hey kerel, welcome back!

Nee nog niet, omdat ik geen voedingswaarde heb van de producten die ik ga eten omdat de computer ge-reset is. En ik had geen zin om alles weer opnieuw te wegen, op te zoeken etc. Dus doen we dat samen een keertje, neem ik wat van jouw schema over.

Thanks ove.

muah, valt toch reuze mee? Ik heb je fysiek gezien...
Ik kon toch geen rare verhoudingen zien hoor, sterker nog, zeer netjes juist!

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

ligt er ook een beetje aan wat je op de boterammejtes doet natuurlijk... Als je dagelijks een halve kip er op pleurt, gain je er idd flink op :D

ligt er ook een beetje aan wat je op de boterammejtes doet natuurlijk... Als je dagelijks een halve kip er op pleurt, gain je er idd flink op :D

Erg dik pindakaas erop en 2 plakken kip, ik heb er prima op gegained maar dat was dan wel tijdens m'n 'beginners spurt' dus ben benieuwd hoe het verder gaat.

Erg dik pindakaas erop en 2 plakken kip, ik heb er prima op gegained maar dat was dan wel tijdens m'n 'beginners spurt' dus ben benieuwd hoe het verder gaat.

Mijn ervaring is, dat je juist daarna erg strategisch te werk moet gaan met je voer om nog goeie gains te maken....

Daar gaan die bammetjes niet genoeg aan bijdragen vrees ik. Maar jah, wie ben ik.... Ik ben maar een domme IT'er, die liever op iemands log zit te spammen :D

Mijn ervaring is, dat je juist daarna erg strategisch te werk moet gaan met je voer om nog goeie gains te maken....

Daar gaan die bammetjes niet genoeg aan bijdragen vrees ik. Maar jah, wie ben ik.... Ik ben maar een domme IT'er, die liever op iemands log zit te spammen :D

Achja, we zullen het zien. Er zijn genoeg powerlifters met enorme massa op hun frame zonder een 'strict' voedingsschema.

Brood is smerig en krijg het zowat niet door me keel , maar toch vreet ik het elke dag nog.

Brood is smerig en krijg het zowat niet door me keel , maar toch vreet ik het elke dag nog.

Brood met pindakaas krijg ik ook niet door me strot, toch eet ik er ongeveer 8 tot 10 per dag. Brood met kipfilet gaat al stukken beter, ik heb niet veel andere opties.

Je kunt ook gewoon een lege bidon en een pak brinta mee naar school nemen, neem je drie shakes op een dag, kost je een minuutje per keer.

Hoezo zou brood minder zijn, is toch gewoon een redelijke KH bron..

Boterham, wat komkommer, beetje sla, mini klein beetje sandwich spread en kipfilet, lekkere sandwich!

Ik maak wel eens pasta salade. Ik kook van die spirali's, fl**ker er mais, paprika, champignons, kipfilet (vooral veel kipfilet), augurk, zilverui en kruiden in, klodder mayo erbij, en voila: de ideale maaltijd salade voor de BB'er!

klinkt lekker :)
is proberen

Je kunt ook gewoon een lege bidon en een pak brinta mee naar school nemen, neem je drie shakes op een dag, kost je een minuutje per keer.

Jij bent m'n held, je krijgt karma zodra ik kan geven!

Een shakebeker meenemen kan ook natuurlijk, maar dat komt dan weer over van; 'kijk ik ben een bodybuilder!!11!1!'

haha...ik snap wel wat je bedoelt met dat eten en school en shit. ik moet vanaf morgen ook weer netjes paar dagen p/w naar school ipv stage en buitenland..waar ik altijd goed kon eten.

Nu worden m'n maaltijden iets anders. Meer brood in ieder geval. misschien helpt het als ik zeg dat ik sowieso drie broodmaaltijden mee naar school neem, allemaal bestaande uit: 4 volkoren boterhammen - 100 gram kipfilet - veeeel pindakaas
en dat dus drie keer :P verder bak kwark in de trein heen en een brinta shake op de terug weg.

je moet creatief zijn Jeff!

Wat voor pullups doe jij Jeffa? Ik hoop niet wide grips anders is het verschil met mij zo ernstig groot. :o

Ik moet ook weer naar school.

Ik neem een shake beker mee, doe er thuis 50gr whey peoder in, 100gr fijngehakte havermout en als ik hem ga drinken kap ik er water of melk bij..

De andere maaltijd is brood met ei/tonijn + pindakaas.

Tussen de lessen door een handje noten en een banaan.

No problem :)

haha...ik snap wel wat je bedoelt met dat eten en school en shit. ik moet vanaf morgen ook weer netjes paar dagen p/w naar school ipv stage en buitenland..waar ik altijd goed kon eten.

Nu worden m'n maaltijden iets anders. Meer brood in ieder geval. misschien helpt het als ik zeg dat ik sowieso drie broodmaaltijden mee naar school neem, allemaal bestaande uit: 4 volkoren boterhammen - 100 gram kipfilet - veeeel pindakaas
en dat dus drie keer :P verder bak kwark in de trein heen en een brinta shake op de terug weg.

je moet creatief zijn Jeff!

Ik moet ook weer naar school.

Ik neem een shake beker mee, doe er thuis 50gr whey peoder in, 100gr fijngehakte havermout en als ik hem ga drinken kap ik er water of melk bij..

De andere maaltijd is brood met ei/tonijn + pindakaas.

Tussen de lessen door een handje noten en een banaan.

No problem :)

Zo kan het ook inderdaad, thanks voor de tips!

Wat voor pullups doe jij Jeffa? Ik hoop niet wide grips anders is het verschil met mij zo ernstig groot. :o

Jawel haha, ik doe ze wide grip.

Terug
Naar boven