Fitness Seller

Log Jeffa040

Maar goed ook dat ze weten wat werken is. Kreeg de indruk dat de nieuwe generatie mega lui is... hier op dbb bewijzen ze het tegendeel. :thumbup:

Maar goed ook dat ze weten wat werken is. Kreeg de indruk dat de nieuwe generatie mega lui is... hier op dbb bewijzen ze het tegendeel. :thumbup:

Ja, dat valt mij idd ook reuze mee! Laat ik nou toevallig met beide hebben getraind, en lekker hardcore ook nog! ;) Petje af voor dat jonge grut! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Herkenbaar van die fail op de cgbp. Gelukkig is het naar verhouding niet zoveel gewicht dus niet zo erg als bijv. een bench fail ofwat.

Herkenbaar van die fail op de cgbp. Gelukkig is het naar verhouding niet zoveel gewicht dus niet zo erg als bijv. een bench fail ofwat.

Inderdaad, vorige week ging CGBP super lekker maar toen had ik geen spierpijn in m'n borst en schouders minder hard aangepakt. Nu had ik meer werksets & hogere gewichten.

CGBP heeft niets met borst/schouders te maken je pakt er voornamelijk triceps mee. :scratch:

indd.
daardoor doe ik nooit meer CGBP na borst en schouders maar liever skull crushers ofzo waar je ook wel aardig wat gewicht mee kan pakken met een EZ-bar.

Vandaag een training op een zondag ochtend; rug, achterkant schouders & traps stonden op het programma maar ik heb achterkant schouders geschrapt omdat ik anders in tijd nood kwam.

Rug:

Deadlift achterwege gelaten omdat ik gister een zware voetbalwedstrijd heb gehad, de ervaring heeft me geleerd dat het dan niet slim is om de dag erop te gaan deadliften / squaten.

Pull-up:

14 keer BW
10 keer BW
8 keer BW

Barbell row:

12 x 50
10 x 60
7 x 65

Wide grip lat pulldown:

12 x 50
10 x 55
10 x 55

100% strict, als de bar tegen m'n borst is 1 sec. vasthouden omdat dit vele malen effectiever is bij mij in vergelijking met veel gewicht - minder strict.

Small grip - Johnny Jackson' - pulldown:

12 x 55
12 x 55
10 x 60

Trapezius:

Barbell shrugs voorlangs:

16 x 120
14 x 140
12 x 170
C
Barbell shrugs achterlangs

14 x 120
12 x 130
12 x 130

in superset met:

Dumbbell shrugs:

16 x 30
16 x 30
16 x 30

Commentaar: Goede training. De pull-ups gingen erg lekker, de pulldowns waren strict omdat ik ze op deze manier vele malen beter voel dan met heavy weight. De shrugs gingen ook goed zwaar, voordat ik weer reacties krijg over het gewicht van m'n shrugs; ik doe ze niet strict, ik doe ze met heavy weight en mindere rom omdat dit voor mij vele malen effectiever is. Met het supersetje shrugs achterlangs & dumbbell shrugs heb ik enorme schade aangebracht, dat wordt spierpijn!!11!11!! :cool::cool::cool::cool:!1

Goeie training maar wat voelt lekkerder barbell- of dumbbell shrugs

Pittige training Jef, maar waarom wil je met alle geweld zoveel de trapezius trainen? 1 oefening voor de traps + conv. schouder training is toch meer dan zat?

Jeffa makker, dat supersetje shruggen is da bom! Doe het zelf ook veel!:D

Respect dat je zoveel keer jezelf kan optrekken, ik kom denkik niet eens aan 1x...:o

Binnekort weer school, hoe ga jij dat aanpakken met je voeding? Bij mij worden het boterhammen, boterhammen en boterhammen..:p

Jeffa makker, dat supersetje shruggen is da bom! Doe het zelf ook veel!:D

Respect dat je zoveel keer jezelf kan optrekken, ik kom denkik niet eens aan 1x...:o

Binnekort weer school, hoe ga jij dat aanpakken met je voeding? Bij mij worden het boterhammen, boterhammen en boterhammen..:p

Yosh, vervang dat door pasta, kip, vis en je wordt huge!

Yosh, vervang dat door pasta, kip, vis en je wordt huge!
Hmh..zo tupperware bakjes meepakken naar school gaat niet lukken:(..

Het worden boterhammen met dikke laag pindakaas en kipfilet, ook nog een paar noten.

Zou echt graag rijst en kip meenemen maar zoals ik al zei gaat het niet lukken..later, als ik volwassen ben ga ik dat zowiezo meepakken naar het werk!:D

Gast.. hoe wil je dat naar school sjouwen :roflol:

Ik maak wel eens pasta salade. Ik kook van die spirali's, fl**ker er mais, paprika, champignons, kipfilet (vooral veel kipfilet), augurk, zilverui en kruiden in, klodder mayo erbij, en voila: de ideale maaltijd salade voor de BB'er!

Terug
Naar boven