- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Hehe, Ik ben ook bezig je in te halen hoorZijn er al twee dus
Ach, ooit went het Kwark!
![]()
haha Wanna battle??

Kom maar op manneke...!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()

![]()
De nieuwe generatie gaat je voorbij kwark, get on with it!
deze ouwe knar zal jullie ff een poepie laten ruiken 
Maar goed ook dat ze weten wat werken is. Kreeg de indruk dat de nieuwe generatie mega lui is... hier op dbb bewijzen ze het tegendeel.![]()
Petje af voor dat jonge grut! Maar goed ook dat ze weten wat werken is. Kreeg de indruk dat de nieuwe generatie mega lui is... hier op dbb bewijzen ze het tegendeel.![]()
Ja, dat valt mij idd ook reuze mee! Laat ik nou toevallig met beide hebben getraind, en lekker hardcore ook nog!Petje af voor dat jonge grut!
![]()
Herkenbaar van die fail op de cgbp. Gelukkig is het naar verhouding niet zoveel gewicht dus niet zo erg als bijv. een bench fail ofwat.
CGBP heeft niets met borst/schouders te maken je pakt er voornamelijk triceps mee.![]()

CGBP heeft niets met borst/schouders te maken je pakt er voornamelijk triceps mee.![]()

!1Jeffa makker, dat supersetje shruggen is da bom! Doe het zelf ook veel!
Respect dat je zoveel keer jezelf kan optrekken, ik kom denkik niet eens aan 1x...
Binnekort weer school, hoe ga jij dat aanpakken met je voeding? Bij mij worden het boterhammen, boterhammen en boterhammen..![]()
Yosh, vervang dat door pasta, kip, vis en je wordt huge!

Hmh..zo tupperware bakjes meepakken naar school gaat niet lukkenYosh, vervang dat door pasta, kip, vis en je wordt huge!
..