MuscleMeat

Log Jeffa040

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
Waardeloze p*ssy training vandaag. Ik moest om 7 uur beginnen met werken, dus ik was van plan om eventjes van 6 tot 7 vlug te sporten. Ik kwam aan bij m'n gym, bleek dat een collega van me door z'n rug was gegaan waardoor ik dus om 6 uur moest beginnen. Daar zit je dan met een pre workout in je maag en klaar om te knallen. Om 9 uur ging ik kapot van de honger maar ik wilde sowieso nog trainen vandaag. Dus maar op lege maag getraind, wat dus absoluut niet voor herhaling vatbaar is.

Borst:

Bench press:

12 x 60
10 x 70
8 x 80 (2 spot)

Incline dumbbell press:

6 x 24 FAIL

Mijn triceps en borst zat al helemaal vol, ik kreeg 24 kg niet eens meer omhoog, wat normaal gesproken mijn start gewicht is. Hier kan ik echt ****ing kwaad om worden, ik heb geen zin om te trainen met gewichten die jack shit voorstellen.

Ik ben dus overgestapt naar cable flys en had besloten om op de pomp te trainen want ik vreet mezelf echt op als ik weet dat ik p*ssy weights die ik normaal makkelijk 12 keer kan niet omhoog krijg.

Mijn borst training bestond dus uit; cable crossovers in allerlei standen tot mijn borst vol zat.

Biceps:

Barbell curl:

12 x 30
10 x 35
8 x 35

Dumbbell curl:

12 x 12
12 x 12
10 x 14

Hammer curl:

12 x 14
12 x 14
10 x 14

Commentaar: Een hoerige k*t training die het posten niet waard is. Pompen was het motto vandaag, omdat normale training geen optie is omdat ik helemaal gek wordt als ik p*ssy weights niet omhoog krijg, het is niet verstandig om dan door te gaan gezien mijn huidige privé problemen.

12 x 12 is hondsbrutaal.

Trainen op een lege maag... sjaa. Het gaat erom dat je toch nog gegaan bent. Dus dat is het grootste pluspunt. Dat het niet meezat vandaag is maar bijzaak.

Waardeloze p*ssy training vandaag. Ik moest om 7 uur beginnen met werken, dus ik was van plan om eventjes van 6 tot 7 vlug te sporten. Ik kwam aan bij m'n gym, bleek dat een collega van me door z'n rug was gegaan waardoor ik dus om 6 uur moest beginnen. Daar zit je dan met een pre workout in je maag en klaar om te knallen. Om 9 uur ging ik kapot van de honger maar ik wilde sowieso nog trainen vandaag. Dus maar op lege maag getraind, wat dus absoluut niet voor herhaling vatbaar is.

Ik zou dan gewoon gaan eten ipv trainen, ik vind eten ook belangrijker dan trainen eigenlijk.
Zo'n training is ook niet echt motiverend heh:(

Vind wel gewoon een goeie training als ik naar je uitleg kijk, maar goed, trainingen bestaan niet alleen uit pieken Jeffa. ;)

jammer van je k*ttraining ouwe.
volgende keer gewoon weer vol er tegen aan ;)

• #1.011
Ik zou dan gewoon gaan eten ipv trainen, ik vind eten ook belangrijker dan trainen eigenlijk.
Zo'n training is ook niet echt motiverend heh:(

Als ik vandaag ook al niet ging dan trainde ik deze week maar 2 keer per week.

Vind wel gewoon een goeie training als ik naar je uitleg kijk, maar goed, trainingen bestaan niet alleen uit pieken Jeffa. ;)

jammer van je k*ttraining ouwe.
volgende keer gewoon weer vol er tegen aan ;)

Ik ben blij als ik m'n 'ritme' weer te pakken heb, dat wil zeggen dat ik gewoon kan trainen op vrije avonden waardoor ik dus alle tijd heb voor een pre workout, training en post workout. Nu train ik meestal vlug voor sluitingstijd of als het rustig is tijdens het werk, dat werkt voor geen meter want dan moet je alles gaan proppen in een half uurtje en heb je geen tijd voor een post workout meal etc.

Jef, maatje, maak je niet zo sappel man, je bent toch lekker wezen trainen, don't be so hard on yourself! ;) Whazzup gappie, talk to me...

• #1.014
Ochtendtraining, ging lekker vandaag.

Schouders:

Dumbbell shoulder press:

12 x 18
10 x 20
8 x 22

Front raises:

12 x 10
12 x 12
10 x 14

Side raises:

12 x 9
10 x 10
10 x 12
6 x 14

Standing cable side raises:

Multistation.

Triceps:

Geen CGBP vandaag omdat ik nog spierpijn in m'n borst had van gister, dit haalde dus niet uit vandaag.

Skullcrushers:

12 x 30
10 x 35
8 x 40

Bench dips:

14 x bw +50
14 x bw +60
8 x bw +70

Overhead triceps extension:

Multistation, lekker pompen je weet toch!

Commentaar: Goede training. Schouders ging goed, ik merkte bij de dumbbell shoulder press dat m'n triceps begon te zeuren, dat komt omdat ik gister borst getraind heb. De skullcrushers & bench dips gingen ook erg lekker vandaag.

Mooie ochtendtraining vandaag Jeffa! Het is terug in het ritme komen...bij mij wordt het hetzelfde:(

De vorige training ging niet zo lekker..maar probeer daaruit je motivatie en dicipline te halen voor een ****ining harde training makker!:wl:

K*tzooi! Je pakt 1 rep meer dan mij op 22kg @ Shoulder Press!!!!!!!!!!!!
Mooie training Jeffa, pompen is goed jwz. :)

• #1.017
Mooie ochtendtraining vandaag Jeffa! Het is terug in het ritme komen...bij mij wordt het hetzelfde:(

De vorige training ging niet zo lekker..maar probeer daaruit je motivatie en dicipline te halen voor een ****ining harde training makker!:wl:

Thanks.

K*tzooi! Je pakt 1 rep meer dan mij op 22kg @ Shoulder Press!!!!!!!!!!!!
Mooie training Jeffa, pompen is goed jwz. :)

Hehe normaal doe ik er nog 6 x 24 achteraan maar dat zat er niet in vandaag ivm m'n triceps.

Hard gewerkt Jef! Sterke raises ook man! ;)

haha die training op lege maag zat je wel goed dwars zo te zien. boeiend man...volgende keer weer knallen toch. ben het opzich wel eens met shakawkaw, gewoon gaan vreten dan en in dit geval volgende dag borst pakken ofzo. anyways, ochtend training ziet er wel degelijk uit verder, zo te zien had je ook nog is spierpijn van je schrale borsttraining ;)

Lekkere ochtend training. Trainen in de ochtend bevalt je dat overigens niet beter? Mij wel iig.

Trouwens, volgende borsttraining kan je er donder opzeggen dat je weer hypertrophie gaat boeken omdat je deze keer niet vol heb kunnen knallen ;)

Terug
Naar boven