- Waardering
- 164
Waardeloze p*ssy training vandaag. Ik moest om 7 uur beginnen met werken, dus ik was van plan om eventjes van 6 tot 7 vlug te sporten. Ik kwam aan bij m'n gym, bleek dat een collega van me door z'n rug was gegaan waardoor ik dus om 6 uur moest beginnen. Daar zit je dan met een pre workout in je maag en klaar om te knallen. Om 9 uur ging ik kapot van de honger maar ik wilde sowieso nog trainen vandaag. Dus maar op lege maag getraind, wat dus absoluut niet voor herhaling vatbaar is.
Borst:
Bench press:
12 x 60
10 x 70
8 x 80 (2 spot)
Incline dumbbell press:
6 x 24 FAIL
Mijn triceps en borst zat al helemaal vol, ik kreeg 24 kg niet eens meer omhoog, wat normaal gesproken mijn start gewicht is. Hier kan ik echt ****ing kwaad om worden, ik heb geen zin om te trainen met gewichten die jack shit voorstellen.
Ik ben dus overgestapt naar cable flys en had besloten om op de pomp te trainen want ik vreet mezelf echt op als ik weet dat ik p*ssy weights die ik normaal makkelijk 12 keer kan niet omhoog krijg.
Mijn borst training bestond dus uit; cable crossovers in allerlei standen tot mijn borst vol zat.
Biceps:
Barbell curl:
12 x 30
10 x 35
8 x 35
Dumbbell curl:
12 x 12
12 x 12
10 x 14
Hammer curl:
12 x 14
12 x 14
10 x 14
Commentaar: Een hoerige k*t training die het posten niet waard is. Pompen was het motto vandaag, omdat normale training geen optie is omdat ik helemaal gek wordt als ik p*ssy weights niet omhoog krijg, het is niet verstandig om dan door te gaan gezien mijn huidige privé problemen.
Borst:
Bench press:
12 x 60
10 x 70
8 x 80 (2 spot)
Incline dumbbell press:
6 x 24 FAIL
Mijn triceps en borst zat al helemaal vol, ik kreeg 24 kg niet eens meer omhoog, wat normaal gesproken mijn start gewicht is. Hier kan ik echt ****ing kwaad om worden, ik heb geen zin om te trainen met gewichten die jack shit voorstellen.
Ik ben dus overgestapt naar cable flys en had besloten om op de pomp te trainen want ik vreet mezelf echt op als ik weet dat ik p*ssy weights die ik normaal makkelijk 12 keer kan niet omhoog krijg.
Mijn borst training bestond dus uit; cable crossovers in allerlei standen tot mijn borst vol zat.
Biceps:
Barbell curl:
12 x 30
10 x 35
8 x 35
Dumbbell curl:
12 x 12
12 x 12
10 x 14
Hammer curl:
12 x 14
12 x 14
10 x 14
Commentaar: Een hoerige k*t training die het posten niet waard is. Pompen was het motto vandaag, omdat normale training geen optie is omdat ik helemaal gek wordt als ik p*ssy weights niet omhoog krijg, het is niet verstandig om dan door te gaan gezien mijn huidige privé problemen.