AndroidHealthClinic

Log Jeffa040

er zijn ook vrouwelijke bodybuilders :).. die kunnen jullie ook meenemen :)

Nou, iedereen die wel een meeting ziet zitten, moet zich maar ff melden in mijn log, vind het een beetje vervelend om Jef z'n log vol te spammen...

Jef, doe je ook mee?? Lachen man!

Ik train bij papa mike.. Back2Basics.. De hardcore gym uit de buurt..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.063
Toch zeker een nette training met het nodige aantal reps!

Leuke plannen heb je btw :). Idd een druk schema , maar dat komt wel in orde, toewijding en een beetje plannen he :)

Waar is de irl meeting btw?

Thanks!

Nou, iedereen die wel een meeting ziet zitten, moet zich maar ff melden in mijn log, vind het een beetje vervelend om Jef z'n log vol te spammen...

Jef, doe je ook mee?? Lachen man!

Ja ik doe mee, ik meld me even in je log.

• #1.064
Dames, ik heb een aantal vragen.

Komend schooljaar heb ik ongeveer 4 uur per week Jiu Jitsu training. Ik wil 4 keer in de week krachttraining blijven doen, valt dit volgens jullie te combineren? Heeft Jiu Jitsu negatieve invloed op mijn rust na een dag krachttraining? Moet ik mijn kracht trainingsschema aan gaan passen om het te kunnen combineren met Jiu Jitsu?

Ik wil ook mijn conditie gaan verbeteren omdat ik een jaar stage ga lopen bij de Landmacht als sportinstructeur. Ik wil graag mijn conditie verbeteren, heeft dit negatieve gevolgen voor mijn bulk proces? Hoevaak in de week raden jullie me aan om te gaan hardlopen, en hoelang?

Niet perse Jef. Je moet natuurlijk opnieuw uitrekenen wat je onderhoud is, en daar je bulk op aanpassen.

Alleen dat herstel... dan kan nog wel een kluif worden... Hoeveel sessies Jiu Jitsu per week wil je doen?

Ligt aan de intensiteit van de training natuurlijk. Als wij bij taekwon-do zelfverdediging krijgen valt dat altijd reuze mee qua intensiteit;).

Op een gegeven moment moet je een keuze maken, Jiu Jitsu geeft je wat lenigheid en kracht. Lenigheid is leuk voor als je ooit op de podium staat (zie: Flex Wheeler), maar verder heb je in het bodybuilding niks eraan en kracht is altijd welkom denk ik? :)
Maar ehh ja, keuze maken is het.

• #1.068
Niet perse Jef. Je moet natuurlijk opnieuw uitrekenen wat je onderhoud is, en daar je bulk op aanpassen.

Alleen dat herstel... dan kan nog wel een kluif worden... Hoeveel sessies Jiu Jitsu per week wil je doen?

Mijn bulk wordt 4600 kcal per dag. Per week worden het 4 Jiu Jitsu sessies.

Ligt aan de intensiteit van de training natuurlijk. Als wij bij taekwon-do zelfverdediging krijgen valt dat altijd reuze mee qua intensiteit;).

Klopt, maar Jiu Jitsu is ook veel 'stoeien' en dat is imo behoorlijk intensief, zeker als je getraind / spierpijn hebt.

Op een gegeven moment moet je een keuze maken, Jiu Jitsu geeft je wat lenigheid en kracht. Lenigheid is leuk voor als je ooit op de podium staat (zie: Flex Wheeler), maar verder heb je in het bodybuilding niks eraan en kracht is altijd welkom denk ik? :)
Maar ehh ja, keuze maken is het.

Je begrijpt het niet. Mijn keuze heeft te maken met mijn toekomst in het werkveld, niet in bodybuilding opzicht.

poeh.... heftig Jef, maar als je wel je uurtjes pakt met slapen, zelden gaat stappen en goed op je voedig blijft letten zou ut kunnen... al is 4 sessies wel gelijk veel hoor ...

• #1.070
Training van vanavond:

Schouders:

Dumbbell shoulder press:

12 x 18
10 x 20
8 x 22
6 x 24

Front raise:

12 x 12
12 x 14
10 x 14

Side raises:

12 x 9
10 x 10
12 x 12

Cable side raises:

Multistation.

Triceps:

Skullcrushers:

12 x 30
10 x 35
8 x 40

Bench dips:

14 x BW + 50
12 x BW + 60
10 x BW + 70

Overhead robe extension:

12 x level 8
10 x level 7
10 x level 7

Hierna nog even kuiten extra gepakt omdat deze achterlopen.

Commentaar: Lekkere training. Dumbbell shoulder presses gingen erg goed, de raises gingen aardig, deze doe ik altijd strict met minder gewicht. Vandaag geen CGBP omdat ik nog niet herstelt was van mijn borst training.

Netjes Jef, man wat ben je sterk. Morgen heb ik schouders... en rug :D Dus lekker deadliften weer, kep er nu al zin in!

• #1.072
Netjes Jef, man wat ben je sterk. Morgen heb ik schouders... en rug :D Dus lekker deadliften weer, kep er nu al zin in!

Hehe heavy combo, schouders en rug. Ik ga deze week ook weer deadliften & squaten, aangezien de belasting op mijn benen minder word de komende tijd omdat ik gestopt ben met voetbal.

Hehe heavy combo, schouders en rug. Ik ga deze week ook weer deadliften & squaten, aangezien de belasting op mijn benen minder word de komende tijd omdat ik gestopt ben met voetbal.

Goedzo knallen met die benen :) de belasting gaat nu alleen maar erger worden met je heavy ass squats

goeie zaak man, ben benieuwd wat je neerzet gap.

Ja dat wordt afzien morgen, maar ik doe schouders en rug graag, zijn wel een beetje mijn fav's :D

• #1.075
Ik zat nog eens te denken, komend schooljaar wordt de belasting op mijn benen nog steeds behoorlijk hoog. Ik wil absoluut geen overbelasting veroorzaken komend schooljaar omdat je dan erg blessuregevoelig bent. Hoe kan ik mijn benen training het beste aanpakken? Minder oefeningen en de intensiteit verlagen? Bijvoorbeeld alleen; squat, stiffed leg deadlift, leg press & kuiten?

ik zou gewoon wat hoger in de reps en lager in gewicht gaan trainen dan, doorbloeding is goed voor het herstel ;)

Denk dat je een beetje moet gaan zoeken hoeveel je benen aankunnen, ik heb zowiezo 2 dagen nodig om te herstellen als ik een beetje pech heb.

Als je iedere dag je benen gaat belasten zou ik idd veel reps met laag gewicht doen, goeie doorbloeding is heel goed voor je herstel.

• #1.078
Denk dat je een beetje moet gaan zoeken hoeveel je benen aankunnen, ik heb zowiezo 2 dagen nodig om te herstellen als ik een beetje pech heb.

Als je iedere dag je benen gaat belasten zou ik idd veel reps met laag gewicht doen, goeie doorbloeding is heel goed voor je herstel.
`
Ik heb ook ongeveer 2 dagen rust nodig na een benen training, maar aangezien ik de dag na mijn training geen rust krijg zit ik mijn herstel dus in de weg.

Tja, het is gewoon kiezen en ik zou zeggen richting je werk voor in de toekomst is Jiu Jitsu toch beter. Kracht, lenigheid en conditie is toch echt wat je zoekt denk ik?

Terug
Naar boven