Fitness Seller

Log Jeffa040

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
Wat doe je dan na je benendag?

Rukken, sporten op CIOS en Jiu Jitsu.

Tja, het is gewoon kiezen en ik zou zeggen richting je werk voor in de toekomst is Jiu Jitsu toch beter. Kracht, lenigheid en conditie is toch echt wat je zoekt denk ik?

Jep. Judo en Jiu Jitsu leraren zijn beiden gewild bij defensie, Jiu Jitsu spreekt mij persoonlijk meer aan omdat ik een thaiboks achtergrond heb.

Jep. Judo en Jiu Jitsu leraren zijn beiden gewild bij defensie, Jiu Jitsu spreekt mij persoonlijk meer aan omdat ik een thaiboks achtergrond heb.

Wordt lastig dan ja, het ligt er denk ik maar net aan of je het 'aankan'.
Misschien helpt het je herstel, en misschien is het teveel van het goede, kwestie van uitproberen lijkt me.

Het beste is dat je gewoon een keuze maakt tussen krachttraining en Jiu Jitsu. Als je je focust op 1 sport dan presteer je vele malen beter dat zul je vast zelf ook weten. :p

• #1.084
Het beste is dat je gewoon een keuze maakt tussen krachttraining en Jiu Jitsu. Als je je focust op 1 sport dan presteer je vele malen beter dat zul je vast zelf ook weten. :p

Weet ik, maar dat is geen optie. Ik wil een animal worden en zwarte band voor Jiu Jitsu halen, ain't nothing to it but to do it!11!1!

Zo'n zwarte band kun je ook gewoon op marktplaatst kopen. Ik zou gewoon brutaal veel gaan squaten en deadliften.. en niet te vergeten veel pennywafels eten!!

ik zie de gelijkenis niet met thaiboksen en jiu-jitsu?

thai boksen komt van thailand en is een trap en stoot gevechtsport,
jiu jitsu is japans en baseert zich op worpen, grepen en klemmen.

Hij bedoelt vast het vecht gedeelte waar je gewoon lekker elkaar mag afraggen.

OH en ook BELANGRIJK!!! Hout doormidden slaan. Focking brute shit. :D

• #1.089
Zo'n zwarte band kun je ook gewoon op marktplaatst kopen. Ik zou gewoon brutaal veel gaan squaten en deadliften.. en niet te vergeten veel pennywafels eten!!

Dat is waar, krijg je ook grote biceps van squaten en deadliften? Dat vroeg m'n moeder net aan me want dat vind ze wel mooi.

Mijn Jiu Jitsu trainer heeft zelf een thaiboks achtergrond dus sparren we ook behoorlijk veel zodat je meer spar ervaring krijgt, vandaar de link.

Dat is waar, krijg je ook grote biceps van squaten en deadliften? Dat vroeg m'n moeder net aan me want dat vind ze wel mooi.

Mijn Jiu Jitsu trainer heeft zelf een thaiboks achtergrond dus sparren we ook behoorlijk veel zodat je meer spar ervaring krijgt, vandaar de link.

Ja, welke spiergroep houdt anders je stang vast? ???

Gewoon tijdens het squatten en deadliften blijven focussen op je biceps, that will do the trick. Daarnaast moet je gewoon zorgen dat je genoeg Pennywafels op een dag naar binnen werkt.

• #1.093
Gewoon tijdens het squatten en deadliften blijven focussen op je biceps, that will do the trick. Daarnaast moet je gewoon zorgen dat je genoeg Pennywafels op een dag naar binnen werkt.

Ok bedankt voor de tip!

Ik eet ook veel pombaer chips, ik merk dat ik hier een gruwelijke pomp van krijg in mijn calves. Kun je dit bevestigen, ItaliaanseHengst67?

3476916281_bae59593f7.jpg

Mijn handen, of doet de biceps dat bij jou?

Ja, ik probeer zoveel mogelijk biceps te betrekken bij het stang vasthouden. Zeer cruciaal voor grote biceps! Daarnaast is het van belang dat je tijdens het rennen je armen op en neer beweegt, dit zorgt voor een curling motion en dus ben je de hele tijd je biceps aan het trainen!

• #1.095
Daarnaast is het van belang dat je tijdens het rennen je armen op en neer beweegt, dit zorgt voor een curling motion en dus ben je de hele tijd je biceps aan het trainen!

Dat is wel waar. Probeer maar eens tijdens het tandenpoetsen een stiek om je voet en dan om je tandenborstel te doen, en dan continue tension op je biceps te houden. Hier krijg je een ontzettende pomp van en vergroot de hypertrofie met een kwadraat.

Ok bedankt voor de tip!

Ik eet ook veel pombaer chips, ik merk dat ik hier een gruwelijke pomp van krijg in mijn calves. Kun je dit bevestigen, ItaliaanseHengst67?

3476916281_bae59593f7.jpg

Het ziet er wel lekker uit, maar ben van huis uit een grote dierenvriend dus ik weet niet of ik het zou kunnen eten. Wat is de Kcal/Prijs verhouding?

Volgens mij kun je het ook zonder de stelling van Pythagoras berekenen.

Terug
Naar boven