XXL Nutrition

Log Jeffa040

Hahhahahha, niveau ligt weer lekker hoog! En daarom het volgende:
Henk wil zijn rijbewijs halen maar dat lukt niet, hoe kan dat?

Henk is een steen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.102
HAHAHAHAH ik lag stuk hier..

en sowieso respect voor die pombear chips.. lekkerste chips ooit.

Doritos texas paprika & Sensation thai sweet chili. :heart:

Hahhahahha, niveau ligt weer lekker hoog! En daarom het volgende:
Henk wil zijn rijbewijs halen maar dat lukt niet, hoe kan dat?

Henk is een steen.

omfg.jpg

Tis hier weer gezellie :roflol:

---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------

Wat weeg jij nu Jefke?

waarom alleen in de ochtend?

verder is 4600 een mooie bulk maat!

hehe ok

zeker een goeie bulk Jef. Maar ik zou net wat Sjaak zegt zeker vaker per dag whey nemen.,.

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

it hoeveel gram eiwitten bestaat je bulik Jef?

• #1.112
Vandaag stonden rug - achterkant schouders en traps - traps op het programma. Ik ging vandaag sinds lange tijd weer deadliften, mijn benen voelde goed vandaag en mijn rug ook.

Rug:

Deadlift:

12 x 100
10 x 110
8 x 120

Rustig aan gedaan. Vandaag sinds lange tijd weer met deadstop gedaan, dit is toch stukken zwaarder.

Pull-up:

14 keer BW
8 keer BW
8 keer BW (2 assist)

Opmerkelijk hoe vlug m'n biceps vol zat, al bij het 2e setje.

Barbell bent over row:

12 x 40
10 x 50
10 x 50

Omdat m'n biceps al helemaal vol zat, heb ik besloten om bb row erg licht te pakken, en hem dan heel erg strict uit te voeren met 1 static hold als de stang bij m'n borst is.

Lat pulldown:

12 x 60
10 x 66
10 x 66

Achterkant schouders:

Bent over dumbbell side raise:

12 x 9
12 x 10
8 x 12

Bent over cable side raise:

Multistation.

Traps:

Shrugs:

18 x 120
14 x 150
12 x 180
8 x 200

Ik weet niet wat ik had vandaag maar alles was ****ing licht bij het shruggen. Na die 180 kg keek ik de 10 kg schijven aan, en ze daagde me gewoon uit om ze eraan te hangen. Ik kon de verleiding niet weerstaan dus heb ik ze er maar bij gehangen en even 8 reps gemaakt.

Commentaar: In mijn rug voelde ik een dikke pomp vandaag, dit komt omdat de deadlift er weer bij zit. Na de deadlift zijn alle oefeningen veel zwaarder, dat merk ik meteen dus moet ik mijn gewicht er ook op aanpassen.

De shrugs gingen belachelijk goed vandaag, ik post morgen in mijn log hoe de spierpijn in m'n rug & traps is. :thumb:

Ik ben deze week begonnen met de bulk van 4600 kcal dus ik ga weer gains verwachten de komende tijd. Ik verwacht niet dezelfde grote gains van vorig jaar, maar ik wil toch wel richting de 85 / 90.

zieke geest heb jij met je shrugs.
hoe doe je ze?

shrugs zijn ziek...maar je zegt zelf al dat traps - traps gaat trainen, dus dat is dubbel zo zwaar heh ;)

verder complete training

• #1.115
zieke geest heb jij met je shrugs.
hoe doe je ze?

De shrugs met 120 & 150 kg gaan behoorlijk netjes en hoog. De shrugs met 180 & 200 zijn gewoon lomp met een kleinere rom. Er zit sowieso wel een shrug bewegeging in. Ik vind het heerlijk om zo te shruggen, sinds ik het zo doe zie ik vooruitgang in m'n traps. Toen ik ze nog met 80/100 kg deed met 1 sec static hold had ik nooit spierpijn en groeide ze niet.

Hoe zit het met je grip dan als je 200kg barbell optilt?..

• #1.120
Hoe zit het met je grip dan als je 200kg barbell optilt?..

No problem, ik heb nog nooit problemen met m'n grip gehad. Ik gebruik magnesium met een mixed grip. Helaas hebben wij geen squatrek om rack pulls in te doen, die wil ik eigenlijk ook doen, volgens mij is dat een super lekkere oefening.

Het squatrek bij ons is ongeveer op heup hoogte dus dat is veel te hoog, heeft iemand nog ideen? Een step onder je poten zetten vind ik niet zo veilig..

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

check de eerste regel van je eigen post over je training ;)

flauw, I know

Ja ok, maar waarom zijn ze dan dubbel zo zwaar? Bedoel je dat het dubbel zo zwaar is omdat ik rug ervoor train of dat het dubbel zo zwaar is omdat ik traps appart train?

Terug
Naar boven