- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Afgelopen week een rustweek gehad met de hoop dat mijn rug zou genezen. Dit is de eerste training na mijn rustweek; ik had er zin in.
Schouders.
Dumbbell shoulder press
12 x 18
12 x 20
8 x 24
6 x 28 PR
Seated front raises:
12 x 10
12 x 10
8 x 12
Side raises:
12 x 9
12 x 10
8 x 12
Cable side raises:
Multistation.
Triceps.
CGBP:
12 x 60
10 x 70
7 x 80
Ik merkte goed aan mijn triceps dat ie vermoeid was van de zware shoulder presses.
Skullcrushers:
12 x 30
10 x 35
10 x 35
One armed triceps extension:
Helemaal leeg.
Commentaar:
Kracht in m'n schouders gaat nog steeds goed vooruit. CGBP ging ook lekker, ik merkte wel erg goed dat m'n triceps flink vermoeid was van de shoulder presses.
Mijn rug deed ****ing pijn tijdens en na de training. Ik merkte het al toen ik met de warming-up sets bezig was voor de shoulder presses. Ik weet echt niet meer wat het is.. De huisarts vertelde me 4 weken geleden dat mijn Erector Spinae opgerekt was, dit klopte ook. Deze is zo goed als hersteld, nu beginnen de aanhechtings plaatsen onder de latissumus dorsi weer te zeuren. Dit is ongeveer 8 maanden geleden begonnen tijdens een PR op de deadlift. Deze blessure begint nu weer te zeuren.. hoerige ke*ker rug.
hahaha, sjemig Jef, je bent goed bezig man! Nice die squatjes! Zo wil ik dat zien! Mooie skulls ook. Ga zo door topper![]()
,
, double
..
Dacht yes, iets waarmee ik redelijk in de buurt kom van Jeffa, maar dan krijg je dit..![]()
Mooi man, gratz met je squat pr. Maar waarom dan niet meteen 145 of 150kg?
Netjes, squat begint ergens op te lijken. Haha! Goeie bal.
Het ging dus makkelijk, waarom dan niet nog een rep?
Wij hebben echt een top arts jonge, die miept tenminste niet zo, gewoon gas erop inderdaad.
nice een PRtje bij jeff! soms helpt het enorm, na zo'n lange tijd niet - en dan toppen
goed bezig beest(je)
+1 goede opmerking.
Ik geloof er niet meer in om elke week "all out" te gaan, soms helpt het juist om een beetje een afwisseling te maken tussen intensiteit.
Een paar weken bruut knallen, dan weer een paar weken met een iets andere intensiteit. (of een deload week zoals Chick voorstelde).
.nice een PRtje bij jeff! soms helpt het enorm, na zo'n lange tijd niet - en dan toppen
goed bezig beest(je)
+1 goede opmerking.
Ik geloof er niet meer in om elke week "all out" te gaan, soms helpt het juist om een beetje een afwisseling te maken tussen intensiteit.
Een paar weken bruut knallen, dan weer een paar weken met een iets andere intensiteit. (of een deload week zoals Chick voorstelde).
Lekkerrrr bezig man! Heb je nu momenteel geen apparte dag waarop je benen traint? Omdat je 1 beenoef. doet gevolgd door meerdere schouder en tricep oef.?