XXL Nutrition

Log Jeffa040

Sterke training weer junior, helemaal die cgbp is brutaal; je ownt me momenteel zelfs daarmee. ****ed up, de jeugd van tegenwoordig....:sad:

Ik lees het in ieder log weer, al die pijntjes en blessures. Waarom deloaden jullie niet gewoon om de 4 a 5 weken? Probeer het groter geheel te overzien en niet steeds op het korte termijn te denken. Een deload zal die problemen voorkomen en je zult veel meer prgressie boeken.

Say again...?? Dikke training Jef, sodeknetter man, je word echt sterk nu...

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Beterschap Jef, je doet te veel man... neem ook een beetje rust kerel ;)

Afgelopen week een rustweek gehad met de hoop dat mijn rug zou genezen. Dit is de eerste training na mijn rustweek; ik had er zin in.

Schouders.

Dumbbell shoulder press

12 x 18
12 x 20
8 x 24
6 x 28 PR

Seated front raises:

12 x 10
12 x 10
8 x 12

Side raises:

12 x 9
12 x 10
8 x 12

Cable side raises:

Multistation.

Triceps.

CGBP:

12 x 60
10 x 70
7 x 80

Ik merkte goed aan mijn triceps dat ie vermoeid was van de zware shoulder presses.

Skullcrushers:

12 x 30
10 x 35
10 x 35

One armed triceps extension:

Helemaal leeg.

Commentaar:

Kracht in m'n schouders gaat nog steeds goed vooruit. CGBP ging ook lekker, ik merkte wel erg goed dat m'n triceps flink vermoeid was van de shoulder presses.

Mijn rug deed ****ing pijn tijdens en na de training. Ik merkte het al toen ik met de warming-up sets bezig was voor de shoulder presses. Ik weet echt niet meer wat het is.. De huisarts vertelde me 4 weken geleden dat mijn Erector Spinae opgerekt was, dit klopte ook. Deze is zo goed als hersteld, nu beginnen de aanhechtings plaatsen onder de latissumus dorsi weer te zeuren. Dit is ongeveer 8 maanden geleden begonnen tijdens een PR op de deadlift. Deze blessure begint nu weer te zeuren.. hoerige ke*ker rug.

sterke training pik.
ik had dat sinds maandag ook aan de rechter kant bij mn lat.. zo een pijn rond de aanhechting ongeveer.
niet echt super pijnlijk, maar gewoon een k*tgevoel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.345
Vandaag weer voor de 2e keer gesquat sinds maanden.

Ik ga de komende weken laag in herhalingen squaten, hoog in gewicht om te kijken hoe mijn benen hierop reageren qua spierpijn. Vorige week is me dit erg goed bevallen, het was erg zwaar maar de spierpijn viel mee waardoor ik ook nog fatsoenlijk kon presteren op school.

Squat:

4 x 90
3 x 110
3 x 130
1 x 140 PR easyyyyyyyyyyyyyyyy

Schouders:

Dumbbell shoulder press:

12 x 20
9 x 24
7 x 28

Seated front raises:

14 x 10
14 x 10
12 x 12

Side raises:

14 x 9
12 x 12
10 x 14

Cable side raises:

Erg veel verzwaard, schouders helemaal naar de klote!11111!1!!!11!!

Triceps:

Skullcrushers:

12 x 30
10 x 35
10 x 40
8 x 45

Overhead triceps extension:

Weet ik veel, gewoon een flinke pak blokken JONGE

One armed triceps extension

Weet ik veel, gewoon een flinke pak blokken JONGE

Commentaar:

Squat ging erg goed, die 140 ging echt makkelijk. Schouders ging ook goed en triceps ging ook goed. Kortom een brute training.

Vandaag naar de huisarts geweest; m'n rug is niks ernstigs, er staat gewoon veel spanning op omdat mijn activiteitsniveau en dus de belasting zo hoog is. Ik kan gewoon volle bak doortrainen, er kan niks kapot gemaakt worden.

Gas met die zooi!

hahaha, sjemig Jef, je bent goed bezig man! Nice die squatjes! Zo wil ik dat zien! Mooie skulls ook. Ga zo door topper ;)

:fuu:, :fuu:, double :fuu:..
Dacht yes, iets waarmee ik redelijk in de buurt kom van Jeffa, maar dan krijg je dit.. :mad:

Goed gedaan Jeffa:thumb:

Mooi man, gratz met je squat pr. Maar waarom dan niet meteen 145 of 150kg?

Gefeli man met je PR, :thumb: Ben jaloers verdomme..

Netjes, squat begint ergens op te lijken. Haha! Goeie bal.
Het ging dus makkelijk, waarom dan niet nog een rep?

Wij hebben echt een top arts jonge, die miept tenminste niet zo, gewoon gas erop inderdaad.

• #1.352
hahaha, sjemig Jef, je bent goed bezig man! Nice die squatjes! Zo wil ik dat zien! Mooie skulls ook. Ga zo door topper ;)

Thanks.
:fuu:, :fuu:, double :fuu:..
Dacht yes, iets waarmee ik redelijk in de buurt kom van Jeffa, maar dan krijg je dit.. :mad:

Das je verdiende loon, vlegel!

Thanks.

Mooi man, gratz met je squat pr. Maar waarom dan niet meteen 145 of 150kg?

Omdat dit mijn 2e keer is dat ik weer squat sinds maanden. Vorige week had ik 120 en 130 gepakt, ik wil het rustig opbouwen. En ik had vandaag 4 uur jiu jitsu en 2 uur groentraining dus ik wilde nog lopen. Komende tijd als ik een rustige week heb pak ik de 145 of 150.

M'n benen zijn nu redelijk verrot na gister en een zware schooldag. Dadelijk staat rug op het programma, ik ben kapot want ik heb 6 uur gerezen vandaag en 6 uur gesport dus ik ben benieuwd wat ik er van bak. Nu even mezelf voeren met motivatie materiaal.

Gefeli man met je PR, :thumb: Ben jaloers verdomme..

Thanks.

Netjes, squat begint ergens op te lijken. Haha! Goeie bal.
Het ging dus makkelijk, waarom dan niet nog een rep?

Wij hebben echt een top arts jonge, die miept tenminste niet zo, gewoon gas erop inderdaad.

Zie mijn reactie @ mc.chick.

Inderdaad, die man is echt geniaal en verdient imo een medaille.

nice een PRtje bij jeff! soms helpt het enorm, na zo'n lange tijd niet - en dan toppen :P

goed bezig beest(je)

nice een PRtje bij jeff! soms helpt het enorm, na zo'n lange tijd niet - en dan toppen :P

goed bezig beest(je)

+1 goede opmerking.

Ik geloof er niet meer in om elke week "all out" te gaan, soms helpt het juist om een beetje een afwisseling te maken tussen intensiteit.
Een paar weken bruut knallen, dan weer een paar weken met een iets andere intensiteit. (of een deload week zoals Chick voorstelde).

Lekkerrrr bezig man! Heb je nu momenteel geen apparte dag waarop je benen traint? Omdat je 1 beenoef. doet gevolgd door meerdere schouder en tricep oef.?

+1 goede opmerking.

Ik geloof er niet meer in om elke week "all out" te gaan, soms helpt het juist om een beetje een afwisseling te maken tussen intensiteit.
Een paar weken bruut knallen, dan weer een paar weken met een iets andere intensiteit. (of een deload week zoals Chick voorstelde).

Ik ben er voor om sws de intensiteit over het algemeen vrij hoog te houden maar af en toe inderdaad gewoon bij wijze van (of letterlijk) tot kotsens toe te trainen. Denk niet dat je lichaam het vol zou houden om dat met een 3 of 4-daagse split elke training te doen.

En voor een rust/deload week altijd een week echt vol gas, zodat er ook wat te rusten valt:D.

Goede trainingen. Congratzzzz met je 140 squat.:)

• #1.358

goed bezig beest(je)

+1 goede opmerking.

Mee eens, ik trek dat sowieso niet met school, stage etc. Ik moet om de X aantal weken een rust / deload week inlassen.

Lekkerrrr bezig man! Heb je nu momenteel geen apparte dag waarop je benen traint? Omdat je 1 beenoef. doet gevolgd door meerdere schouder en tricep oef.?

Ik squat alleen. Dit doe ik omdat ik in Mc.Chick' handtekening heb gelezen dat dit alles geneest, zo kom ik misschien nog eens van mijn kraterkop af.

Goede trainingen. Congratzzzz met je 140 squat.:)

Thanks.

• #1.359
Training van maandag:

Schouders:

Shoulder press:

12 x 20
10 x 24
8 x 28 (1 spot)

Front raise:

12 x 12
10 x 14
8 x 16

Side raise:

12 x 12
10 x 12
6 x 14

Triceps:

Skullcrushers:

12 x 30
10 x 35
8 x 40
6 x 45

Overhead dumbbell extension:

10 x 30
10 x 30
10 x 30

One armed cable pushdown:

Weet niet.

Commentaar: Errrrrg lekkere training.

Ennnnnnnnnn dames en heren:

Training van gisteren:

Rug:

SLDL:

12 x 90
10 x 110
8 x 130

Bent over row:

12 x 50
10 x 60
8 x 80 (2 cheat)

Pull-up:

12 keer
8 keer
6 keer

Pulldown small grip, explosief naar beneden trekken, 1 sec vast houden en je armen breed terug laten zakken waardoor je maximale spanning op je lats voelt:

Gewicht weet ik niet, m'n lats klapte wel uit elkaar.

Traps:

Barbell shrugs:

12 x 120
12 x 120
12 x 120

in superset met:

12 x 30 (dumbbells)
12 x 30
12 x 30

Commentaar: Zeer goede training.

Wow, dat is wel echt impressive, gewoon 2 x op dezelfde dag, met dezelfde gewichten trainen!

Terug
Naar boven