XXL Nutrition

Log Jeffa040

Flink sterke incline!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.325
Ik weeg inmiddels 82 kg op nuchtere maag.

Net even alles opgemeten:

Bovenarm rechts 39 - links 37
Onderarmen rechts 33 - links 32
Bovenbenen rechts 59 - links 59
Kuiten rechts 39 - links 39

Mijn benen lopen achter, maar zijn ze qua omvang echt zo klein als ik denk dat ze zijn?

Voor jou lengte is 59cm niet verkeerd, gaat allemaal om verhoudingen. Zelf zat ik een jaar geleden op 60cm, kun je voorstellen hoe dun dat is met mijn lengte.

Ik weeg inmiddels 82 kg op nuchtere maag.

Net even alles opgemeten:

Bovenarm rechts 39 - links 37
Onderarmen rechts 33 - links 32
Bovenbenen rechts 59 - links 59
Kuiten rechts 39 - links 39

Mijn benen lopen achter, maar zijn ze qua omvang echt zo klein als ik denk dat ze zijn?

Nog steeds naturel?

Nice jef, je komt al aardig in de buurt hahaha :D

ik hou van jef<3

Wtf verschil in biceps is abnormaal.. 1cm oke.. Maar 2? :eek:
Benen zijn wel goed hoor op 59cm, je bent goed droog dus dan zullen ze er groter uitzien dan dat ze meten.

• #1.333
Nice jef, je komt al aardig in de buurt hahaha :D

:D

:sl*t:

Wtf verschil in biceps is abnormaal.. 1cm oke.. Maar 2? :eek:
Benen zijn wel goed hoor op 59cm, je bent goed droog dus dan zullen ze er groter uitzien dan dat ze meten.

Ja is inderdaad raar.. mijn linker borst is ook een stuk groter en voller dan mijn rechter borst.

Vergeleken met mij heb je dunne benen.

Mijn armen zijn 40,5 mijn benen zijn 67,5. (koud)

Wat meet je borst eik?

• #1.335
goede training altijd jeffa! goed fysiek!

Jef is echt een beest, helemaal voor zijn leeftijd man. Die gozer word freaky als ie doorknalt!

• #1.339
Afgelopen week een rustweek gehad met de hoop dat mijn rug zou genezen. Dit is de eerste training na mijn rustweek; ik had er zin in.

Schouders.

Dumbbell shoulder press

12 x 18
12 x 20
8 x 24
6 x 28 PR

Seated front raises:

12 x 10
12 x 10
8 x 12

Side raises:

12 x 9
12 x 10
8 x 12

Cable side raises:

Multistation.

Triceps.

CGBP:

12 x 60
10 x 70
7 x 80

Ik merkte goed aan mijn triceps dat ie vermoeid was van de zware shoulder presses.

Skullcrushers:

12 x 30
10 x 35
10 x 35

One armed triceps extension:

Helemaal leeg.

Commentaar:

Kracht in m'n schouders gaat nog steeds goed vooruit. CGBP ging ook lekker, ik merkte wel erg goed dat m'n triceps flink vermoeid was van de shoulder presses.

Mijn rug deed ****ing pijn tijdens en na de training. Ik merkte het al toen ik met de warming-up sets bezig was voor de shoulder presses. Ik weet echt niet meer wat het is.. De huisarts vertelde me 4 weken geleden dat mijn Erector Spinae opgerekt was, dit klopte ook. Deze is zo goed als hersteld, nu beginnen de aanhechtings plaatsen onder de latissumus dorsi weer te zeuren. Dit is ongeveer 8 maanden geleden begonnen tijdens een PR op de deadlift. Deze blessure begint nu weer te zeuren.. hoerige ke*ker rug.

Laatst bewerkt:
Inderdaad altijd klote, al die blessures die maar niet weg gaan.
Toch nog eens terug gaan naar onze best vriend Jan (dokter).

Bij mij zijn mijn rugblessures over gegaan door zeer regelmatig rekken van mijn rugspieren, misschien eens aan hem vragen of dat ook zou kunnen helpen bij jou... Er moet iets zijn dat voor je werkt.

Sterke CGBP btw.

Terug
Naar boven